Sadysta 20.10.2013 21:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2013 Jedziesz jak burza, bardzo przyjemnie ogląda się Twoją relację. Podoba mi się że udowadniasz większości naszych wykonawców, że można budować dobrze, czysto, schludnie i bez prowizorki "... to się szefie poprawi...". Trzymam kciuki za dalszy postęp prac Dziękuję, śpieszę przywitać do Twojego dziennika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aran 21.10.2013 18:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2013 Witam, Mam kilka pytań technicznych: 1. Czy szpilki, które zatapiałeś w murłacie muszą być dokładnie wymierzone? Na zdjęciach widziałem, że mocowana do nich jest tylko murłata, więc czy odległości mają tutaj duże znaczenie? 2. Czy taka grubość murłaty jest normą przy więźbie z fabryki? W porównaniu do tradycyjnej to jest chudziutka 3. Jak to jest z wewnętrznymi ścianami nośnymi. Czy można wykonać dach jak u Ciebie, ale bez ścian nośnych? Czy takie rozwiązanie jest racjonalne, bo podejrzewam, że na pewno droższe. Pozdrawiam i trzymam kciuki za pogodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 21.10.2013 18:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2013 Zgrabnie ten domek zaczyna wygladać. Kryjesz ceramiką ? Jestem ciekaw jaką i czy robisz deskowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadysta 21.10.2013 19:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2013 Witam, Mam kilka pytań technicznych: 1. Czy szpilki, które zatapiałeś w murłacie muszą być dokładnie wymierzone? Na zdjęciach widziałem, że mocowana do nich jest tylko murłata, więc czy odległości mają tutaj duże znaczenie? 2. Czy taka grubość murłaty jest normą przy więźbie z fabryki? W porównaniu do tradycyjnej to jest chudziutka 3. Jak to jest z wewnętrznymi ścianami nośnymi. Czy można wykonać dach jak u Ciebie, ale bez ścian nośnych? Czy takie rozwiązanie jest racjonalne, bo podejrzewam, że na pewno droższe. Pozdrawiam i trzymam kciuki za pogodę. Odległość jest określona w projekcie, ja mam 1,5 m lecz trzeba lekko skorygować aby nie trafiły pod wiązary. Jasne, że jeśli zabraknie jednej to tragedii nie będzie . Murłata 5x14 cm stosowana przy wiązarach. Wszystkie ściany konstrukcyjne (nośne) przenoszą obciążenia całego dachu od razu i muszą być wykonane razem. Trzeba je połączyć wieńcem na którym spoczną murłaty i trudno było by to zrobić "na raty". Ja zostawiłem sobie ścianki działowe na potem aby nie przeszkadzały cieśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadysta 21.10.2013 19:53 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2013 Zgrabnie ten domek zaczyna wygladać. Kryjesz ceramiką ? Jestem ciekaw jaką i czy robisz deskowanie. Ceramiczna Alegra 9, jest foto na pierwszej stronie dziennika. Wstępne krycie membraną - na tyle nas stać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adamfcb 21.10.2013 21:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2013 A dowiadywales sie o cene tej dachowki? U mnie jest jakaś promocja i wychodzi ok 23zl m2, tez o niej mysle i chyba cena zadecyduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadysta 22.10.2013 20:32 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2013 A dowiadywales sie o cene tej dachowki? U mnie jest jakaś promocja i wychodzi ok 23zl m2, tez o niej mysle i chyba cena zadecyduje Kupiłem jeszcze w zimie w podobnej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aran 23.10.2013 18:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Odległość jest określona w projekcie, ja mam 1,5 m lecz trzeba lekko skorygować aby nie trafiły pod wiązary. Jasne, że jeśli zabraknie jednej to tragedii nie będzie . Murłata 5x14 cm stosowana przy wiązarach. Wszystkie ściany konstrukcyjne (nośne) przenoszą obciążenia całego dachu od razu i muszą być wykonane razem. Trzeba je połączyć wieńcem na którym spoczną murłaty i trudno było by to zrobić "na raty". Ja zostawiłem sobie ścianki działowe na potem aby nie przeszkadzały cieśli. Właśnie o to mi chodziło. Ktoś w dzienniku pisał, że "zamawiał" ekipę od więźby przed zalaniem wieńca w celu idealnego rozmieszczenia kotew. W Twoim przypadku aptekaraka dokładność nie jest wymagana, i to mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadysta 29.10.2013 23:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Października 2013 Przygotowałem okap pod rynny. Obróbki blacharskie są - pas pod i nadrynnowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadysta 29.10.2013 23:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Października 2013 Tak rozwiązałem okap: klin na nim deska potem blacha pod i nadrynnowa do której przykleję membranę tak by woda spływała do rynny. Ta dodatkowa łata za deską czołową posłuży do mocowania podbitki. Wraz z żoną zacząłem przybijać membranę paroprzepuszczalną, (źle się robi bo wieje wiatr). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JMN 30.10.2013 21:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października 2013 Witam! Życze powodzenia w dalszych pracach, podziwiam tempo prac.. mam jednno pytanie odnosnie płyty - czy dystanse do prowadnic spełniły swoja role i płyta wyszła "idealnie" równo? U mnie z tą równością było w miare OK choć zdarzły sie "dołki" i "górki".. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadysta 03.11.2013 21:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Listopada 2013 Witam! Życze powodzenia w dalszych pracach, podziwiam tempo prac.. mam jednno pytanie odnosnie płyty - czy dystanse do prowadnic spełniły swoja role i płyta wyszła "idealnie" równo? U mnie z tą równością było w miare OK choć zdarzły sie "dołki" i "górki".. Dziękuję. Podpory do prowadnic spisały się idealnie. Płyta tak jak u Ciebie wyszła w miarę ok. My na całości planujemy mieć płytki więc milimetrowe nierówności nie mają znaczenia.. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
LukaszMC 04.11.2013 17:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 Dziękuję. Podpory do prowadnic spisały się idealnie. Płyta tak jak u Ciebie wyszła w miarę ok. My na całości planujemy mieć płytki więc milimetrowe nierówności nie mają znaczenia.. Pozdrawiam. Dzień dobry, dziennik świetny, mam dwa pytania, czy jeżeli płyta jest tak idealnie równa to czy można zrezygnować z pierwszej warstwy zaprawy i od razu przyklejać pustaki (na klej, lub zaprawę cienkowarstwową) do płyty - interesuje mnie opcja czy gdyby zamiast pustaków były silikaty to można je przykleić na zaprawę cienkowarstwową. Drugie pytanie to czy skoro płyta jest izolowana to trzeba pod pierwszą warstwę pustaków dawać izolację? Pozdrawiam i trzymam kciuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
śmig_śmigalska 05.11.2013 06:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Wzorcowy plac budowy. Gratuluję postępów w budowie. Udanego "dachowania". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadysta 07.11.2013 21:45 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Dzień dobry, dziennik świetny, mam dwa pytania, czy jeżeli płyta jest tak idealnie równa to czy można zrezygnować z pierwszej warstwy zaprawy i od razu przyklejać pustaki (na klej, lub zaprawę cienkowarstwową) do płyty - interesuje mnie opcja czy gdyby zamiast pustaków były silikaty to można je przykleić na zaprawę cienkowarstwową. Drugie pytanie to czy skoro płyta jest izolowana to trzeba pod pierwszą warstwę pustaków dawać izolację? Pozdrawiam i trzymam kciuki. Wyrównanie płyty co do milimetra jest bardzo kosztowne, taniej jest zastosować "pośrednik". Moja zaprawa musiała mieć 10mm grubości (zalecenie producenta). Co do drugiego pytania, nie lubię mokrych ścian więc zawsze daję izolację poziomą również pod ściany działowe - koszt niewielki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadysta 07.11.2013 21:52 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Wzorcowy plac budowy. Gratuluję postępów w budowie. Udanego "dachowania". Dziękuję. Ja również gratuluję, w końcu co dwa dzienniki to nie jeden (ja wolę dziennik w tej formie) Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadysta 11.11.2013 21:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Membrana dachowa rozłożona w całości, łaty nabite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadysta 11.11.2013 22:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Dach gotowy do układania dachówki. Mała próba, dachówka Wienerberger Alegra 9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
netbet 13.11.2013 07:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 powitać... zdążysz przed zimą ? ( bo masz trochę tego dachu... ) masz jakiś "patent" na wciąganie dachówki na dach? pozdroNETbet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sadysta 13.11.2013 21:39 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 powitać... zdążysz przed zimą ? ( bo masz trochę tego dachu... ) masz jakiś "patent" na wciąganie dachówki na dach? pozdro NETbet Witam, staramy się wyprzedzić pierwszy śnieg ale mam planowany wyjazd. Zobaczymy. Mam patent, następnym razem wkleję fotki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.