Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Wielkopolska - czarna lista niesolidnych


mary

Recommended Posts

Dokładnie ja tez myślę,że dawid3 to właściciel,chce pokazać się w dobrym świetle,ale fakty są inne(wpisy powyżej mówią same za siebie)

Przyglądam się tej sprawie i zastanawiam ile osób jeszcze ta firma oszuka i zniszczy ściany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 568
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Znam ze swojego podworka sprawe gdzie czlowiek ostrzegal przed jedna z "firm" piwniczno - podwórkowo - garażowych i kiedy tylko właściciel się dowiedział dokonał wpisu jako pracownik.... oczywiście wychwalajac, ze tak zle to bylo kiedys, ci ludzie zostali wurzuceni a teraz to juz jest super wspaniale....

 

tyle, ze w tym samym czasie pracowalem w tej firmie (na szczescie jako elektryk) ale z czterech robot ktore widzialem na nadzorze zadnej bym nie puscil...

 

Małe rozumki mają niektórzy "panowie" budowlańcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej. Miałe szczere chęci dalej opisać swoją mało przyjemną przygodę ze współpracą z Tą Firmą ale w związku z tym, że w pewnym momencie podziękowałem za współpracę to musiałem ciężko pracować aby zakończyć budowę domu co można stwierdzić, że prawie nastąpiło i jestem u mety. Niestety kuchy, które ta Firma i ten Pan mi zrobił pozostaną na zawsze w moim domu i pozostawią uraz do tego typu Firm do końca życia.

 

Dlatego zachęcam osoby, które mają czas na podzielenie się swoimi doświadczeniami we współpracy z tą Firmą aby z jednej strony ostrzec potencjalne ofiary a z drugiej eliminować nierzetelne firmy z naszego rynku budowlanego. Niestety zdrowia i stresu jaki przeszedłem z powodu tej Firmy nikt mi nie zwróci a życie jest zbyt krótkie aby go marnować z powodu takiej Firmy.

Z drugiej strony służę radą i pomocą jeżeli oczywiście będę mógł pomóc.

 

Pozdrawiam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostrzegam przed "firmą" Usługi remontowo budowlane

Maciej Piotrowski

stwarzają wrażenie znających =się na budownictwie-nie przestrzegaja terminów, nie pojawiają sie na odbiorach twierdząc , że dobrze wykonali robotę.

Skutek:

kierownik budowy stwierdził:

-niedbalstwo

-wykonane gładzie powinno sie prawie w całości poprawić, a Maciej Piotrowski uważa, jak dostał juz pieniądze-znaczy robota wykonana i nie potrzebne są poprawki- sprawa najprawdopodobniej trafi na wokandę

Pracuja w okolicach Poznania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopisuję kolejnego fachowac od siedmiu boleści

 

DEKARZ WŁADYSLAW CZACHOR POZNAŃ - GOLĘCZEWO

 

Miał zrobić od nowa opierzenie na kominie, który zaciekał po deszczu - spierdolił robotę. Opierzenie w jego wykonaniu to tragedia. I jeszcze twierdziłże wykonał solidnie i estetycznie Szkoda słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Jednakże wolałbym porozmawiać na początku poza szerokim forum, tak aby nie odkrywać się publicznie z sytuacją, która jest nazwijmy to "rozwojowa".

Czy byłby Pan tak łaskaw podać numer telefonu kontaktowego? Może być przesłany na emaila [email protected]

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

ja tez należe do grona osób które nie poleciłyby usług ww firmy nawet najgorszemu wrogowi.

Sensownie jest do czasu rozpoczęcia budowy.

Piszę żeby dotrzeć do innych niezadowolonych z usług budowlanych Tomasza Jendrysiaka. Niestety na formum nie widzę takich ogłoszeń. Może podeślesz mi jakies namiary.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z forum chciałbym jako jeden z pierwszych (mam wrażenie) odpowiedzieć na zarzuty swojego klienta ( szczególnie, że tego typu wpis jest pierwszym w naszej karierze) a ocenę zostawię czytającym.

Chciałbym zaznaczyć, że nie mam nic przeciwko ( a wręcz sam jestem zainteresowany jako osoba budująca dom) istnieniem tego forum z oceną dostawców i usługodawców. Ale od początku....

 

- nieterminowy montaż: umowa została popisana 5 stycznia 2009r., a w niej termin montażu określony w tygodniu miedzy 9-14 marca br. ( ciekawe opóźnienie) biorąc pod uwagę termin rzeczywiście wykonanej usługi w dniu 26 lutego 2009r.

 

- uszkodzone wyroby: wszystkie uszkodzenia wyrobów powstały w transporcie ( a nie podczas montażu - tu się Pan mocno minął z prawdą) o czym klient był powiadomiony ( zrobiłem to osobiście przed montażem pokazując klientowi palcem konkretne uszkodzenia) - dodam tylko, że do 12 marca 2009r. wszystkie uszkodzone elementy zostały bezpłatnie i bez angażowania klienta (nie powstał nawet protokół z tego zdarzenia ) wymienione na nowe. ( czyli nadal przed planowanym w umowie zakończeniem terminu montażu)

 

- dnia 29 grudnia 2008 r. została klientowi przedstawiona oferta cenowa na wykonanie montażu bramy garażowej, której następstwem miał być telefon klienta z informacją o ile uda mu się otwór bramy garażowej zmniejszyć aby cena wyrobu była niższa. ( do dzisiaj, tj.9 lipca, nie udało nam się takiej informacji otrzymać) Dysponuję ofertą oraz mailem wysłanym do klienta. (do weryfikacji)

 

- nasze "nachalne" naleganie o uregulowanie kwoty za montaż wyrobów miało miejsce około 16 marca 2009 roku czyli 5 dni po usunięciu wszystkich uszkodzeń wyrobów i przeszło 20 po montażu samych okien ( chyba zacznę bić się w pierś - proponuje wybrać się do Voxu czy Progresu i otrzymać usługę nie płacąc za nią z góry)

 

- brakujące dwa elementy: 2 klamki i listwa aluminiowa do niskiego progu balkonowego, tu zgadzam się z klientem, oba elementy dotarły z opóźnieniem tyle tylko, że klient stwierdził różnicę w długości listew (około 7mm) w dwóch sąsiadujących ze sobą balkonach podczas naszego serwisu w marcu i w kwietniu sprawa została zamknięta.

 

- jestem zaskoczony nieco informacją o tym, że klient musiał zmieniać styropian na posadzkach, szczególnie, że okna balkonowe zostały osadzone na wcześniej przygotowanej przez klienta podmurówce a co więcej, zastosowane przez nas rozwiązanie umożliwia tolerancje w wykonaniu posadzki do 4,5 cm

 

A teraz kilka moich refleksji na temat współpracy z klientem:

 

- umowa ze względu na problemy finansowe ( z bankiem) klienta była dzielona na dwie części z miesięcznym odstępem a montaż miał obejmować całość zamówień w tym samym czasie,

- na montażu okazało się, że klient mimo umowy nie przygotował otworów okiennych, nie muszę chyba pisać ile bezczynnie czekaliśmy na zorganizowanie samochodu, zakup i przywiezienie materiału i podmurowanie ścianek,

- klient miał też przygotować otwór do okna trójkątnego, którego również nie dało się zamontować w przewidzianym czasie...

- na budowie nie było wejścia na piętro budynku ( największe okno na piętrze miało 2800mm szerokości) co nie ułatwia pracy

 

Reasumując nie mam w zwyczaju wybielać swojej firmy w relacjach

z klientami, zdarzają się nam potknięcia, czasami uszkodzenia szczególnie w transporcie, (okna jadą 500 km) niekiedy klient sam nie ma budowy przygotowanej do prac montażowych. Szkoda tylko, że Pan Przemysław P...............i nie miał odwagi podpisać się swoim nazwiskiem pod uwagami skierowanymi na temat firmy, której usług nie poleca.

 

Może osoby prowadzące firmy świadczące usługi powinny również założyć swoje forum i wpisywać klientów, których nie warto obsługiwać ... Poddaje pod rozwagę.

 

 

Pozdrawiam

Marcin Drzycimski

 

 

 

 

 

Chciałbym dodać do listy firmę:

"Profit" S.C. Anna Mikołajewska Marcin Drzycimski

z ul. Niecała 14 w Poznaniu.

 

Uwagi mam głównie do montażu dokonanego przez pana Marcina i jego ekipę:

- nieterminowi (ciągłe przekładanie montażu okien)

- niedokładni (uszkodzenia przy montażu, nieprzetestowane rolety elektryczne, )

- przez telefon obiecują wiele, ale potem temat się urywa (np. wycena na bramę garażową - kilka razy potwierdzano mi przygotowanie oferty ale nigdy jej nie otrzymałem)

- montaż okien był 26 lutego a do dziś nie został zakończony (29 kwietnia)

- nachalnie nalegano na wpłacenie za montaż przed zakończeniem prac - kiedy uległem i zapłaciłem (po wpisaniu do protokołu odbioru czego jeszcze nie zrobiono) - zapadła cisza i teraz ja wydzwaniam w sprawie: jednej listwy i dwóch klamek !

- kilka razy informowałem na jakim poziomie chcę mieć zamontowane drzwi tarasowe - przytakiwano i potwierdzano, że tak będzie - koniec końców obniżone są o 1,5 cm przez co będę miał więcej roboty podczas kładzenia styropianu na podłogach (zamówiłem już wcześniej inne wymiary płyt)

 

Na całej sprawie straciłem trochę nerwów i kilka dni urlopu...

 

NIE POLECAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że Pan Przemysław P........ nie miał odwagi podpisać się swoim nazwiskiem pod uwagami skierowanymi na temat firmy, której usług nie poleca.

 

Może osoby prowadzące firmy świadczące usługi powinny również założyć swoje forum i wpisywać klientów, których nie warto obsługiwać ... Poddaje pod rozwagę.

po pierwsze

Pana klienta chroni ustawa o ochronie danych osobowych, Pana nie z racji działalności gospodarczej prowadzonej z wpisu do ewidencji.

Proponuję usunąć nazwisko

 

po drugie

nie wiem do czego się odnosi Pana post .... ale może głupi jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma Pan rację o ochronie praw konsumenckich, niemniej ja jestem za wprowadzeniem zwyczaju, gdzie osoby zabierające głos w dyskusji, szczególnie kiedy nie ma ona charakteru Boguchwalczego, nie były anonimowe. Zdaje sobie sprawę, że bardzo łatwo jest komuś przypiąć łatkę szczególnie funkcjonując pod nic nie mówiącym nickiem.

Moją intencją w poprzednim wpisie było aby użytkownicy forum zastanowili się o czym piszą np. ja mam fatalne doświadczenia z wykonawcami więźby dachowej po których radosnej działalności rozbierałem dach i poniosłem całkiem poważne koszty. ( oczywiście firma wykonująca nie poczuwała się naprawy o pokryciu kosztów nie wspomnę)

W tej sytuacji mam również żal do kierownika budowy wizytującego budowę, który zniknął na miesiąc ( nie odbierał telefonów i pojawił się na budowie) kiedy poprosiłem o konsultacje rzeczoznawcę.

Dla mnie to jest powód uzasadniający wpis Wykonawcę jako "niedoskonałego" a kierownika jako niegodnego polecenia.

 

P.S. Wycofam dane klienta, może sam zdecyduje się na publiczną i jawną dyskusję.

[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...