Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

dom w stanie surowym otwartym, jakie koszty

fre

Recommended Posts

Dobry wieczór, mam okazje kupić dom w stanie surowym otwartym tzn. są tylko ściany i piwnica.dom ma powierzchnię 110 m2 aktualnie jest parterowy z podpiwniczeniem, w podanym metrażu nie liczę piwnicy tylko sam parter, projekt zakłada jeszcze 1 piętro lecz ja chciałbym zrobić zmiany w projekcie i zakończyć budowę na obecnym etapie , ewentualnie rozbudować parter.

Czy może ktoś podpowiedzieć ile będzie kosztować dokończenie domu?

przepraszam że pytam zbyt ogólnie , ale nie mam doświadczenia a także budownictwo nie jest moją pasją, wszystko chcę zlecić doświadczonej ekipie budowlanej,

(ściany ,podłogi oraz sufity (wykończenie )w środku chcę zrobić sam )

proszę o rade

może też ktoś podpowiedzieć ile kosztuje wybudowanie domu w w/w stanie? tj fundamenty piwnica , stropy betonowe lane, i ściany? wliczając materiał )suporeks)oraz koszt robocizny

z góry dziękuje za zaineresowanie

no nie przesadzalbym, sama piwnica jak poprawnie wykonana jest troche warta, ale przy zakupie tez targowalbym sie ze jak za grunt :)

wg mnie licz jak budowe nowego domu od stanu 0. dochodza kwiatki od kiedy PnB, mozliwosci zmian w projekcie, przylacza, loco, oraz jak ma ten Twoj docelowy dom wygladac..

bo mozna budowac stodole (2spad dach, prosta konstrukcja) albo kopertke z kombinacjami. nie podajesz zadnych informacji, wiec poszukaj stron z projektami architektonicznymi jakie pasuja tobie, znaczna ich czesc ma ogolny kosztorys dolaczony do rzutow. powieksz go o 20-25% i moze da to jakis rzad wielkosci.

• 2 months później...
Ja osobiście nie polecam kupna stanu surowego bo nigdy nie wiadomo jak wykonano podstawę domu chodzi mi tu o fundamenty rodzaj betonu izolacje pionową i poziomą . Jeśli bułaby dokumentacja szczegółowa z fakturami i odbiorem dałbym 500 zł za metr .