fre 17.10.2013 17:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2013 Dobry wieczór, mam okazje kupić dom w stanie surowym otwartym tzn. są tylko ściany i piwnica.dom ma powierzchnię 110 m2 aktualnie jest parterowy z podpiwniczeniem, w podanym metrażu nie liczę piwnicy tylko sam parter, projekt zakłada jeszcze 1 piętro lecz ja chciałbym zrobić zmiany w projekcie i zakończyć budowę na obecnym etapie , ewentualnie rozbudować parter.Czy może ktoś podpowiedzieć ile będzie kosztować dokończenie domu? przepraszam że pytam zbyt ogólnie , ale nie mam doświadczenia a także budownictwo nie jest moją pasją, wszystko chcę zlecić doświadczonej ekipie budowlanej, (ściany ,podłogi oraz sufity (wykończenie )w środku chcę zrobić sam )proszę o rade może też ktoś podpowiedzieć ile kosztuje wybudowanie domu w w/w stanie? tj fundamenty piwnica , stropy betonowe lane, i ściany? wliczając materiał )suporeks)oraz koszt robocizny z góry dziękuje za zaineresowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GraMar 17.10.2013 20:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2013 Jeśli zmienisz zewnętrzne proporcje budynku, musisz wykonać projekt zamienny.Jak długa była przerwa w budowie tego domu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Adam626 17.10.2013 22:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2013 raczej nie ma to dużo większej wartości niż sama działka. Wręcz ogranicza działkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 17.10.2013 23:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2013 też mi się wydaje, że jeśli nie zamierzasz budować wg. projektu to stan nawet-nie-surowy ma wartość ceny gruntu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania