tojato 11.03.2014 09:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Wezmy na przykład taką reklame Amici z panią Radwańska, czy to ma zachęcić do kupowania , co ta pani ma wspólnego z piekarnikami, firma na pewno zapłaciła jej duże pieniądze , tylko po co? A może firmy mają konsumentów za idiotów , którzy po zobaczeniu Radwanskiej przy piekarniku lecą go kupić. Dla mnie większym autorytetem do reklamowania sprzętu AGD, byłaby zwykła kobieta , która ma na co dzień doczynienia z piekarnikiem. Amica zamiast napychać kieszenie już i tak bardzo bogatej pani , mogła by się udzielić charytatywnie i to by wzbudziło większy szacunek u konsumentów. Przynajmiej tak mi się wydaje.Następny przykład Oknoplast i ich duma ze sponsorowania bardzo bogatego zagranicznego klubu piłkarskiego, gdzie wszyscy zarabiają miliony.Szanowny Oknoplaście wstyd , powinliście ukryć ten fakt przed polskim konsumentem ,a nie ogłaszać to w reklamach i jeszcze być z tego dumny.Przykłady durnych reklam , można byłoby mnożyć.Na mnie to działa odwrotnie ja Amici i Oknoplastu nie kupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Liwko 11.03.2014 09:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 To że o tych firmach piszesz, to już jest ich sukces. Ciekaw jestem czy kupisz piekarnika firmy Seupoo. Oni się nie reklamują, mają malutką firmę w Burkina Faso. Mi natomiast podobają się reklamy wszelkiej maści i kształtów podpasek, najczęściej wyświetlane w porze obiadowej I zwróciłem uwagę na to, że większość reklam skierowanych do kobiet, jest kręcona jak dla zwyczajnych idiotek. Proszki, płyny do mycia i prania, wszelkiej maści środki czystości to totalna polewka z waszej płci. Lepiej na to zwróć uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tojato 11.03.2014 11:45 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Nic nie mam przeciwko reklamie, wiadomo jest dżwignią handlu , może być nawet kontrowersyjna , ale nie idiotyczna .Jeszcze raz zapytam co twórcy reklamy Amici z tenisistką , chcieli przekazać Polakowi , jakim ona jest autorytetem w dziedzinie piekarników?Czy naprawdę wierzą w to że konsument po zobaczeniu Radwańskiej przy piekarniku tak się podnieci że poleci do sklepu po ten piekarnik?Nie mówiąc o kasie jaką wydali na ta reklamę, sponsorując bardzo bogatą osobe. Czy nie bardziej etyczne byłoby wydać te pieniądze na jakąś akcje charytatywną i ogłosic to konsumetom, może by to bardziej docenili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Liwko 11.03.2014 12:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 To samo chcieli przekazać co z Małyszem i czajnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 11.03.2014 12:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 I widzisz tak jak powiedział Liwko. Już widać jej sukces. O AMICE się mówi - o to właśnie chodziło. Gdyby twarzą Amici została p. Ziuta z mięsnego tego posta by nie było.Stara zasada reklamowa: NIE WAŻNE CO DOBRZE CZY ŹLE - ALE SIĘ MÓWI. Tobie skojarzyło się to źle. Ale teraz co zobaczysz Radwańską to pomyślisz o AMICE i o to chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tojato 11.03.2014 12:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Ale chyba nie o to chodzi żeby mówić ,tylko kupić. A dlaczego nie Ziuta z mięsnego, sto razy tańsza i pewnie nie jedno mieso w piekarniku upiekła. Byleby to była orginalna ,a nie udawana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Liwko 11.03.2014 12:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Ale chyba nie o to chodzi żeby mówić ,tylko kupić. A dlaczego nie Ziuta z mięsnego, sto razy tańsza i pewnie nie jedno mieso w piekarniku upiekła. Byleby to była orginalna ,a nie udawana. Podam ci dobry przykład. Mało komu znana kilka lat temu firma 4F postawiła na skoki narciarskie i dzisiaj jest w Polsce potęgą. Znane i popularne twarze chodzą w ubraniach tej firmy i towar sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Znane i lubiane twarze (sportowców, aktorów) przyciągają klientów i twoje oburzenie tego nie zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 11.03.2014 13:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 A dlaczego nie Ziuta z mięsnego Bo na Ziutę byś nie zwróciła uwagi. To tak jak kiedyś pojawiły się reklamy do góry nogami. Od razu każdy ją zauważył a obok reszty przechodził obojętnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 11.03.2014 18:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Od wylewania żali na świat jest Hyde Park.Przenoszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 11.03.2014 19:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 (edytowane) Tym oto sposobem już ponad 230 osób utrwaliło sobie w głowie dwa słowa AMICA i RADWAŃSKA.Tak właśnie działa ta reklama. Edytowane 11 Marca 2014 przez plusfoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
m.k.k 11.03.2014 20:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 I jeszcze ja, to będzie już ponad 231 osób. Reklamy Radwańskiej i amici nie widziałem, ale dowiedziałem się z tego forum, że są parą. Będę wdzięczny za informacje, która Radwańska, bo się domyślam, ale pewności nie mam. O sukcesach Radwańskiej też w zasadzie wiem z forum, bo akurat ta dyscyplina nie jest mi bliska. I o skandalizującej sesji foto Radwańskiej nic bym nie wiedział, gdyby nie internet. Co ja bym zrobił bez tej Radwańskiej. Amica produkuje nie tylko kuchenki, a ja ostatnie AGD brałem bosha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
78konopiel 12.03.2014 06:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 Wezmy na przykład taką reklame Amici z panią Radwańska, czy to ma zachęcić do kupowania , co ta pani ma wspólnego z piekarnikami, firma na pewno zapłaciła jej duże pieniądze , tylko po co? A może firmy mają konsumentów za idiotów , którzy po zobaczeniu Radwanskiej przy piekarniku lecą go kupić. Może Radwańska lubi pieczone piłki tenisowe ;PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Baliński 12.03.2014 12:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 Ten kto zadecydował, że wyda kupę kasy na reklamę z Radwańską raczej dokładnie to sobie policzył Po pierwsze sportowcy to generalnie są osoby cieszące się zawsze dużym zaufaniem. Dlatego są tak atrakcyjni dla marketingowców i dlatego zarabiają na reklamach takie duże pieniądze. Dla wielu ludzi sportowiec będzie bardziej przekonujący od "zwykłej" "przypadkowej" osoby. Po drugie dla bardzo wielu ludzi nie ma znaczenia, czy dany autorytet (czyli np. sportowiec) jest specem od kuchenek czy klejów do kafelek Ot, dla przykładu - jak Robert Kubica zaczął startować w barwach Lotosu, wielu kibiców zaczęło deklarować, że będzie tankować tylko na stacjach tej firmy. Sam Kubica mieszkający we Włoszech, stacji Lotosu zapewne od lat nie widział na oczy.... Chodzi o to, że on coś rekomenduje. Czasem ludzie mają poczucie, że wybierając ten produkt, wspierają swojego idola. Po trzecie prestiż - widząc reklamę np. z Radwańską czy Małyszem, wiele osób pomyśli sobie "wow! to jest poważna firma. zdobyli zaufanie takich poważnych gwiazd!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Makówa1719512101 13.03.2014 16:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 akurat Kubica reklamujący paliwo to jest logiczne, chyba coś na ten temat wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Liwko 13.03.2014 16:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 akurat Kubica reklamujący paliwo to jest logiczne, chyba coś na ten temat wie? Na paliwie z tej sieci nie miał by żadnych szans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EZS 13.03.2014 22:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 A wiecie, skoki sponsoruje Wiessman. I u mnie jest odwrotnie, nie dlatego zauważyłam "wieśka" że sponsoruje skoki ale że mam jego piec i było mi miło, ze akurat w tym się zgadzamy, on sponsoruje, ja lubię, kupno pieca wsparło lubianą dyscyplinę. W drugą stronę nie działa, jakby piec nie był dobry, to mogliby sobie sponsorować, najwyżej bym starała się nie patrzeć na logo... a jakbym miała jeszcze z piecem problemy, to takie logo budzi niechęć jedynie, bo wydają kasę na sponsoring, zamiast na polepszenie pieca Czasem znana twarz traci na promowaniu bubla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
m.k.k 14.03.2014 08:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 No nie wiem, EZS, czy traci to dobre słowo. Za promowanie bubla i za promowanie dobrego wyrobu dostaje podobne pieniądze. A sympatie zyskuje za swoją podstawową działalność, czyli w tym wypadku za wyniki sportowe. Niewiele osób odwróci się od Małysza, Kowalczyk, Radwańskiej czy Stocha za reklamowanie firm, których nie lubią. Wyjątkiem może być jakiś skandal z firmą, który pociągnie za sobą w dół jej twarze, ale reklamowanie bubla, zwłaszcza w przypadku produktu stosunkowo rzadko kupowanego (jak piec, duże AGD, polisa) raczej nie pociągnie za sobą sympatii do sportowca (w skali społeczeństwa, Ty czy ja możemy się zniechęcić, ale takich zniechęconych będzie kilkuset - za mało, aby tym się przejmować). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Baliński 14.03.2014 12:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 właśnie chodzi też o to, żeby oswajać z marką. nazwisko Radwańskiej na ogół ludziom się kojarzy, czy interesują się tenisem czy nie. a pewnego dnia, kiedy będziesz potrzebować piecyka pójdziesz do sklepu gdzie zobaczysz do wyboru 10 różnych marek. i może komuś zaświta: "o amica, to ci od radwańskiej" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Baliński 14.03.2014 12:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2014 akurat Kubica reklamujący paliwo to jest logiczne, chyba coś na ten temat wie? niekoniecznie. lotos nie robi paliw do sportów samochodowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
SAVAGE7 15.03.2014 14:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 za największych idiotów mają nas chyba koncerny farmaceutyczne i producenci suplementów. na włosy, na prostatę, na wątrobę... a tu zonk http://thefad.pl/content/kupujesz-suplementy-diety-zmarnowany-wydateknie przeszkadza to producentom wciskać bajerów, że są fantastyczne. bo mowa o milionowych zyskach. niestety dla forsy wielu się zeszmaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.