Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Czy oni mają nas konsumentów za idiotów?


tojato

Recommended Posts

Wezmy na przykład taką reklame Amici z panią Radwańska, czy to ma zachęcić do kupowania , co ta pani ma wspólnego z piekarnikami, firma na pewno zapłaciła jej duże pieniądze , tylko po co? A może firmy mają konsumentów za idiotów , którzy po zobaczeniu Radwanskiej przy piekarniku lecą go kupić. Dla mnie większym autorytetem do reklamowania sprzętu AGD, byłaby zwykła kobieta , która ma na co dzień doczynienia z piekarnikiem. Amica zamiast napychać kieszenie już i tak bardzo bogatej pani , mogła by się udzielić charytatywnie i to by wzbudziło większy szacunek u konsumentów. Przynajmiej tak mi się wydaje.

Następny przykład Oknoplast i ich duma ze sponsorowania bardzo bogatego zagranicznego klubu piłkarskiego, gdzie wszyscy zarabiają miliony.

Szanowny Oknoplaście wstyd , powinliście ukryć ten fakt przed polskim konsumentem ,a nie ogłaszać to w reklamach i jeszcze być z tego dumny.

Przykłady durnych reklam , można byłoby mnożyć.

Na mnie to działa odwrotnie ja Amici i Oknoplastu nie kupię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 46
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

To że o tych firmach piszesz, to już jest ich sukces. Ciekaw jestem czy kupisz piekarnika firmy Seupoo. Oni się nie reklamują, mają malutką firmę w Burkina Faso.

 

Mi natomiast podobają się reklamy wszelkiej maści i kształtów podpasek, najczęściej wyświetlane w porze obiadowej :p

I zwróciłem uwagę na to, że większość reklam skierowanych do kobiet, jest kręcona jak dla zwyczajnych idiotek. Proszki, płyny do mycia i prania, wszelkiej maści środki czystości to totalna polewka z waszej płci. Lepiej na to zwróć uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie mam przeciwko reklamie, wiadomo jest dżwignią handlu , może być nawet kontrowersyjna , ale nie idiotyczna .

Jeszcze raz zapytam co twórcy reklamy Amici z tenisistką , chcieli przekazać Polakowi , jakim ona jest autorytetem w dziedzinie piekarników?

Czy naprawdę wierzą w to że konsument po zobaczeniu Radwańskiej przy piekarniku tak się podnieci że poleci do sklepu po ten piekarnik?

Nie mówiąc o kasie jaką wydali na ta reklamę, sponsorując bardzo bogatą osobe. Czy nie bardziej etyczne byłoby wydać te pieniądze na jakąś akcje charytatywną i ogłosic to konsumetom, może by to bardziej docenili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I widzisz tak jak powiedział Liwko. Już widać jej sukces. O AMICE się mówi - o to właśnie chodziło. Gdyby twarzą Amici została p. Ziuta z mięsnego tego posta by nie było.

Stara zasada reklamowa: NIE WAŻNE CO DOBRZE CZY ŹLE - ALE SIĘ MÓWI. Tobie skojarzyło się to źle. Ale teraz co zobaczysz Radwańską to pomyślisz o AMICE i o to chodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba nie o to chodzi żeby mówić ,tylko kupić. A dlaczego nie Ziuta z mięsnego, sto razy tańsza i pewnie nie jedno mieso w piekarniku upiekła. Byleby to była orginalna ,a nie udawana.

 

Podam ci dobry przykład. Mało komu znana kilka lat temu firma 4F postawiła na skoki narciarskie i dzisiaj jest w Polsce potęgą. Znane i popularne twarze chodzą w ubraniach tej firmy i towar sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Znane i lubiane twarze (sportowców, aktorów) przyciągają klientów i twoje oburzenie tego nie zmieni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze ja, to będzie już ponad 231 osób. Reklamy Radwańskiej i amici nie widziałem, ale dowiedziałem się z tego forum, że są parą. Będę wdzięczny za informacje, która Radwańska, bo się domyślam, ale pewności nie mam. O sukcesach Radwańskiej też w zasadzie wiem z forum, bo akurat ta dyscyplina nie jest mi bliska.

I o skandalizującej sesji foto Radwańskiej nic bym nie wiedział, gdyby nie internet. Co ja bym zrobił bez tej Radwańskiej.

Amica produkuje nie tylko kuchenki, a ja ostatnie AGD brałem bosha :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wezmy na przykład taką reklame Amici z panią Radwańska, czy to ma zachęcić do kupowania , co ta pani ma wspólnego z piekarnikami, firma na pewno zapłaciła jej duże pieniądze , tylko po co? A może firmy mają konsumentów za idiotów , którzy po zobaczeniu Radwanskiej przy piekarniku lecą go kupić.

 

Może Radwańska lubi pieczone piłki tenisowe ;PP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kto zadecydował, że wyda kupę kasy na reklamę z Radwańską raczej dokładnie to sobie policzył :)

 

Po pierwsze sportowcy to generalnie są osoby cieszące się zawsze dużym zaufaniem. Dlatego są tak atrakcyjni dla marketingowców i dlatego zarabiają na reklamach takie duże pieniądze. Dla wielu ludzi sportowiec będzie bardziej przekonujący od "zwykłej" "przypadkowej" osoby.

 

Po drugie dla bardzo wielu ludzi nie ma znaczenia, czy dany autorytet (czyli np. sportowiec) jest specem od kuchenek czy klejów do kafelek ;) Ot, dla przykładu - jak Robert Kubica zaczął startować w barwach Lotosu, wielu kibiców zaczęło deklarować, że będzie tankować tylko na stacjach tej firmy. Sam Kubica mieszkający we Włoszech, stacji Lotosu zapewne od lat nie widział na oczy.... Chodzi o to, że on coś rekomenduje. Czasem ludzie mają poczucie, że wybierając ten produkt, wspierają swojego idola.

 

Po trzecie prestiż - widząc reklamę np. z Radwańską czy Małyszem, wiele osób pomyśli sobie "wow! to jest poważna firma. zdobyli zaufanie takich poważnych gwiazd!" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie, skoki sponsoruje Wiessman. I u mnie jest odwrotnie, nie dlatego zauważyłam "wieśka" że sponsoruje skoki ale że mam jego piec i było mi miło, ze akurat w tym się zgadzamy, on sponsoruje, ja lubię, kupno pieca wsparło lubianą dyscyplinę. W drugą stronę nie działa, jakby piec nie był dobry, to mogliby sobie sponsorować, najwyżej bym starała się nie patrzeć na logo... a jakbym miała jeszcze z piecem problemy, to takie logo budzi niechęć jedynie, bo wydają kasę na sponsoring, zamiast na polepszenie pieca ;)

 

Czasem znana twarz traci na promowaniu bubla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem, EZS, czy traci to dobre słowo. Za promowanie bubla i za promowanie dobrego wyrobu dostaje podobne pieniądze. A sympatie zyskuje za swoją podstawową działalność, czyli w tym wypadku za wyniki sportowe. Niewiele osób odwróci się od Małysza, Kowalczyk, Radwańskiej czy Stocha za reklamowanie firm, których nie lubią. Wyjątkiem może być jakiś skandal z firmą, który pociągnie za sobą w dół jej twarze, ale reklamowanie bubla, zwłaszcza w przypadku produktu stosunkowo rzadko kupowanego (jak piec, duże AGD, polisa) raczej nie pociągnie za sobą sympatii do sportowca (w skali społeczeństwa, Ty czy ja możemy się zniechęcić, ale takich zniechęconych będzie kilkuset - za mało, aby tym się przejmować).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie

 

chodzi też o to, żeby oswajać z marką.

nazwisko Radwańskiej na ogół ludziom się kojarzy, czy interesują się tenisem czy nie.

a pewnego dnia, kiedy będziesz potrzebować piecyka pójdziesz do sklepu gdzie zobaczysz do wyboru 10 różnych marek. i może komuś zaświta: "o amica, to ci od radwańskiej" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za największych idiotów mają nas chyba koncerny farmaceutyczne i producenci suplementów. na włosy, na prostatę, na wątrobę... a tu zonk http://thefad.pl/content/kupujesz-suplementy-diety-zmarnowany-wydatek

nie przeszkadza to producentom wciskać bajerów, że są fantastyczne. bo mowa o milionowych zyskach. niestety dla forsy wielu się zeszmaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...