enedue 28.05.2014 13:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 No taką mam właśnie propozycję - jedna ściana 15 cm, ruszt - 15, razem 30 cm ściany i ocieplenia , pewnie do tego konieczna szczelina - 1,2 cm i co dalej - bo ze zmęczenia nie wymęczyłam tematu? płyta osb, cieniutki styropian jako podkład pod tynk? Tak, wiem, jeszcze obie folie Wydaje się to być lepszą opcją, niż płyta osb oblepiona wełną elewacyjną. I chyba nie wychodzi drożej. Więcej drewna, ale znowu wełna chyba tańsza. :confused: Jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gorbag 28.05.2014 20:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 A może zamiast podwójnego rusztu dać drabinki? Zobacz co wyskakuje pod Larsen Truss:https://www.google.pl/search?q=larsen+truss&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=WUGGU4eZHNSV7AbLjYDIBA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1333&bih=684 Zamiast drabinki może być też środnik, jak w dwuteowej belce stropowej. Zobacz na ramy konstrukcyjne na http://domarchitektow.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enedue 29.05.2014 07:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 no wygląda interesująco, tylko ja już mam mało czasu, a żadnej firmy specjalizującej się w Larsenie nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gorbag 29.05.2014 10:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 Pewnie nie ma takich firm. Taką drabinkę w super wypas wersji pewnie możesz zamówić w każdej firmie od wiązarów. Ale to będzie kosztować. http://photos.nasza-klasa.pl/54381079/8/other/std/82b5a6ea9e.jpeg Albo tu: http://legacy.mitek.pl/WoodHalls/ Belki dwuteowe robi np. Steico: http://www.steico.com/index.php?id=66&L=3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enedue 29.05.2014 10:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 robi się skomplikowanie. Moim celem jest jednak uproszczenie sobie życia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enedue 29.05.2014 10:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 właśnie mnie oświeciło, jak ja niby mam na tym zrobić tynk? No niby się da, ale nie ma na to miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 30.05.2014 08:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 mówisz masz wuj dawno już zrobił taki pomysł, to jest jeszcze stara wersja. Nowsza jest jeszcze lepsza i do cna wykorzystuje wiedzę inż konstrukcyjną. architekt jest od bryły i to nie wiem co może poradzić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enedue 30.05.2014 09:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 Wygląda super, na mnie sama forma działa, bo jestem plastyk z wykształcenia. Niestety… Nie jestem budowlańcem, a mój mąż ma dwie lewe ręce i wstręt organiczny do działań konkretnych, ku mojej rozpaczy, bo osobiście nic bardziej seksownego od faceta z siekierką i piłą, z marsem zastanawiającego się nad budową domu, nie znam. Trudno, ma inne zalety. Zaproponowano mi konkretne rozwiązanie i nie dam rady szukać już nic innego. Po prostu muszę się przeprowadzić w tym roku. O ile dobrze zrozumiałam Damirów, miałoby być to tak - płyta GK - folia paroizolacyjna - szkielet podstawowy plus 15 cm wełny - szkielet dodatkowy plus 15 cm wełny - folia wiatroizolacyjna - płyta mfp - tynk. Co o tym myślisz, ewentualnie myślicie? ZADZIAŁA? Robiłam sobie w Rockwoolu - kalkulatorze wilgotnościowym - wstępne obliczenia i ma działać i nic się nie skraplać. Bez szczeliny wentylacyjnej. Czy można otynkować płytę MFP? Bo kolejna warstwa - styropian podkładowo pod tynk - byłaby już problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
מרכבה 30.05.2014 18:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 (edytowane) folia wiatroizolacyjna - płyta mfp - tynk. Co o tym myślisz, ewentualnie myślicie? ZADZIAŁA? musi być pustka 3-4cm między weną razem z wiatroizolacją - a mpf i tynkiem a ta szczelina otwarta i dobrze wietrzona. Oczywiście jest paroizolacja, nie mnie żadne problem polepszyć pracę tej paroizolacji przez to iż nie musi każdej cząstki pary wodnej wyhaltować. Zaniechanie pustki to wg mnie dokładanie niepotrzebnej przeszkody. Edytowane 30 Maja 2014 przez מרכבה Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enedue 30.05.2014 19:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2014 no to odpada, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fofo 04.07.2014 09:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lipca 2014 Proponuje zrobić to tak:płyta GK - fizelina paroizolacyjna - szkielet podstawowy WYPEŁNIENIE Z CELULOZY - szkielet dodatkowy WYPEŁNIENIE Z CELULOZY - folia wiatroizolacyjna - listwy zapewniające przepływ powietrza np. 2cm - płyta - tynk. Przy 30cm izolacji celulozowej współczynnik przenikania ciepła wyniesie około U=0,13. Gwarancja ciągłości izolacji, ZERO mostków termicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.