klepa 12.06.2014 13:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 Witam mam mały problem bo jestem zielony zupełnie w tych sprawach i nawet nie wiem czy wybrałem odpowiedni dział o tego tematu jeśli nie to przepraszam.Mam na wsi stare zabudowania w któryś ktoś już mieszkał ale domu już tam nie ma bo ojciec ziemie kupił bez domu była tez stodoła po której zostały tylko fundamenty , został chlew i budynek gospodarczy z gliny 5x8 i własnie z tego budynku chce zrobić mały domek mieszkalny mianowicie chce podwyższyć artyk i zrobić górkę ale teraz pytanie o Was czy dadzą mi pozwolenie na budowę jeśli budynek znajduje się zalewie 8m o lustra wody? Co ja mam teraz zrobić od czego zacząć do kogo iść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 13.06.2014 09:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 Do gminy po warunki zabudowy, tudzież MPZP.Potem do architekta, czy z budynku gospodarczego wogóle da się zrobić dom. Aby podwyższyć ściany fundament musiałby mieć odpowiednią nośność, w co wątpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
danm 15.06.2014 19:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Nie chcę Cię załamywać, ale coś mi się wydaje, że chyba nic z tego nie będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
klepa 01.07.2014 20:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 dzięki Kolego za zainteresowanie tematem ok nośność fundamentu może nie wytrzymać a jak Twoim zdaniem z tym pozwoleniem może to wyglądać dadzą czy nie nawet mogę to zburzyć i od nowa postawić tylko czy gmina wyda owe pozwolenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania