wiki100 12.10.2014 16:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2014 Cześć,kompletnie nie znam się na remontach, ani budowie domu, nie znam też fachowego nazewnictwa, dlatego postanowiłam zapytać o radę bardziej doświadczonych. Mamy dom z cegły, w którym nie mieszkamy. Niestety dach pokryty papą zaczął przeciekać, belki też nie były już w dobrym stanie, dlatego tata postanowił podratować ten dom i zrobić nowy dach, pomagali mu moi dwaj kuzyni. Zaczął tam pracę, niestety musiał iść na operację. Teraz jest już po, ale nie jest w stanie dokończyć tego dachu w tym roku. W rezultacie stary dach został zdjęty, zabejcowane belki położone ( te sufitowe) i to by było na tyle. Nie ma jeszcze szkieletu dachu. Niestety dom zostanie taki "otwarty" na zimę. Moje pytania:Czy to bardzo szkodzi? Jakie mogą być konsekwencje? Jak ewentualnie zabezpieczyć dom?Dla mnie- laika, perspektywa lejącego się deszczu i śniegu do środka tej chałupki jest przerażająca.Szukałam informacji na ten temat w internecie, niestety mowa jest zazwyczaj o nowo budowanych domach.Liczę na pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kamilb1987b 13.10.2014 15:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Października 2014 do czego służy ten domek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wiki100 14.10.2014 18:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2014 do czego służy ten domek? Narazie nikt w nim nie mieszka ale moze kiedys... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania