Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Drzwi kompozytowe z firmy Vikking za 8 tys zł ku przestrodze


Recommended Posts

DSC_7918.jpgPresident 2 bastion łuk 2 doświetla+.jpg

 

cxdrzwi.jpgDSC_7916.jpgimg009.jpg

Witam 2 miesiace temu zamówiłem drzwi kompozytowe z firmy Vikking u przedstawiciela z Mława, byłem u nich może z 10 razy zeby wybrac jaki kolor ,jaka klamka ,a w która strone maja sie otwierac ,a z ktorej strony witryna itd ,a jeszcze do tego trzeba było zmierzyc otwór w scianie , pan mierniczy o czywiscie zielony w te klocki przyjezdzał mierzyc je 2 razy dzieki mojej interwencji, bo by nie pasowały otwór, w końcu sie zdecydowłem na te drzwi wpłaciłem zaliczke 50% i wstepnie umówiliśmy sie na montaż od 24.11.-28.11.14 roku umowe podpisałem 15.10.14 ale jeszcze przed ta data dzwoniłem pare razy do Vikkinga, co sie dzieje w tej sprawie ,pierwszy termin jaki usłyszałem w biurze obsługi miał wypaśc 16.11.14 co mnie troche zdziwiło bo to akurat niedziela, ale to było mało ważne ,zadzwonie w poniedziałek czy sa zrobione niestety dostałem odpowiedz że człowiek się rozchorował i termin wykonania się przeciagnie pare dni, a tu nagle telefon po dwóch dniach od Vikkinga zamawiałem drzwi u dilera a oni do mnie dzwonia , przecież nie robia indywidualnym klientom drzwi i tu sie zaczeły problemy z wykonaniem łuku właśnie cały problem tego dotyczy, pani z obsugi klienta powiedziała mi że został źle wykonany łuk ale drzwi i tak przeszły kontrole jakosci zdziwiłem sie jak mołgo przejc kontrole jak cos jest zle wykonane i zaproponowała mi dwie możliwości albo zrobimy ten łuk na nowo lub wstawimy panu listwe pod ten łuk mysle sobie ,po jakiego mi jakas listwa skoro zamawiam drzwi za 8 tys zł to oczywiste ze sie nie zgodziłem, wiec poinformowano mnie że musze poczekac tydzien dłużej na jego wykonanie, z niesmakiem to przyjełem do wiadomości , cóz poczekam trudno ale niech to bedzie wykonane pożadnie ,smiechem zartem jak juz zrobili ten łuk i nie maja co z nim zrobic postanowiłem sie zapytac ile by z ceny zeszli jak bym wzioł takie drzwi z tym łukiem w sumie jak by dali rabat 2000tys to może bym sie połakomił ,tu już przekazano telefon prezesowi wiec sie pytam ile dostane rabatu na to wadliwe wykonanie tu mnie rozszmieszył śmieszną sumą 300zł mało tego nie pękłem ze śmiechu, wiec mówie prezesowi czekam tydziń dłużej i maja byc drzwi wykonane jak należy na tym zakończyłem rozmowe ,odrazu zadzwoniłem do Mławy co to jest że zadnych sztukowanych drzwi nie chce pan mi powiedział że też tak im mówił wiec podał numer telefonu do mnie , czekam 4 dni mysle zadzwonie do Vikkinga jak tam sprawa wyglada a tu jestem mile zaskoczony drzwi juz czekaja na wysyłke tylko czekamy na przelew od dilera . Dzwoni telefon we wtorek drzwi sa u nas jutro przychodzimy montowac pytam sie jak wyszły odpowiedz pana nawet nie sprawdzaliśmy sa zapakowane .Wkońcu nastapił dzień montażu 03.12.14 panowie przywoża drzwi na dworze ok -12 a przez moje prowizoryczne dzwi z płyty osb tylko wiater słychać , ale mniejsza z tym montujcie w końcu ile bede marzł miałem jescze pare spraw na miescie do załatwienia wiec zostawiłem chłopaków niech montują te drzwi ,widze nie sa uszkodzone nie pobijane tylko trzeba złożyć witryne i ten cały łuk bo to przyszło w osobnych elementach, po moim powrocie dzwi zostały osadzone i opiankowane ale widze cos sie nie zgadza wiec siegam po rysunek techniczny który był wzorem do wykonania tych drzwi i widze już o co chodzi firma Vikking poprostu wcisneła mi sztukowane drzwi których nie chciałem mimo mojego sprzeciwu a ich zapewnień że wszystko zostanie poprawione , wiec niezwłocznie udałem sie do dilera o którym mowa powyżej by złożyć reklamacje , jutro od 3 grudnia mija 2 tygodnie od czasu reklamacji, wiec dzwonie do Mławy a tam nikt nie wiele się przejał tłumaczac sie że firma Vikking nie udzieliła jeszcze żadnych informacji , niezwłocznie dzwonie do Vikkinga z informacja że jutro mija 2 tygodnie kalendarzowe a oni niewiele zdziwieni nie przygotowali nawet wyjasnienia reklamacji , pani z biura obsługi nie chciała nawet zemna wiele rozmawiać oddajac słuchawke prezesowi , wiec pytam się prezesa kiedy zostanie to poprawione a on mi na to że ze wzgledów technologicznych nieda sie wykonać inaczej tego łuku ,prezes poprostu nieznał za wiele tego tematu pewnie nie widział jeszcze zdjeć które wykonałem po montażu jak wyglada ta sztukowana listwa miedzy łukiem a dzwiami zakładam że dziś je pierwszy raz zobaczył ,poprosił mnie o podanie adresu email w celu przekazania raportu od firmy która zajmuje sie gieciem łuku ze nieda sie tego inaczej wykonać , niestety też jego nie otrzymałem a mimo zapewnien już wysyłam, jutro prezes firmy Vikking ma domnie zadzwonic w celu wyjasnienia tej sprawy ale czy zadzwon to sie jutro okaże .Poniżej przesyłam zdjecia drzwi po montażu ,rysunku technicznego a takze wykonanego przezemnie jak to powinno być .

 

Dodane 17.12.2014

Niestety tak jak się spodziewałem prezes z Vikkinga nawet dziś do mnie nie oddzwonił a co ciekawe ze strony Vikking z zakładki kontakty znikły telefony kontaktowe do prezesa wraz z jego zdjeciem, ale o 8 rano otrzymałem email i dowiedziałem sie że jescze były inne wizualizacje tych drzwi które byłe omawiane za moimi plecami , do tego jeszcze zapomniałem wspomnieć że otrzymałem inny witraż w łuku gdyż ten który zamówiłem by się nie zmieścił.

Edytowane przez pawel24tt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...

Dzień dobry

Będąc wywołanym do tablicy,czujemy się w obowiązku udzielić odpowiedzi i stosownych sprostowań.Odpowiadając na Pana zarzuty,informujemy iż otrzymane od naszego partnera handlowego zamówienie na niestandardowe wykonanie drzwi zewnętrzne zostało wykonane zgodnie z ustaleniami i dołączoną dokumentacją oraz dostarczone w uzgodnionym terminie-czterech tygodni od daty zamówienia.Proszę zauważyć nietypowość wykonania związaną z dwoma doświetlami,w tym górnym doświetlem łukowym.Należy w tym miejscu podkreślić że przed podpisaniem umowy,kilkukrotnie były dokonywane zmiany,które ostatecznie zostały potwierdzone pisemnie i były wiążące dla producenta.

Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej,a dystrybucję drzwi kompozytowych prowadzimy wyłącznie poprzez sieć partnerów handlowych.

Wobec powyższego wszelkie wiążące nas decyzje i zobowiązania podejmowane są wyłącznie w stosunku do naszych hurtowych odbiorców.

W przedmiotowej transakcji dysponujemy pełną dokumentacją potwierdzającą zgodność wykonania z przedmiotem zamówienia.

Pan Paweł wielokrotnie kontaktował się z moimi współpracownikami,osobiście miałem okazję konferować z Panem.Każdorazowo udzielaliśmy wyczerpujących konsultacji,niemniej po wiążące ustalenia odsyłaliśmy Pana do podmiotu,z którym posiada umowę na dostawę i montaż drzwi.

Zgodnie z przepisami,każdy nabywca stolarki otworowej posiada prawo do odmowy przyjęcia wyrobu niezgodnego z przedmiotem zamówienia pod warunkiem odstąpienia od czynności montażu.W tym przypadku znalazł Pan czas na obejrzenie drzwi,cytuję:"miałem jeszcze parę spraw na mieście do załatwienia więc zostawiłem chłopaków niech montują te drzwi ,widzę nie są uszkodzone nie pobijane tylko trzeba złożyć witrynę i ten cały łuk bo to przyszło w osobnych elementach".

Pozwolę sobie na luksus pominięcia komentowania pozostałych Pana zdań,a nieprzekonanych forumowiczów proszę o zwrócenie uwagi na cytat:",smiechem żartem jak już zrobili ten łuk i nie mają co z nim zrobić postanowiłem się zapytać ile by z ceny zeszli jak bym wzioł takie drzwi z tym łukiem w sumie jak by dali rabat 2000tys to może bym się połakomił ,tu już przekazano telefon prezesowi wiec się pytam ile dostane rabatu na to wadliwe wykonanie tu mnie rozszmieszył śmieszną sumą 300zł "

Potwierdzam że otrzymałem od Pana propozycję z rodzaju nie do odrzucenia w treści wyżej cytowanej.Potwierdzam też że zakomunikowałem Panu iż wiąże Go umowa z innym,niezależnym od producenta podmiotem gospodarczym,więc ew reklamacje powinien złożyć w formie pisemnej do dostawcy usługi.O ile mi wiadomo,do dnia dzisiejszego nie skorzystał Pan z tego prawa

Jeżeli nie dość precyzyjnie wyjaśniłem Panu nasze stanowisko,ponawiam propozycję skorzystania z przysługującej Panu gwarancji do dokonania w formie pisemnej zgłoszenia reklamacyjnego na adres sprzedawcy i dochodzić swoich racji w sankcjonowany prawem sposób.

Zapewniam że dokładamy wszelkich starań by spełniać marzenia klientów(z wyjątkiem ograniczeń technicznych)

Nie bez kozery naszym mottem jest:"co dla innych nietypowe-dla nas jest standardem",w 2014r wykonaliśmy ponad 1300 nietypowych zamówień drzwi kompozytowych.

Jeżeli oczekiwał Pan innego od zamówionego kształtu drzwi,należało dopełnić stosownych formalności w równie stosownym terminie i w stosunku do dostawcy usługi.Proszę zauważyć że dostarczone i zamontowane drzwi nie posiadają wad technicznych,ich niezmiennie wysokie parametry użytkowe są potwierdzone pisemną gwarancją wieloletniej jakości.Wierzymy że niniejszą korespondencją przekonaliśmy Pana o braku podstaw "do dorabiania nam przysłowiowej gęby"

 

Zarząd PW VIKKING KTS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks później...
Reklamacja złożona jeszcze była w dniu w którym były zamontowane drzwi wiec prosze nie kłamać ze nie skorzystałem z tego prawa reklamacji , do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi z waszej strony, zero zainteresowania olany temat po mimo wielu zapewnień jak najszybciej rozpatrzymy , witraż jest inny niż zamawiałem z pominieciem tej deski włozonej miedzy łuk a drzwi która jest pomalowana sprayem i odznacza sie co widac na zdjeciu pierwszym to jak może zostac coś porawnie wykone z dokumentacja techniczna nie wiem kto dał ta odpowiedz czy prezes czy jego załoga ale sami siebie okłamujecie i wciskacie kit klientowi teraz typowo odwracacie kota ogonem tak jak w rozmowach telefonicznych . Jak by wszytko było w porzadku ten temat by nie miał tu miejsca ale jak widac nie jestem pierwszy którego wycackali jak to ktoś napisał o waszej firmie " Internet odezwał sie głosami niezadowolonych ".Nie polecam nikomu tej firmy nie poczuwaja sie do odpowiedzialności kłamią aby sprzedać. Edytowane przez pawel24tt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma Vikking ma coś wyjątkowego pecha do wykonawców, których poleca na swojej stronie internetowej. U mnie też montaż spartolony.

 

Ja bym radziła firmie Vikking najpierw wyszkolić firmy monterskie, bo najwyraźniej nie mają pojęcia o produkcie, który montują. Zapominają o różnych elementach, które powinny być, ale nie montują.

 

Ja nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad vocem:Pana zgłoszenie reklamacyjne jest niezasadne w stosunku do producenta.Zamówione przez dealera drzwi zostały wyprodukowane oraz dostarczone do zamawiającego zgodnie z zamówieniem.Zostały odebrane bez zastrzeżeń.Bezspornym faktem,który Pan osobiście potwierdza jest przedłożenie Panu do sprawdzenia drzwi przed montażem.Zgodnie z obowiązującym prawem oraz zapisami gwarancyjnymi dotyczącymi usługi montażu drzwi-zamawiający posiada prawo do zgłoszenia wad widocznych bądź niezgodności towaru z przedmiotem zamówienia wyłącznie przed czynnością montażu pod rygorem nieuznania zgłoszenia.Jeżeli w dalszym ciągu podtrzymuje Pan swoje stanowisko-ponawiamy propozycję:proszę uregulować dostawcy usługi umówioną zapłatę w całości i skorzystać z przysługującego Panu prawa do dochodzenia swoich racji przed organami do tego powołanymi.Nieuregulowanie umownego zobowiązania i publiczne próby wyłudzenia nienależnej i bezpodstawnej korzyści w stylu,cytuję: "w sumie jak by dali rabat 2000tys to może bym się połakomił" dobitnie świadczą o Pańskich intencjach.Forumowiczom na wyrobienie zdania o zasadności roszczenia polecam obejrzenie dołączonych przez interlokutora zdjęć wykonanych i zamontowanych drzwi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie na sprostowanie:na witrynie producenta informujemy o adresach dealerów,wśród których inwestorzy mogą autonomicznie wybierać i dokonywać zakupu i/lub skorzystać z usługi montażu drzwi kompozytowych.Nasi partnerzy handlowi są niezależnymi podmiotami gospodarczymi,które zazwyczaj oferują stolarkę od wielu dostawców.Nie posiadamy mocy sprawczej by narzucić niezależnym podmiotom nasze standardy obsługi i prawidłowych montaży,niemniej tysiące zadowolonych inwestorów w 9 krajach Europy potwierdzają najwyższą jakość drzwi kompozytowych.

Aktywnie promujemy etyczne standardy obsługi i prawidłowe montaże,inni uczestnicy rynku kopiują nasze idee-to największa satysfakcja i motywacja do ciągłego podnoszenia poprzeczki.

Dziękuję za cenną radę Pani Elfir,coroczne szkolenia montażowe są z naszym udziałem od lat-przykładamy olbrzymią uwagę do nieustannego podnoszenia kwalifikacji personelu naszych partnerów handlowych i czynnie uczestniczymy we wszelkich inicjatywach promujących ideę energooszczędnego budownictwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z obowiązującym prawem oraz zapisami gwarancyjnymi dotyczącymi usługi montażu drzwi-zamawiający posiada prawo do zgłoszenia wad widocznych bądź niezgodności towaru z przedmiotem zamówienia wyłącznie przed czynnością montażu pod rygorem nieuznania zgłoszenia.

 

Hm... to chyba w krainie Vikingów obowiązują inne prawa niż powszechnie obowiązujące. Co do ewentualnej oceny zapisów gwarancyjnych to już zadanie dla lokalnego UOKiK o ile faktycznie są takie jak zacytowany fragment wskazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... to chyba w krainie Vikingów obowiązują inne prawa niż powszechnie obowiązujące. Co do ewentualnej oceny zapisów gwarancyjnych to już zadanie dla lokalnego UOKiK o ile faktycznie są takie jak zacytowany fragment wskazuje.

 

Mogę się tylko przyłączyć do ciebie.

 

Jedyny zapis jaki można w miarę legalnie zastosować, to taki , że do pełnej zapłaty za towar ty jesteś jego właścicielem. Ale ten zapis nie może być ujęty w karcie gwarancyjnej, tylko w umowie.

 

A zapis typu "niezapłacenie za towar zwalnia cię z obowiązku świadczeń rękojmi/gwarancji możesz sobie wyrzucić, bo każdy prawnik to bardzo łatwo uwali. A przy okazji możesz trafić na listę UOKiK, że stosujesz niezgodne z prawem umowy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem się nie odzywać w tym temacie, bo z Panem Tadeuszem miałem okazję dyskutować na innym tle, ale wcale mi nie sprawia przyjemności milczenie jak sprawy przybierają nieodpowiedni kierunek. Polecam artykuł pani Anny Zybury "Buzz Marketing" z najnowszego Profiokno. Jak ktoś nie dostaje to mogę się podzielić, bo dostaję więcej egzemplarzy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.Proszę zauważyć iż producent nie jest podmiotem-w stosunku do którego zamawiający usługę dostawy i montażu drzwi powinien z pominięciem wykonawcy usługi składać ew. reklamację z tyt niezgodności towaru z zamówieniem.Takie obyczaje panują nie tylko w krainie Vikkingów.

Niemniej wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta oraz dystrybutora,czynnie włączyliśmy się w pomoc mediacyjną w rozwiązaniu sporu już od dnia otrzymania informacji aż do momentu otrzymania "propozycji z rodzaju nie do odrzucenia"której treść pozostawiam bez komentarza.

Producent z mocy ustawy oraz własnej gwarancji odpowiada za wady wyrobu.Jesteśmy pewni zalet drzwi kompozytowych,dlatego podjęliśmy dobrowolne zobowiązanie udzielenia w formie pisemnej na wszystkie linie produktowe wydłużonej gwarancji jakości.Jeżeli zauważył Pan wadę drzwi-ponawiam apel o złożenie do wykonawcy usługi-stosownej i zgodnej z literą prawa- reklamacji.Do dnia dzisiejszego dystrybutor nie przekazał do producenta zgłoszenia reklamacyjnego w tym zakresie.Posiedliśmy jedynie wiedzę o sporze pomiędzy inwestorem a dostawcą usługi w zakresie niezgodności oczekiwań klienta z rzeczywistym wykonaniem kształtu łuku naświetla.To nie jest tożsame z odpowiedzialnością producenta,który wyprodukował drzwi zgodnie z zamówieniem dystrybutora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Vikkingu nic mnie nie obchodzi kanwa i meritum sporu. Pozwoliłem sobie odnieść się do pewnego fragmentu Pańskiej publicznej wypowiedzi. Tylko tyle, więc raczej temu fragmentowi niech szanowny Vikking poświęci chwilę uwagi wdając się w polemiki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stanowczo nie pozwole na firme vikking takch bredni tu wypisywać !!!

Nich sie pan zastanowi w jakim świetle pan sie tu stwia ??? !!

Naciągacza i osoby ,która nie zna prawa konsumenckigo .

Pracuje z ta firma od wielu lat ,sam mam dużą firme i zajmuje sie montażem takich i podobnych drzwi

i twierdze, że pod wzgledem jakości i estetyki wykonania oraz serwisu są wrecz profesjonalni w porównaniu

do innych firm produkujacych drzwi w tej półce cenowej .

Z takim wyłudzaczami jak pan też mam do czynienia ...dlatego jak pan chciałeś cwaniacko naciągnąć tą firme

i sie nie udało :) to teraz prosze mieć choć odrobine godności i nie smarować tu na takich forach kłamstw !!!!!

Bo wstyd ~!!!!!!

 

 

 

 

[attach=config]294609[/attach][attach=config]294608[/attach]

 

[attach=config]294478[/attach][attach=config]294480[/attach][attach=config]294481[/attach]

witam 2 miesiace temu zamówiłem drzwi kompozytowe z firmy vikking u przedstawiciela z mława, byłem u nich może z 10 razy zeby wybrac jaki kolor ,jaka klamka ,a w która strone maja sie otwierac ,a z ktorej strony witryna itd ,a jeszcze do tego trzeba było zmierzyc otwór w scianie , pan mierniczy o czywiscie zielony w te klocki przyjezdzał mierzyc je 2 razy dzieki mojej interwencji, bo by nie pasowały otwór, w końcu sie zdecydowłem na te drzwi wpłaciłem zaliczke 50% i wstepnie umówiliśmy sie na montaż od 24.11.-28.11.14 roku umowe podpisałem 15.10.14 ale jeszcze przed ta data dzwoniłem pare razy do vikkinga, co sie dzieje w tej sprawie ,pierwszy termin jaki usłyszałem w biurze obsługi miał wypaśc 16.11.14 co mnie troche zdziwiło bo to akurat niedziela, ale to było mało ważne ,zadzwonie w poniedziałek czy sa zrobione niestety dostałem odpowiedz że człowiek się rozchorował i termin wykonania się przeciagnie pare dni, a tu nagle telefon po dwóch dniach od vikkinga zamawiałem drzwi u dilera a oni do mnie dzwonia , przecież nie robia indywidualnym klientom drzwi i tu sie zaczeły problemy z wykonaniem łuku właśnie cały problem tego dotyczy, pani z obsugi klienta powiedziała mi że został źle wykonany łuk ale drzwi i tak przeszły kontrole jakosci zdziwiłem sie jak mołgo przejc kontrole jak cos jest zle wykonane i zaproponowała mi dwie możliwości albo zrobimy ten łuk na nowo lub wstawimy panu listwe pod ten łuk mysle sobie ,po jakiego mi jakas listwa skoro zamawiam drzwi za 8 tys zł to oczywiste ze sie nie zgodziłem, wiec poinformowano mnie że musze poczekac tydzien dłużej na jego wykonanie, z niesmakiem to przyjełem do wiadomości , cóz poczekam trudno ale niech to bedzie wykonane pożadnie ,smiechem zartem jak juz zrobili ten łuk i nie maja co z nim zrobic postanowiłem sie zapytac ile by z ceny zeszli jak bym wzioł takie drzwi z tym łukiem w sumie jak by dali rabat 2000tys to może bym sie połakomił ,tu już przekazano telefon prezesowi wiec sie pytam ile dostane rabatu na to wadliwe wykonanie tu mnie rozszmieszył śmieszną sumą 300zł mało tego nie pękłem ze śmiechu, wiec mówie prezesowi czekam tydziń dłużej i maja byc drzwi wykonane jak należy na tym zakończyłem rozmowe ,odrazu zadzwoniłem do mławy co to jest że zadnych sztukowanych drzwi nie chce pan mi powiedział że też tak im mówił wiec podał numer telefonu do mnie , czekam 4 dni mysle zadzwonie do vikkinga jak tam sprawa wyglada a tu jestem mile zaskoczony drzwi juz czekaja na wysyłke tylko czekamy na przelew od dilera . Dzwoni telefon we wtorek drzwi sa u nas jutro przychodzimy montowac pytam sie jak wyszły odpowiedz pana nawet nie sprawdzaliśmy sa zapakowane .wkońcu nastapił dzień montażu 03.12.14 panowie przywoża drzwi na dworze ok -12 a przez moje prowizoryczne dzwi z płyty osb tylko wiater słychać , ale mniejsza z tym montujcie w końcu ile bede marzł miałem jescze pare spraw na miescie do załatwienia wiec zostawiłem chłopaków niech montują te drzwi ,widze nie sa uszkodzone nie pobijane tylko trzeba złożyć witryne i ten cały łuk bo to przyszło w osobnych elementach, po moim powrocie dzwi zostały osadzone i opiankowane ale widze cos sie nie zgadza wiec siegam po rysunek techniczny który był wzorem do wykonania tych drzwi i widze już o co chodzi firma vikking poprostu wcisneła mi sztukowane drzwi których nie chciałem mimo mojego sprzeciwu a ich zapewnień że wszystko zostanie poprawione , wiec niezwłocznie udałem sie do dilera o którym mowa powyżej by złożyć reklamacje , jutro od 3 grudnia mija 2 tygodnie od czasu reklamacji, wiec dzwonie do mławy a tam nikt nie wiele się przejał tłumaczac sie że firma vikking nie udzieliła jeszcze żadnych informacji , niezwłocznie dzwonie do vikkinga z informacja że jutro mija 2 tygodnie kalendarzowe a oni niewiele zdziwieni nie przygotowali nawet wyjasnienia reklamacji , pani z biura obsługi nie chciała nawet zemna wiele rozmawiać oddajac słuchawke prezesowi , wiec pytam się prezesa kiedy zostanie to poprawione a on mi na to że ze wzgledów technologicznych nieda sie wykonać inaczej tego łuku ,prezes poprostu nieznał za wiele tego tematu pewnie nie widział jeszcze zdjeć które wykonałem po montażu jak wyglada ta sztukowana listwa miedzy łukiem a dzwiami zakładam że dziś je pierwszy raz zobaczył ,poprosił mnie o podanie adresu email w celu przekazania raportu od firmy która zajmuje sie gieciem łuku ze nieda sie tego inaczej wykonać , niestety też jego nie otrzymałem a mimo zapewnien już wysyłam, jutro prezes firmy vikking ma domnie zadzwonic w celu wyjasnienia tej sprawy ale czy zadzwon to sie jutro okaże .poniżej przesyłam zdjecia drzwi po montażu ,rysunku technicznego a takze wykonanego przezemnie jak to powinno być .

 

Dodane 17.12.2014

niestety tak jak się spodziewałem prezes z vikkinga nawet dziś do mnie nie oddzwonił a co ciekawe ze strony vikking z zakładki kontakty znikły telefony kontaktowe do prezesa wraz z jego zdjeciem, ale o 8 rano otrzymałem email i dowiedziałem sie że jescze były inne wizualizacje tych drzwi które byłe omawiane za moimi plecami , do tego jeszcze zapomniałem wspomnieć że otrzymałem inny witraż w łuku gdyż ten który zamówiłem by się nie zmieścił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja polecam każdemu firme vikking !!!!! I to jakie super drzwi robią !!!!!!

A jak wezmiesz sobie pani ......pana staszka z ulicy i każesz mu montować drzwi za 5-8 tysiaków to

życze szcześcia ...pytać o ceryfikaty i rekomendacje montrów i tylko takich wybierać bo masz do tego prawo !!!!!

A pecha to pewnie pani miała nie vikking :)...przez swoja głupote poniekąd ...polak mądry po szkodzie.....a potem wypisywać taki bzdury

może to złośliwe co pisze...ale wstyd i głupota pozostaje.....sorry !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja polecam każdemu firme vikking !!!!! I to jakie super drzwi robią !!!!!!

A jak wezmiesz sobie pani ......pana staszka z ulicy i każesz mu montować drzwi za 5-8 tysiaków to

życze szcześcia ...pytać o ceryfikaty i rekomendacje montrów i tylko takich wybierać bo masz do tego prawo !!!!!

A pecha to pewnie pani miała nie vikking :)...przez swoja głupote poniekąd ...polak mądry po szkodzie.....a potem wypisywać taki bzdury

może to złośliwe co pisze...ale wstyd i głupota pozostaje.....sorry !

 

Z Pana wypowiedzi wynika że firma wybiera wybiera na swoich przedstawicieli Staszków z ulicy i ty Też jesteś "Staszkiem". Niezłą reklamę robisz firmie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wezmiesz sobie pani ......pana staszka z ulicy!

 

 

Wzięłam jedynego przedstawiciela oficjalnego firmy w Poznaniu. Firmy, która była rekomendowana na stronach internetowych Vikkinga.

 

Niestety okazało się, ze firma nie potrafi montować drzwi energooszczędnych w domach energooszczędnych. Nawet nie umiała odczytać broszurki informacyjnej firmy, która była do drzwi załączona.

 

Taki jest poziom szkoleń montażystów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months później...

Otwór został źle zmierzony! Drzwi są za niskie o kilka cm, które zastępuje ten feralny "łącznik". Winny jest pomiarowiec a odpowiedzialny sprzedawca. Producent ponosi pośrednio odpowiedzialność za wybór i nadzór nad sprzedawcą. Jednak nie odpowiedzialność finansową.

Szanowny klient przyznaje się do tego, że za 2 tyś to by odpuścił.....tylko pomylił adresata.

 

"finlandia" - zapewne potwierdzi to co wiadomo od dawna. Firmy nie dbają o montażystów czyli o siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months później...

Dziękuję za obiektywną ocenę stanu rzeczy.Truizmem jest powtarzanie powszechnej wiedzy iż producent nie posiada realnej możliwości wpływu na indywidualne ustalenia czynione pomiędzy sprzedawcą a inwestorem.Ale to jedna z niewielu możliwości ochrony dobrego imienia producentów,którzy częstokroć padają ofiarą niedopowiedzeń i różnic zdań pomiędzy trzecimi osobami.

Ze swej strony poświęcamy temu obszarowi bardzo wiele czasu i energii by nasi partnerzy handlowi posiadali wysoki poziom wiedzy nt optymalnych doborów stolarki i zapewnienia montażu adekwatnego do jakości drzwi.

Należy w tym miejscu oddać hołd prawdzie że w znakomitej większości salonów -radykalnie zmienia się poziom obsługi,doradztwa i serwisów montażowych .

Cieszymy się że nasi autoryzowani dealerzy z nawiązką spełniają oczekiwania rynku,czego częste dowody otrzymujemy od usatysfakcjonowanych klientów.

I za to dziękujemy serdecznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...