Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

44 metra przytulnego gniazdka dla 3 osób - pomysły ?!


kowallosu

Recommended Posts

Na początku chciałbym wszystkich serdecznie powitać, ponieważ jest to mój debiut na tym forum :cool:

 

Przejdźmy zatem do sedna sprawy - szukam praktycznych porad jak zaprojektować nasze nowe mieszkanko. Jesteśmy grupą 3 młodych ludzi, ja studiuję oraz pracuję, dziewczyna zapewne też zacznie pracę, a mój braciszek dopiero zaczyna studia. Los tak chciał, że od września będziemy razem mieszkać...

Może najpierw opowiem trochę o tym jak żyję, co może ułatwić Wam jakże cenną dla mnie pomoc. Jestem strasznie zabieganym człowiekiem, nie mam czasu praktycznie na nic prócz pracy, uczelni i siłowni. Z racji tego, że jestem pasjonatem kulturystyki oraz gotowania tak jak moi przyszli współlokatorzy ( bratu się pewnie odwidzi jak zacznie studiować :D ) to spędzam w kuchni bardzo dużo czasu - jem 6 - 7 posiłków dziennie. Łatwo to przemnożyć przez 3 osoby - zwróćcie uwagę ile to gotowania :) Od rana do wieczora jestem praktycznie poza domem.

 

Moja prośba: prosiłbym o pomoc, jak zaplanować układ pomieszczeń w naszym nowym mieszkaniu. Na ten moment stoi tam ścianka łazienkowa - żadnych innych nie ma. Czy robić aneks kuchenny, czy oddzielną kuchnię ?

Wg projektu gdyby odzielić kuchnię od pokoju dziennego, to kuchnia miałaby wymiar 7,2m^2 a pokój, w którym mieszkałbym z dziewczyną ok 14,5m^2.

Oczywiście ten mniejszy pokój będzie okupowany przez brata.

 

Także jak zdążyliście zauważyć, mój wybór rozbija się pomiędzy kuchnią a aneksem. Pytanie czy 14,5m^2 to trochę nie za mały pokoik ? Aneks byłby przyjemny, ale podejrzewam, że jego widok będzie mi uprzykrzać życie...