misiekkania 13.03.2015 08:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Witam, Jestem totalnie zielony w sprawach aranżacji wnętrz. Chciałbym kupić podane mieszkanie Ale nie wiem czy to jest najlepsze ułożenie dla tego mieszkania, szczególnie że jest położone PÓŁNOC POŁUDNIE. Będę wdzięczny za komentarze forumowiczów. Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kinka 13.03.2015 08:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 http://images68.fotosik.pl/699/e6932b3418aa78e4med.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
loophole 13.03.2015 10:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Co do słońca i takich tam się nie wypowiem, bo mnie to ni ziębi ni grzeje , ale to czym mogę na pewno się podzielić to fakt, że REWELACYJNIE się wietrzy takie mieszkanie. Sama w takim mieszkam, rano mam słońce w sypialni i dużym pokoju, a po południu w kuchni i łazience... Jest ok A w lato... wszystkie okna na oścież i powietrze hula po mieszkaniu rewelacja! Osobiście nie jestem fanką aneksów (u mnie jest zamknięta kuchnie), bo nie lubię jak mi kanapa schabowym wania, ale to już indywidualne preferencje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
misiekkania 13.03.2015 13:25 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Dzięki o tym też myślałem. na pewno to będzie na plus. A pomysł żeby odwrócić Salon z sypialniami czy to nie byłoby lepsze rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kozikowa83 14.03.2015 00:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 Bardzo fajny układ mieszkania,moim zdaniem wprowadzanie tutaj zamian jest nieuzasadnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania