Hanss 01.04.2015 11:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 Jestem z moją budową na etapie instalacji elektrycznej, po Świętach jestem umówiony z elektrykiem na wizytę na budowie...w domu będzie wszystko na prąd, włącznie z ogrzewaniem - kable grzewcze i CWU.Chcę aby cała elektryka w domu była zrobiona dobrze-prawidłowo, nie chcę: " Panie bez tego się obejdzie, czy na tańszych materiałch i będzie taniej"...ma być DOBRZE, a nie TANIO!!!Na co zwrócić uwagę, jak powinna być wykonana dobra-prawidłowa instalacja elektryczna w domu, na jakich materiałach, jakich marek?Jestem laikiem i chciałbym się czegoś więcej dowiedzieć, jak rozmawiać z elektrykiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzcel 01.04.2015 11:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 Zacznij od narysowania "projektu".Rozmieszczenie gniazd, oświetlenia, miejsc zamontowania wyłączników światła, rodzaje lamp. Jakie i gdzie kable od TV, LAN, telefon, alarmy, domofony etc. Przygotuj zestawienie typów i rozmieszczenie kabli grzewczych. Czyli w miarę możliwości sam się zorientuj się czego chcesz i gdzie to ma być zainstalowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania