Rafal_D 07.07.2015 14:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 Szanowni, Mam do Was pytanie, jestem laikiem w temacie więc proszę o wyrozumiałość. Odziedziczyłem działkę niedaleko morza, która aż prosi się o postawienie na niej czego związanego z turystyką.Działka leży niedaleko lasu, 1800m od morza w bardzo cichej okolicy, niedaleko tras rowerowych.Działka ma w miarę regularny kształt i 2700m2 powierzchni. Myślałem, żeby postawić na niej 5 domków letniskowych, plac zabaw i dwa miejsca na grilla.Myślę, że 2700m2 to wystarczająco dużo na w/w? Chciałbym, żeby te domki były stosunkowo proste, do wykorzystania w miesiącach kwiecień - wrzesień.Wielkościowo dla 4-6 osób plus taras zadaszony (45m2 + 20m2 wystarczy?)Wszystkie media są w granicy działki. Możecie mi powiedzieć jaki orientacyjnie koszt budowy takich 5 domków?Wolałbym, żeby to były domki z bala, ale jestem otwarty na wszelkie propozycje.Chodzi mi o domek ze wszystkimi podlączeniami, gotowy do podłączenia sprzętów i wstawienia mebli. Będę bardzo wdzięczny za Wasze opinie. Pozdrawiam,Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 09.07.2015 19:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lipca 2015 moja czarodziejska kula mówi mi, że między 150 a 900 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
turalyon 09.07.2015 20:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lipca 2015 1800m od morza?? Kto by chciał 2km od morza domki wynajmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
milo222 10.07.2015 12:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 1800m od morza?? Kto by chciał 2km od morza domki wynajmować. jak dobra miejscowość to nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania