AnikoPL 24.02.2016 14:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 Forscher, matko, buc z ciebie niewiarygodny. Jak zasadniczo mam zasadę by z idiota nie dyskutować tak nie wytrzymalam bo ogólnie z Marą mam najlepsze skojarzenia w porównaniu z większością salonów w regionie. Bardzo pomocni, pani spokojnie wytrzymała nasze bredzenia, pomogła wybrać, zmierzyć i płytki dostaliśmy od razu, no i były tańsze. Wiec swoje problemy z emocjami i osobowością nie zwalaj na innych głupio i chamsko ich oczerniajac bo ewidentnie coś kręcisz i nie czysto kombinuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
forscher 24.02.2016 15:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 Forscher, matko, buc z ciebie niewiarygodny. Jak zasadniczo mam zasadę by z idiota nie dyskutować tak nie wytrzymalam bo ogólnie z Marą mam najlepsze skojarzenia w porównaniu z większością salonów w regionie. Bardzo pomocni, pani spokojnie wytrzymała nasze bredzenia, pomogła wybrać, zmierzyć i płytki dostaliśmy od razu, no i były tańsze. Wiec swoje problemy z emocjami i osobowością nie zwalaj na innych głupio i chamsko ich oczerniajac bo ewidentnie coś kręcisz i nie czysto kombinuje. Wieć jesteś jedną z zadowolonych klientek.. no i git. Czy oprocz inwektyw i domysłow potrafisz napisac coś konkrentego ? Czy tez jest to koniec twoich mozliwości ? Ja zasadaniczo z kretynakmi nie dyskutyuję więc mając świdomość tego, iż twój poprzedni wpis jest efektem tego co udalo ci sie wyssac z twojego brudnego palucha - dalszej dyskusji z tobą nie przewiduję. Gdyż jak przypuszczam na nic konkretnego liczyć z twojej storny nie można. Już to pisałem ale niektórym jak widać trzeba to powtarzać. To co tu napisałem w tym wątku jest oparte na FAKTACH. Spotkało się to z reakcją Mera i to jest dla mnie istotne. Tyle w temacie. Pozdrawiam cie "chodzący wzorze postępowania" PS Aha szukając buca wystarczy że zerkniesz w lusterko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coulignon 24.02.2016 16:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 wydawało mi sie ze napisałem wyraźnie, iż wiec bardziej właściwa jest odp zawarta w pkt 1, wraz z waruknami i opcjami zawartymi w umowie, częściowo tutaj opisanymi. Pozdrav Ze strony Mera: Kompleksowy projekt zawiera: - wydruki rysunków koncepcyjnych, - wydruki rysunków aranżacji wnętrza, - wydruki rysunków wykonawczych (zwymiarowane), - opis dot. elementów zabudowy, rodzaju oświetlenia etc., - kosztorys (płytki, armatura, ceramika sanitarna etc.), - archiwizacja całego projektu na płycie CD. Po ostatecznej akceptacji projektu przechodzimy do kolejnego kroku, którym jest przygotowanie kosztorysu łazienki (płytki, ceramika sanitarna, armatura etc.). Nigdzie nie napisali że zrobią Ci listę zakupów do sprawdzenia w innym sklepie. Wprost jest mowa o kosztorysie więc raczej projekt jest robiony na potrzeby transakcji w sklepie Mera. Były jakies inne ustalenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 26.02.2016 15:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 (edytowane) A ja uważam, że z oferty handlowej, dot. projektowania (zamieszczonej na stronie) nie wynika, ze otrzymany projekt (w części kosztorysowej) jest ściśle powiązany z zakupem w ich "sieci". Moim zdaniem ukrywanie za "kodem cyfrowym" wycenionych produktów, sugeruje nieczyste intencje - bo jaki to problem, podmienić produkt pod dany kod ?Inwestor nie ma rzeczywistej wiedzy co do tego co "autor miał na myśli". Tak na pierwszy rzut oka, sprawa nadaje się do UOKiK. forscher - uprzejmie poinformuj tych projektantów, że jeśli nie "rozszyfrują" kodów, to przekażesz sprawę do rzecznika konsumentów.Jak będą dalej mieli opory - udaj się do: Miejski Rzecznik Konsumentów: Szostak - Zjawiony KatarzynaAdres: 43 - 100 Tychy, ul. Barona 30 , p.410-412Telefon bezpośredni: (32) 780 - 50 - 63; (32) 776-36-77Telefon wewnętrzny: 3677Fax: (32) 780 - 50 - 63E-mail: [email protected] Zarówno porada jak i (ewentualne) prowadzenie na drodze sądowej - bezpłatne. Ps. W Jaworznie też masz miejskiego rzecznika konsumentów. Urząd Miejski w JaworzniePlac Górników 543-600 Jaworznoparter, pok. 20tel. (+48 32) 618 17 77fax (+48 32) 618 17 23e-mail: [email protected] Edytowane 26 Lutego 2016 przez sSiwy12 rzecznika z Jaworzna dopisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
arztin 20.03.2016 11:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 (edytowane) "Niestety potwierdzam poniższe negatywne opinie, nie spędziłam tam wiele czasu ponieważ zabroniono mi spisać na kartkę nazw płytek! w innych salonach nie ma z tym najmniejszego problemu, wiadomo ze każdy zanim wyda kilka tysięcy złotych chce sie nad tym chwilkę zastanowić, zresztą to chyba żadna tajemnica, tak więc dość szybko opuściłam ten sklep. Wrócę tam gdzie była miła obsługa i gdzie mnie wręcz zachęcano do przemyślenia zakupów w domu. Odradzam, szkoda czasu" Edytowane 20 Marca 2016 przez arztin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Baumeister 28.03.2016 10:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2016 A ja uważam, że z oferty handlowej, dot. projektowania (zamieszczonej na stronie) nie wynika, ze otrzymany projekt (w części kosztorysowej) jest ściśle powiązany z zakupem w ich "sieci". Moim zdaniem ukrywanie za "kodem cyfrowym" wycenionych produktów, sugeruje nieczyste intencje - bo jaki to problem, podmienić produkt pod dany kod ? Inwestor nie ma rzeczywistej wiedzy co do tego co "autor miał na myśli". Tak na pierwszy rzut oka, sprawa nadaje się do UOKiK. forscher - uprzejmie poinformuj tych projektantów, że jeśli nie "rozszyfrują" kodów, to przekażesz sprawę do rzecznika konsumentów. Jak będą dalej mieli opory - udaj się do: Miejski Rzecznik Konsumentów: Szostak - Zjawiony Katarzyna Adres: 43 - 100 Tychy, ul. Barona 30 , p.410-412 Telefon bezpośredni: (32) 780 - 50 - 63; (32) 776-36-77 Telefon wewnętrzny: 3677 Fax: (32) 780 - 50 - 63 E-mail: [email protected] Zarówno porada jak i (ewentualne) prowadzenie na drodze sądowej - bezpłatne. Ps. W Jaworznie też masz miejskiego rzecznika konsumentów. Urząd Miejski w Jaworznie Plac Górników 5 43-600 Jaworzno parter, pok. 20 tel. (+48 32) 618 17 77 fax (+48 32) 618 17 23 e-mail: [email protected] dzięki za rade. Ja też tak postąpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.