PiotrKostek 24.06.2016 08:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2016 Cześć ! To mój pierwszy post. Jestem na początku tej pięknej drogi jaką jest budowa domu. Przebijam się przez biurokrację - dziś może uda mi się złożyć wniosek o warunki zabudowy (buduję na jedynym w mieście kawałku bez WZ )- oby, bo dokumentacje przygotowałem samodzielnie, choć poczytałem forum w tym zakresie. Mam nadzieję, ze wniosek przyjmą i odpowiedzą pozytywnie. Pewnie to trochę potrwa, więc będę miał czas na dalsze studiowanie forum. Chętnie nawiążę kontakt z osobami z mojego miasta i okolic w celu wymiany doświadczeń, poszukiwania ekip, materiałów itd... Jestem w tym kompletnie zielony i jak o tym myślę to mnie brzuch boli będę wrzody leczył w nowym domu Mam nadzieję, że uda się wybudować mój niewielki domek. Później napiszę więcej o moim zamierzeniu - teraz się za bardzo denerwuję tymi WZ... Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 24.06.2016 16:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2016 proszę zajrzeć na swoją listę budujących: http://forum.muratordom.pl/group.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PiotrKostek 25.06.2016 20:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2016 proszę zajrzeć na swoją listę budujących: http://forum.muratordom.pl/group.php Spojrzałem na swoje rejony, niestety nie mogę pisać na forum elbląskim ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anSi 26.06.2016 19:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2016 A to dlaczego nie możesz tam pisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania