Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Zielony potrzebuje porady. Malowanie ścian

chmielson10

Recommended Posts

Witam serdecznie.

Otóż mój problem polega na tym że bede wynajmował teraz mieszkanie które jest do remontu....

Na malowaniu/gruntowaniu nie znam się całkowicie.

Zrobiłem parę fotek ścian moja prośba jest po prostu taka co miałbym zrobić na tych ścianach żeby było ok :)

Kolor myślę ze będzie fioletowy. gruntować gipsować zdzierać farbę myc ścianę malować na biało później kolor ? ? jestem zielony proszę o odpowiedz i z góry dziękuje :)

20160701_165753.jpg20160701_165756.jpg20160701_170620.jpg20160701_170638.jpg20160701_170808.jpg20160701_165753.jpg20160701_165756.jpg20160701_170620.jpg20160701_170638.jpg20160701_170808.jpg kolor ? ? jestem zielony proszę o odpowiedz i z góry dziękuje :)

• 1 month później...
Przed malowaniem warto trochę zetrzeć ściany papierem ściernym i przetrzeć je później mokrą szmatką, aby pozbyć się pyłu, potem farba docelowa.

Wystarczy umyć mydlem malarskim - nic nie trzeba scierać

Malowac zawsze od okna do sciany przeciwnej ( lub drzwi)

Nigdy w poprzek, bo bedzie widac pasy

• 3 weeks później...

Szanowny Panie,

polecam najpierw sprawdzić starą powłokę malarską, wykonując test przyczepności poprzez krzyżowe nacięcie niewielkiego kawałka powierzchni nożykiem, naklejenie tam taśmy oraz, po chwili, energiczne jej oderwanie. Jeśli w wyniku przeprowadzenia tej czynności większy fragment powłoki uległ uszkodzeniu, konieczne będzie usunięcie wymalowania za pomocą szpachelki. W przeciwnym razie można ograniczyć się do oczyszczenia i umycia ścian z użyciem wody z mydłem malarskim.

Następny etap to gruntowanie podłoża – najlepiej użyć farby podkładowej dedykowanej do wybranej przez nas farby nawierzchniowej. Po jej wyschnięciu można nakładać farbę nawierzchniową w wybranym kolorze – nie ma konieczności malowania wcześniej farbą białą, gdyż za wyrównanie chłonności podłoża odpowiada podkład.