WojtekKarolina 04.08.2016 17:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam. Zaczynamy ten temat bo mamy problem z kostką zakupioną w kwietniu tego roku.Montaż kostki (około 154m2) zakończony pod koniec czerwca. W lipcu wyjazd wakacyjny. Na tym koniec sielanki. Po powrocie z wakacji bardzo duże rozczarowanie związane z jakością kostki brukowej. Na około 100 kostkach wypadły dziury. Niektóre wielkości 1-2cm głębokie nawet na kilka milimetrów.Kostka którą wybraliśmy po położeniu wyglądała bardzo ładnie. A teraz jesteśmy w trakcie reklamacji.W chwili obecnej jesteśmy pełni dylematów. Największe wzbudza fakt że skoro defekt ujawnił się już teraz to co będzie po zimie. Na razie obsługa reklamacji przebiega bardzo sprawnie. Zareklamowaliśmy kostkę u sprzedawcy bo to my kupiliśmy ją sami. Jesteśmy po spisaniu protokołu reklamacyjnego (dokonanie oględzin i dokumentacji fotograficznej przez sprzedawcę kostki).Czekamy teraz na decyzję fabryki. Prosimy o pomoc czego wg szanownych forumowiczy mamy się domagać. Z góry dziękujemy za pomoc. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Wojtek&Karolina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacek.zoo 04.08.2016 18:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Z tego co wiem lepsze byloby wyjscie niezgidnosc towaru z umowa a nie reklamacha, ale juz po ptakach. Wrzuc zdjecia o jakie dziury chodzi. Nie zageszczali bez gumy przypadkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 04.08.2016 19:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 W sumie za towar odpowiada sprzedawca. Niepotrzebnie daliście się namówić na reklamację w fabryce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
WojtekKarolina 04.08.2016 20:04 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Na pewno zagęszczali z gumą. Do wykonawcy nie mam zastrzeżeń.. Z tego co się orientuję reklamacja u producenta nie wyklucza reklamacji z tytułu rękojmi. Wadliwy produkt reklamuje u producenta sprzedawca. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Wojtek&Karolina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
WojtekKarolina 04.08.2016 20:07 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Jak na razie jesteśmy dobrej myśli. Sprzedawca dał znać że w podobnych przypadkach dokonywano wymiany towaru. Jak na razie to sprzedawca reklamuje kostkę w fabryce a ja jestem tylko stroną w całej tej masakrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
WojtekKarolina 04.08.2016 20:08 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Na zdjęciach w szczelinach jest ziemia, bo żeby odreagować stres zająłem się równaniem trawnika. Mam zamiar potraktować całą kostkę myjką ciśnieniową. Początkowo są widoczne białe plamki - grudki białego cementu które tam w ogóle nie powinny się znaleźć. Z czasem ulegają wypłukaniu i tworzą się dziury. Ponoć w tym przypadku winny jest złej jakości cement. Biorąc pod uwagę fakt, że problem nie dotyczy jednej kostki, a dużej partii będę się upierał żeby mi wymieniono całość. Poza tym kostka składa się z modułów, niektóre są bardzo duże (jak pół płytki chodnikowej) w związku z czym nie tak łatwo jest wyjąć taką dużą kostkę i na jej miejsce włożyć nową żeby było równo. Kolejne moje obawy budzi fakt że nowa partia kostek które użyte by były jako zamienne mogą ( czytaj "będą" jak to bywa w różnych partiach produkcyjnych) się różnić kolorem co jest dla mnie nie do zaakceptowania. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Wojtek&Karolina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balto 05.08.2016 19:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Jeśli są to białe grudki - to są dwa wyjścia: albo cement jest zbrylony albo ktoś kupił paści a nie wypełniacz czyli różne dolomity czy wapienie i się one lasują. I jednego i drugiego być nie powinno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
WojtekKarolina 09.08.2016 12:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Fabryka ma czas na zajęcie formalnego stanowiska na piśmie do przyszłego poniedziałku. Jak myślicie ile zajmuje teraz cała procedura w sądzie po zgłoszeniu niezgodności z umową? Jestem trochę załamany śledząc stare wątki gdzie sprawy podobne toczyły się latami. Proszę opiszcie swoje doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacek.zoo 09.08.2016 19:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Fabryka ma czas na zajęcie formalnego stanowiska na piśmie do przyszłego poniedziałku. Jak myślicie ile zajmuje teraz cała procedura w sądzie po zgłoszeniu niezgodności z umową? Jestem trochę załamany śledząc stare wątki gdzie sprawy podobne toczyły się latami. Proszę opiszcie swoje doświadczenia. W polsce zyjesz, na co liczysz? Na ekspres sprawe? Zapomnij. To raz a dwa nie nakrecaj sie, ja tez 2 miesiace temu mialem problem z kostka, juz tez widzialem przekladke kostki zpodbudowa bo sie pozapadala, juz w glowie ukladalem przebieg rozprawy. A sie okazalo ze wykonawca przyjechal, przeprosil, naprawil i obiecal byc na kazde zawolanje jakby cokolwiek sie dzialo. Takze wyluzuj i poczekaj na odpowiedz, wtedy bedziesz sie martwil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
WojtekKarolina 17.08.2016 13:25 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) W dniu dzisiejszym otrzymałem odpowiedz od firmy Polbruk. Firma uznała reklamację i uwaga " zaoferowała zadośćuczynienie". Niestety nic nie wspomniała o opłaceniu wymiany kostek. Niestety ilość uszkodzonych kostek od czasu dokonania oględzin drastycznie wzrosła. Zaoferowana paleta na pewno nie wystarczy na wymienienie wadliwych kostek. Oto odpowiedz: Już wysłałem odwołanie od reklamacji. Wkrótce umieszczę dużo większą galerię wadliwych kostek. Na razie korzystam z reklamacji z tytułu gwarancji producenta. W przypadku niepowodzenia tej ścieżki zmuszony będę skorzystać z reklamacji z tytułu rękojmi Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez Wojtek&Karolina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anitanh 20.04.2018 15:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2018 Witam. Ja również mam podobny problem z kostką. Chciałabym zapytać jak się zakończyła Państwa sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.