bjorn 28.08.2016 12:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 W wynajmowanym mieszkaniu zastałem instalację jak poniżej: Czy to jest bezpieczne? Jestem laikiem w tych sprawach, proszę o wyrozumiałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Greengaz 28.08.2016 15:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 Brak przepisów normujących doprowadzenie gazu do kuchenki gazowej. Pozostaje zdrowy rozsadek Z praktyki- nie powinno się prowadzić przewodu elastycznego pomiędzy kuchenką a ścianą,- przewody gazowe elastyczne z tego co pamiętam z atestu, powinny być stosowane w temp. do 60 st. C. Poprowadzenie przewodu gazowego jak u Ciebie nie gwarantuje, że taka temperatura nie zostanie przekroczona,- gdyby to było łącze sztywne, można by zaakceptować takie rozwiązanie,- walory estetyczne pomijam. Poproś o gwarancję kuchenki. Powinien tam być wpis instalatora z uprawnieniami gazowymi i do niego zgłoś swoje wątpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania