mazi07 26.09.2016 20:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Jakie macie doświadczenie w instalacjami gazowymi w samochodach?? Spotkał się ktoś z Was z producentem BRC albo jakimiś podobnymi i może powiedzieć coś na ich temat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kemotxb 26.09.2016 21:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Września 2016 Miałem dwa auta z instalacjami BRC i nie narzekałem. W jednej spsuł się czujnik rezerwy w baku, ale dało się z tym żyć. Gaz żeby się zwrócił musi być założony w aucie które jeździ dużo. Nakład finansowy zwraca się mniej więcej po 30 tys km (a czasem nawet i mniej). Więc jak robisz tyle km w rok to śmiało, inwestycja w pełni opłacalna. Przy lpg trzeba bardziej dbać o auto, wcześniejsza wymiana oleju, świec, filtrów, no i przejechanie dłuższego odcinka na PB co jakiś czas tak by układ wtryskowy się oczyścił. Zalety lpg: taniej o połowę w cenie paliwa, dodatkowy "bak" wiec większy zasięg i rezerwa w paliwie, więcej zalet nie znam albo są niewielkie. Wady: koszt instalacji, zbiornik zajmuje miejsce, cięższe auto ( mniej więcej jedna osoba), wyższa temperatura silnika, wyższe spalanie, czasem problemy z komputerem pokładowym (licznik spalania), droższe przeglądy, konieczność regulacji - to bardzo ważne bo ma wpływ na trwałość silnika, wymiana dodatkowych filtrów (koszt niewielki), no i parkowanie w garażu domowym - może być niebezpieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jasiek71 27.09.2016 06:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Września 2016 Mam Renault Espace 2.0 16v na BRC, na gazie przejechane 200tys ( auto ma prawie 400tys..) Od założenia instalacji nic nie gmerane i regulowane tylko filtr wymieniany co jakiś czas jak sobie przypomnę... Jedynie jak kolega wyżej napisał komputer pokładowy się ogłupia i pokazuje jakiś problem z poziomem paliwa bo kilometry lecą a paliwa nie ubywa , co ok 1000km się restartuje i pokazuje poziom dobrze a po kolejnych ok 200km znowu się zawiesza i tak w koło Macieju ... Generalnie to polecam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mazi07 12.10.2016 19:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Mam Renault Espace 2.0 16v na BRC, na gazie przejechane 200tys ( auto ma prawie 400tys..) Od założenia instalacji nic nie gmerane i regulowane tylko filtr wymieniany co jakiś czas jak sobie przypomnę... Jedynie jak kolega wyżej napisał komputer pokładowy się ogłupia i pokazuje jakiś problem z poziomem paliwa bo kilometry lecą a paliwa nie ubywa , co ok 1000km się restartuje i pokazuje poziom dobrze a po kolejnych ok 200km znowu się zawiesza i tak w koło Macieju ... Generalnie to polecam ... kurcze to dużo udało się już tych km nakręcić na tej instalacji. Ten problem co opisujesz to raczej nie wynika z tego że masz instalacje BRC. Pewnie obojętnie co by było to taki błąd byłby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 12.10.2016 21:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Jakie macie doświadczenie w instalacjami gazowymi w samochodach?? Spotkał się ktoś z Was z producentem BRC albo jakimiś podobnymi i może powiedzieć coś na ich temat?? Instalacja tego typu była w moim aucie od 2000r do 2011 w fiacie Punto 1,2 Przejechała 530 tyś km i nigdy się nie popsuła tak, aby nie można było jechać na lpg. 2- krotnie wymieniałem zestawy naprawcze membran w parowniku, instalacja najprostsza ale posiadająca emulator sondy lambda- Polecam bo ta włoska firma naprawdę robi dobre instalacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 16.10.2016 18:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Miałam kilka samochodów na gazie, bo mąż robił wiele kilometrów w pracy. Żadnych problemów nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jak_kolwiek 16.10.2016 19:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Argument z większym zasięgiem trochę nie trafiony - nie po to się zakłada gaz żeby potem jeździć w trybie mieszanym (gaz+benzyna). Ostatni mój samochód był na gazie, zrobiłem nim ponad 80 tysięcy i były dwie rzeczy, które spowodowały, że powiedziałem dosyć. Pierwsza to właśnie zasięg - miałem zbiornik jakieś 42 litry - umieszczony w kole - i mogłem na nim zrobić max 300 km. U mnie to oznaczało wizytę na stacji co 2 dni - w ekstremalnych sytuacjach codziennie. Druga rzecz to spadek mocy - wiem, że zaraz każdy powie, że pewnie dlatego, że miałem źle wyregulowaną instalację - bylem w kilku warsztatach, każdy gazownik mówił, że jest zrobiona idealnie a ja i tak czułem, że samochód inaczej na benzynie się zachowywał. Może to podświadomość ale i tak mnie to drażniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mazi07 21.10.2016 20:22 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2016 spadek mocy to raczej jest spowodowany tym że krąży taka legenda że gaz obniża moc auta Auto czym starsze tym słabsze bo konie z biegiem lat "umierają" a druga sprawa człowiek przyzwyczaja się do mocy auta i wydaje się że jest słabsze (takie moje zdanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.