fotohobby 15.01.2018 18:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 Akurat w przypadku płyty indukcyjnej mam, choć sam podłączałem W przypadku piekarnika podobnie - a dlaczego ? Bo kabel nie jest zakończony wtyczką Zresztą Kinetic też nie ma wtyczki, tylko goły kabel, więc elektryk niedzowny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 15.01.2018 18:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 W moim piekarniku takiego zapisu w gwarancji nie ma. Jedyne co musiałem mieć to pieczątka sklepu w którym go kupiłem. Elektryk Ci tak powiedzial bo pewnie miał nadzieję że jak ta plotka się rozejdzie, elektrycy będą mieli więcej zleceń. To nie wymysł elektryka. Kwestia kabla. Może miałeś już z wtyczką. Bo Amica ma taki zapis: 11. [Wymóg specjalistycznej instalacji] Wyroby elektryczne z wyjątkiem wyposażonych fabrycznie w sznur przyłączeniowy do instalacji jednofazowej wymagają podłączenia do instalacji elektrycznej przez instalatora posiadającego wymagane prawem uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TAR 15.01.2018 18:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 Elektryk Ci tak powiedzial bo pewnie miał nadzieję że jak ta plotka się rozejdzie, elektrycy będą mieli więcej zleceń. masz wyobraznie z innej beczki moj elektryk nie musi sie prosic o zlecenia raczej to jego prosza by wzial:P To nie wymysł elektryka. Kwestia kabla. Może miałeś już z wtyczką. Bo Amica ma taki zapis: masz racje chodzilo o kabel, siemens i samsung tez maja ten zapis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TAR 15.01.2018 19:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Nic dziwnego, jak takie teksty Wam puszcza to pewnie go wołacie żeby w przedłużaczu zmienil wtyczkę. [...]prosze bys wiecej nie adresowal do mnie personalnie swoich wpisow. kazdy idiotyzm lub uwage w moja strone bede ignorowac. Edytowane 15 Stycznia 2018 przez Elfir bez wyzwisk, proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 15.01.2018 19:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 Wiesz co jak masz pisać takie bzdury to lepiej nie pisz ... Niestety, ale bzdury to Ty piszesz. Skoro nie było gwarancji, to skąd wiesz, że w ogóle taka na produkt jest? Gwarancja to konkretne warunki, szczególnie przy produkcie za takie pieniądze. Więc co ma paragon do rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 15.01.2018 19:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 uwage w moja strone bede ignorowac. A po co czytać resztę? Użyj tego: http://forum.muratordom.pl/profile.php?do=ignorelist Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 15.01.2018 19:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 W moim piekarniku takiego zapisu w gwarancji nie ma. Jedyne co musiałem mieć to pieczątka sklepu w którym go kupiłem. Elektryk Ci tak powiedzial bo pewnie miał nadzieję że jak ta plotka się rozejdzie, elektrycy będą mieli więcej zleceń. Pewnie Ci to już mówiono, ale Twój nick jest wyjątkowo nietrafiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 15.01.2018 20:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Bosch takiego zapisu nie miał. Wtyczki też nie było. No prosze, a otworzylem dwie losowo wybrane instrukcje piekarnikow Bosch i w kazdej jak byk jest napisane: Urządzenie bez wtyczki może podłączyć wyłącznie specjalista z odpowiednimi uprawnieniami elektrycznymi. Gwarancja nie obejmuje szkód wynikających z niewłaściwego podłączenia. Edytowane 15 Stycznia 2018 przez fotohobby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 15.01.2018 21:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 Naiwnych nie sieja.... ale tematu Twojej gwarancji na piekarnik raczej ma sensu kontynuowac w tym dzienniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pandzik 15.01.2018 21:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 (edytowane) dubel Edytowane 15 Stycznia 2018 przez pandzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pandzik 15.01.2018 21:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 I tak człowiek żyje w niewiedzy do czasu az cos się s#$%$li.Tyle płyt już podłączyłem i mimo BRAKU wtyczki robiłem to sam. Potrzebna jest listwa kostek 1.5mm za 50 groszy i śrubokręt. . Jedną płytę reklamowałem w sklepie z powodzeniem, Od ręki wymienioną ja. Był to szwedzki sklep. Mam nadzieję, że jednak uzyskasz naprawę lub zwrot. Ktoś się orientuje która firma podchodzi do sprawy mniej restrykcyjnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaszpir007 15.01.2018 21:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 Panowie proponuje skończyć ten temat , bo nic nowego nie wnosi a tym bardziej nic przydatnego dla mnie ... Zamiast jakiś sugestii i pomocy atak na mnie i nic nie wnoszące odpowiedzi i tematy ... Jak nie mogę skorzystać z gwarancji to trudno , ale zawsze mam 2 lata rękojmi i z tego skorzystam.Sprzedano mi towar uszkodzony , niepełnowartościowy i będę dążył do jego naprawy lub wymiany. Napisałem też do producenta w Anglii z prośbą o pomoc. Może oni zasugerują gdzie może być problem.Dla mnie obecny rekuperator to zwykły bubel , nie dla tego że ma złe podzespoły ale widać że niezbyt starannie został zmontowany i tutaj uważam że leży problem. Z tego co czytam nie jestem pierwszy który dostał taki bubel .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
emigrus 15.01.2018 21:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 Skoro wszystko sam robiłeś, zapewne dla oszczędności to już mogłeś wziąć coś lepszego np. ThesslaGreen a nie jakieś padło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 15.01.2018 22:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 Przecież napisał, że w poprzednim domu miał i działała prawidłowo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaszpir007 16.01.2018 07:44 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 (edytowane) Wczoraj wieczorem jeszcze raz przyjrzałem się rekuperatorowi i znalazłem jedną nieszczelność. Wygląda że przy montażu jedna uszczelka została źle "uformowana" i źle przyklejona (na cześci uszczelki bardzo słaby klej i sama się odkleja). Oczywiście tak sobie to tłumaczę , że to nie wina montażu a kleju i przypadek ... Efekt jest taki że przedwczoraj rano jak było -7 na zewnątrz nawiew miałem +6 stopni i wyłączyłem rekuperator aby bezsensownie domu nie wychładzało. Po lekkim "dogięciu" uszczelki dziś rano -7 stopni na zewnatrz , nawiew już prawie + 14 stopni ... Dziś zdemontuję rekuperator i zobaczę czy ten sam "problem" też nie występuje po drugiej stronie ... Kontaktowałem się z "Beskidziakiem" który miał taki sam rekuperator i tez miał spore problemy i po długiej "batalii" wymieniono mu na nowy z ... takimi samymi wadami jakie miał (krzywo sklejona obudowa , źle stykająca się z uszczelkami i przez to nieszczelny). Rekuperator sprzedał i kupił innej firmy ... Więc wygląda że trzeba mieć po prostu szczęście. Jak ma się szczęście to trafi się na dobrze sklejony , z dobrze uformowanymi i dobrze przyklejonymi uszczelkami i będzie szczelny i miał wysoka sprawność , a jak ma się pecha i montażysta miał zły dzień to można trafić na nieszczelny model z fatalnym odzyskiem Fatalnie to świadczy o firmie że pozwala opuścić fabryce źle zmontowane rekuperatory. Ciekawy jestem ilu z posiadaczy nie mam pojęcia że ma takiego bubla ... Edytowane 16 Stycznia 2018 przez kaszpir007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hektor80 16.01.2018 08:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 muszę na stałe podłączyć termometr pod anemostat i będę obserwował... Jest kilku zadowolonych posiadaczy Kinetica więc myślę że po prostu miałeś pecha że trafił Ci się wadliwy. ale faktycznie, nie świadczy to dobrze o firmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 16.01.2018 08:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Fatalnie to świadczy o firmie że pozwala opuścić fabryce źle zmontowane rekuperatory. Ciekawy jestem ilu z posiadaczy nie mam pojęcia że ma takiego bubla ... No mysle, ze da sie odczuc, czy z z anemostatu leci 6C, czy 16C... Dwa lata temu, w jednym z wątków wpisalem temperatury z godzinnej obserwacji i mierzenia Kinetica przy -12C na zewnatrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wykona 16.01.2018 09:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Wczoraj wieczorem jeszcze raz przyjrzałem się rekuperatorowi i znalazłem jedną nieszczelność. Wygląda że przy montażu jedna uszczelka została źle "uformowana" i źle przyklejona (na cześci uszczelki bardzo słaby klej i sama się odkleja). Oczywiście tak sobie to tłumaczę , że to nie wina montażu a kleju i przypadek ... Efekt jest taki że przedwczoraj rano jak było -7 na zewnątrz nawiew miałem +6 stopni i wyłączyłem rekuperator aby bezsensownie domu nie wychładzało. Po lekkim "dogięciu" uszczelki dziś rano -7 stopni na zewnatrz , nawiew już prawie + 14 stopni ... Dziś zdemontuję rekuperator i zobaczę czy ten sam "problem" też nie występuje po drugiej stronie Dlaczego samodzielnymi naprawami zamykasz sobie drogę do reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaszpir007 16.01.2018 13:44 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 (edytowane) Dlaczego samodzielnymi naprawami zamykasz sobie drogę do reklamacji? Ale ja sam nic nie modyfikuję , nic nie przerabiam , nie ulepszam .... Nie ukrywam że są rzeczy które mi się nie podobają i uważam że mogą powodować nieszczelność (zbyt miękkie uszczelki , nie zabezpieczone "kanały" w obudowie i itd , ale nic w tym temacie nie robię , bo wiem że wszelkie modyfikacje i przeróbki to utrata gwarancji i itd ... Po zdjęciu obudowy jedna pianka (uszczelka) była odklejona do połowy i sobie wisiała , taki "idealny" był montaż i użyty klej ... Ja jedynie ją ponownie docisnąłem i tym sposobem dokleiłem , choć zapewne znów po otwarciu obudowy się odklei .. Osobiście uważam że niektóre uszczelki są delikatnie za krótko przycięte, ale być może się mylę ... Z drugiej strony też sprawdzę , bo pamiętam że tam tez ta uszczelka sobie wisiała i być może też lekko się "zsunęła". Czekam na rozpatrzenie reklamacji , wysłałem emailem i poprosiłem o potwierdzenie odczytania ale nie mam odpowiedzi ... Ale w międzyczasie robię wszystko aby uszkodzony rekuperator nie zalał elektroniki i silników , czyli wylewam wodę z wymiennika , wycieram na sucho i mam całkowicie już dość ... Na razie widzę że jest sporo lepiej i winowajcą działania może być niezbyt dobrze przyklejone uszczelki które się odkleiły i przykleiły w innym miejscu niż powinny ... Edytowane 16 Stycznia 2018 przez kaszpir007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kubiak666 16.01.2018 20:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Dwa lata temu, w jednym z wątków wpisalem temperatury z godzinnej obserwacji i mierzenia Kinetica przy -12C na zewnatrz. Mozesz podać jakis link do tego wątku ? Sam to nie znajde a chętnie bym sie dowiedział jak realnie działa taki rekuperator przy takim mrozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.