Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Faceci a kolory .... Kuchnia idealna

Negro

Recommended Posts

Witam mam nie skomplikowane pytanie dla pań lecz nie do rozwiązania dla facetów :D

KOLORY :D

jakie zestawienie kolorów frontów górnych dolnych i blatów ?? było by w kuchni idealnej :)

Ja usłyszałem zestawienie szarego dębu fornir połysk na dole, kremowy wpadający w różowy akryl na górze i blat ni to czarno-rudy ni to czarny nakrapiany z faktura nie umiem opisać za bardzo :D wzorników milion ale jak się to robi żeby całość się nie gryzła ??

jest to kuchnia połączona z jadalnia gdzie meble jadalniane są hmmm drewniane brąz palisander albo burgund jakoś tak :D nie znam się na kolorach :D podsłuchałem to powtarzam :D

Dzięki z Góry (Jasnej) za podpowiedzi :D

Kompletnie tego nie widzę...

Zwykle, jak kuchnia jest otwarta na pokój to dobiera się zbliżoną kolorystykę drewna w obu pomieszczeniach.

A palisander dobrze wygląda z czernią.

http://www.studioprojektowaniawnetrz.pl/wp-content/uploads/2011/01/kuchnia-palisander-3.jpg

ale może tez być biały:

http://www.kuchniepro.pl/wp-content/uploads/2015/10/meble-legnica1.jpg

A ten szary dąb to miała być sonoma?

Pewnie blat to granit Star Galaxy - on jest taki czarny w ciapki

Tutaj nie szary, ale bielony dąb z czernią:

http://1.bp.blogspot.com/-WMAIdIvLilA/VhQfyX5Zr0I/AAAAAAAAIaY/rnReSwi9iX0/s1600/3f7dae4296f3b4720c2f27c15d927fff.jpg

Edytowane przez Elfir

Dzieki za podpowiedzi :)

hmm Moze to nie palisander jak patrze na wasze zdjecia :) moze lepiej wkleje zdjecia :)

15871110_338933806505030_839095136_n.jpg

15878797_338933936505017_853829259_n.jpg

kuchnia nie za duża

15878693_338915063173571_740691382_n.jpg

a ten opis wczesniejszy propozycji poprawiam :) moze tak bedzie łatwiej to ogarnąć :D ja nie ogarniam :D

dol szary matowy dab albo połmat z fornitu, blat czarny chroipowaty oxide a gora lekko rozowawa biel :D