fachman19 22.04.2018 05:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2018 Znacznie to wg mnie 3-4tys.zł bo to nie tylko bufor ale i dodatkowa pompka obiegowa i sterowanie. Po to tylko żeby instalator mógł więcej zarobić . Trochę nielogiczne . Montując bufor , pompę i sterowanie instalator narobi się więcej , a klientowi zostanie mniej kasy dla instalatora. Dziwna logika , trochę jakby tendencyjna . A bufor nie jest zazwyczaj potrzebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Arturo72 22.04.2018 15:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2018 Trochę nielogiczne . Montując bufor , pompę i sterowanie instalator narobi się więcej , a klientowi zostanie mniej kasy dla instalatora. Dziwna logika , trochę jakby tendencyjna . A bufor nie jest zazwyczaj potrzebny No ja patrzę z punktu widzenia inwestora,gdzie przy podlogowce bufor jest całkowicie zbędny i nie daje nic oprócz większej kasy przeznaczonej dla instalatora. Podobnie jest ze sterowaniem strefami,kolejny bezsens który jedynie instalatora wzbogaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mandelbrot 22.04.2018 16:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2018 Podobnie jest ze sterowaniem strefami,kolejny bezsens który jedynie instalatora wzbogaca. A kto bogatemu zabroni? Jak inwestor ma potrzebę wydania nadmiaru kasy, to niech sobie montuje regulatory pokojowe po 400 zł za sztukę+ jeszcze siłowniki. Do niczego mu się to nie przyda, ale będzie się lepiej czuł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_John 22.04.2018 21:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2018 Trochę nielogiczne . Montując bufor , pompę i sterowanie instalator narobi się więcej , a klientowi zostanie mniej kasy dla instalatora. Dziwna logika , trochę jakby tendencyjna . A bufor nie jest zazwyczaj potrzebny Rozwiązanie, które stosuje CNC będzie działać zawsze i wszędzie. Nawet jak się podpina do nie swoich rur w podłodze. Nie ma jakiś znaczących różnic w rachunkach, pomiędzy układami z buforem lub bez. Instalacja działa jak należy, zadowolony klient przyciąga kolejnych. Prosta zasada - "malej żyłeczki" Robienie wszystkiego na podstawie obliczeń dobierając instalacje w punkt narażasz się na problemy, które mogą nie wynikać z twoich błędów. Wystarczy, że ktoś spieprzy montaż okna i już mogą być problemu z dogrzaniem pomieszczenia. Zaczynają się wyjazdy i udowadnianie klientowi, że instalacje ma zrobioną poprawnie. Z tego "chleba nie będzie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
asolt 22.04.2018 21:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2018 Rozwiązanie, które stosuje CNC będzie działać zawsze i wszędzie. Nawet jak się podpina do nie swoich rur w podłodze. Nie ma jakiś znaczących różnic w rachunkach, pomiędzy układami z buforem lub bez. Instalacja działa jak należy, zadowolony klient przyciąga kolejnych. Prosta zasada - "malej żyłeczki" Robienie wszystkiego na podstawie obliczeń dobierając instalacje w punkt narażasz się na problemy, które mogą nie wynikać z twoich błędów. Wystarczy, że ktoś spieprzy montaż okna i już mogą być problemu z dogrzaniem pomieszczenia. ... Instalacja bufora spowoduje ze problem spieprzonego okna zniknie jak za dotknieciem czarodziejskiej różdżki? Remedium na błedy wykonawcze izolacji termicznej, okien jest ich poprawa i usunięcie, a nie montaż bufora. To samo dotyczy obliczeń, zaden audytor nie ujmie w obliczeniach te błedy wykonawcze bo ich nie zna, jezeli o nich wie i wie ze nie będą usuwane to powinien je ując w obliczeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mate166gmail.com 23.04.2018 08:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2018 Proponowałbym te posty wyżej wyciąć i wywalić do innego tematu, albo usunąć. To nie ten temat panowie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Arturo72 23.04.2018 08:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2018 Proponowałbym te posty wyżej wyciąć i wywalić do innego tematu, albo usunąć. To nie ten temat panowie... Jak najbardziej na temat bo opisuje sposób instalacji przez danego instalatora czyli uświadamia nie swiadomych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
creative_21 24.04.2018 18:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2018 z tego co czytam to przez 9 stron piszecie o jednym instalatorze bez sensu męczycie męczycie żeby znaleźć dziury w całym a mi się wydaje że tu chodzi o spartolone na poważnie instalacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
quescik1337 10.10.2018 09:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2018 To może ja opiszę swoją przygodę z firmą CNC Pompy Ciepła (autor wątku). Sam początek uważam, za mega profesjonalny kontakt telefoniczny bez problemu wszelkiego rodzaju informację otrzymywałem za każdym razem. Doszło do umowy i montażu usługa wykonana i rozliczona i w sumie tutaj zaczynają się kłopoty. Po kilku dniach wyskoczył błąd na pompie i cała woda w instalacji spłynęła trzeba było na nowo napełnić układ(dobrze że dom nie był jeszcze zamieszkany a na zewnątrz nie było -20). Po stronie firmy nie pojawiła się jakakolwiek propozycja przyjechania w końcu montowali pompę za kilkadziesiąt tysięcy i przestała działać w ciągu kilku dni. Po montażu cały instruktarz wyłącznie przez telefon, ale stwierdziłem że jednak lepiej wiedzieć co i jak zrobić w takiej sytuacji, bo po zamieszkaniu przecież nie będę czekał na wolny termin w mrozach w domu. Wszystko wykonałem według instrukcji właściciela firmy przez kontakt telefoniczny(który już był znacznie bardziej utrudniony) początkowo pompa musiała chodzić na dodatkowej gorzałach ponieważ instalacja została uzupełniona zimną wodą, kolejno próbowałem podnieść temperaturę na podłodze - wszystko wykonywałem SAM firma nadal nie poczuwała się do konieczności przyjechania w końcu montaż został rozliczony (podobnie z odpowietrzeniem układu). Ponieważ większość rzeczy musiałem wykonywać SAM stwierdziłem że może uzyskam jakieś informację dodatkowe (instalacja podłogówki była wykonywana przez inną firmę) niestety Pan już chyba stwierdził, że nie ma sensu odpisywać. Dochodzimy do sytuacja po której postanowiłem wystawić opinię negatywną dokładnie tydzień temu zaplanowałem przegląd urządzenia wraz z montażem termostatu centralnego bezprzewodowego który wcześniej nie został zamontowany z uwagi na termostaty w każdym pomieszczeniu. Pani z kontaktu podanego w tej wizytówce Google poinformowała mnie że mają ekipę i postarają się przyjechać w ciągu tygodnia SUPER. Po kilku dniach dostaję telefon że panowie mogą przyjechać nawet wcześniej niestety jak większość ludzi pracuję i nie jestem w domu postanowiłem odmówić i poczekać do kolejnego tygodnia według ustaleń początkowych. Otrzymuje telefon dn. 09.10 o możliwości podjechania w kolejnym dniu tj. 10.10 najlepiej w godzinach porannych pada propozycja godziny 8, sam sugeruje 7 z uwagi na konieczność pójścia do pracy (dostaję potwierdzenie od Pani w słuchawce że instalatorzy zawitają o godz. 7.00 dn. 10.10). Czekam na panów 7, 7:30, - o 7:40 postanowiłem zadzwonić pod nr pod których się kontaktowałem (do instalatorów telefonu nie otrzymałem) niestety nr nie odbiera. Czekam do godziny 8 o 8:01 dostaje sms z informacją, że panom przedłużył się montaż i mogą być o 11 - brak telefonu, brak informacji. Napisałem również sms do właściciela z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, niestety bez odzewu. Generalnie jeżeli znajdziesz dobrą firmę w swoim mieście nie pakuj się w problemy instalacji firm oddalonych 300-400 km, przed wyborem trafiłem na taki komentarz ale zaryzykowałem obecnie wiem że to był błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość TwojPan 10.10.2018 13:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2018 A kto bogatemu zabroni? Jak inwestor ma potrzebę wydania nadmiaru kasy, to niech sobie montuje regulatory pokojowe po 400 zł za sztukę+ jeszcze siłowniki. Do niczego mu się to nie przyda, ale będzie się lepiej czuł. A pomyślałeś, że nie każdy ma taki typowy polski domek jak ty (skoro wypisujesz takie bzdury) ?. Pomyślałeś, że ktoś może chcieć mieć bardziej komfortowo od ciebie i większości na tym forum ?. Pomyślałeś, że może wybierając taki średniowieczny układ grzewczy jak twój, oparty na kręceniu rotametrami (które nawiasem mówiąc nie służą wcale do regulacji temperatury) wcale nie zrobiłeś najlepiej?. Pomyślałeś, że jest XXI wiek i czas płynie do przodu, a nie cofa się? Wiesz co to myślenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość TwojPan 10.10.2018 13:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Rozwiązanie, które stosuje CNC będzie działać zawsze i wszędzie. Co nie znaczy, że jest dobre. Dla mnie największym chamstwem, jest to że sam CNC założył wątek o takim tytule. Pewnie chcąc się pozbyć nadmiernej konkurencji, lecz jak to w życiu bywa- sam trafił na tę czarną listę. I dobrze. ma za swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marek231984 10.10.2018 13:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Twój Pan Ty masz siłowniki w każdym pomieszczeniu? Jakiej firmy?? I najważniejsze, masz bufor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej5101 10.10.2018 13:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Najważniejsze przykazanie ;Kumaty instalator blisko domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robos2234 10.10.2018 16:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Co nie znaczy, że jest dobre. Dla mnie największym chamstwem, jest to że sam CNC założył wątek o takim tytule. Pewnie chcąc się pozbyć nadmiernej konkurencji, lecz jak to w życiu bywa- sam trafił na tę czarną listę. I dobrze. ma za swoje. a jak widać z wypowiedzi quescik1337 CNC sam na siebie bat ukręcił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pandzik 10.10.2018 16:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Najważniejsze przykazanie ; Kumaty instalator blisko domu A jak go znaleźć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Piotr Paruzel 10.10.2018 16:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2018 To może ja opiszę swoją przygodę z firmą CNC Pompy Ciepła (autor wątku). Sam początek uważam, za mega profesjonalny kontakt telefoniczny bez problemu wszelkiego rodzaju informację otrzymywałem za każdym razem. Doszło do umowy i montażu usługa wykonana i rozliczona i w sumie tutaj zaczynają się kłopoty. Po kilku dniach wyskoczył błąd na pompie i cała woda w instalacji spłynęła trzeba było na nowo napełnić układ(dobrze że dom nie był jeszcze zamieszkany a na zewnątrz nie było -20). Po stronie firmy nie pojawiła się jakakolwiek propozycja przyjechania w końcu montowali pompę za kilkadziesiąt tysięcy i przestała działać w ciągu kilku dni. Po montażu cały instruktarz wyłącznie przez telefon, ale stwierdziłem że jednak lepiej wiedzieć co i jak zrobić w takiej sytuacji, bo po zamieszkaniu przecież nie będę czekał na wolny termin w mrozach w domu. Wszystko wykonałem według instrukcji właściciela firmy przez kontakt telefoniczny(który już był znacznie bardziej utrudniony) początkowo pompa musiała chodzić na dodatkowej gorzałach ponieważ instalacja została uzupełniona zimną wodą, kolejno próbowałem podnieść temperaturę na podłodze - wszystko wykonywałem SAM firma nadal nie poczuwała się do konieczności przyjechania w końcu montaż został rozliczony (podobnie z odpowietrzeniem układu). Ponieważ większość rzeczy musiałem wykonywać SAM stwierdziłem że może uzyskam jakieś informację dodatkowe (instalacja podłogówki była wykonywana przez inną firmę) niestety Pan już chyba stwierdził, że nie ma sensu odpisywać. Dochodzimy do sytuacja po której postanowiłem wystawić opinię negatywną dokładnie tydzień temu zaplanowałem przegląd urządzenia wraz z montażem termostatu centralnego bezprzewodowego który wcześniej nie został zamontowany z uwagi na termostaty w każdym pomieszczeniu. Pani z kontaktu podanego w tej wizytówce Google poinformowała mnie że mają ekipę i postarają się przyjechać w ciągu tygodnia SUPER. Po kilku dniach dostaję telefon że panowie mogą przyjechać nawet wcześniej niestety jak większość ludzi pracuję i nie jestem w domu postanowiłem odmówić i poczekać do kolejnego tygodnia według ustaleń początkowych. Otrzymuje telefon dn. 09.10 o możliwości podjechania w kolejnym dniu tj. 10.10 najlepiej w godzinach porannych pada propozycja godziny 8, sam sugeruje 7 z uwagi na konieczność pójścia do pracy (dostaję potwierdzenie od Pani w słuchawce że instalatorzy zawitają o godz. 7.00 dn. 10.10). Czekam na panów 7, 7:30, - o 7:40 postanowiłem zadzwonić pod nr pod których się kontaktowałem (do instalatorów telefonu nie otrzymałem) niestety nr nie odbiera. Czekam do godziny 8 o 8:01 dostaje sms z informacją, że panom przedłużył się montaż i mogą być o 11 - brak telefonu, brak informacji. Napisałem również sms do właściciela z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, niestety bez odzewu. Generalnie jeżeli znajdziesz dobrą firmę w swoim mieście nie pakuj się w problemy instalacji firm oddalonych 300-400 km, przed wyborem trafiłem na taki komentarz ale zaryzykowałem obecnie wiem że to był błąd. Jaki to błąd, który spowodował wyciek całej wody z instalacji i jakiej pompy dotyczył? To coś z elektroniką czy strzelił jakiś zawór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 10.10.2018 18:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2018 Jedyną niespodzianką jest to, że ten temat obrócił przeciwko Januszowi, przepraszam, Markowi marketingu tak późno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 11.10.2018 05:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2018 To może ja opiszę swoją przygodę z firmą CNC Pompy Ciepła (autor wątku). Sam początek uważam, za mega profesjonalny kontakt telefoniczny bez problemu wszelkiego rodzaju informację otrzymywałem za każdym razem. Doszło do umowy i montażu usługa wykonana i rozliczona i w sumie tutaj zaczynają się kłopoty. Po kilku dniach wyskoczył błąd na pompie i cała woda w instalacji spłynęła trzeba było na nowo napełnić układ(dobrze że dom nie był jeszcze zamieszkany a na zewnątrz nie było -20). Po stronie firmy nie pojawiła się jakakolwiek propozycja przyjechania w końcu montowali pompę za kilkadziesiąt tysięcy i przestała działać w ciągu kilku dni. Po montażu cały instruktarz wyłącznie przez telefon, ale stwierdziłem że jednak lepiej wiedzieć co i jak zrobić w takiej sytuacji, bo po zamieszkaniu przecież nie będę czekał na wolny termin w mrozach w domu. Wszystko wykonałem według instrukcji właściciela firmy przez kontakt telefoniczny(który już był znacznie bardziej utrudniony) początkowo pompa musiała chodzić na dodatkowej gorzałach ponieważ instalacja została uzupełniona zimną wodą, kolejno próbowałem podnieść temperaturę na podłodze - wszystko wykonywałem SAM firma nadal nie poczuwała się do konieczności przyjechania w końcu montaż został rozliczony (podobnie z odpowietrzeniem układu). Ponieważ większość rzeczy musiałem wykonywać SAM stwierdziłem że może uzyskam jakieś informację dodatkowe (instalacja podłogówki była wykonywana przez inną firmę) niestety Pan już chyba stwierdził, że nie ma sensu odpisywać. Dochodzimy do sytuacja po której postanowiłem wystawić opinię negatywną dokładnie tydzień temu zaplanowałem przegląd urządzenia wraz z montażem termostatu centralnego bezprzewodowego który wcześniej nie został zamontowany z uwagi na termostaty w każdym pomieszczeniu. Pani z kontaktu podanego w tej wizytówce Google poinformowała mnie że mają ekipę i postarają się przyjechać w ciągu tygodnia SUPER. Po kilku dniach dostaję telefon że panowie mogą przyjechać nawet wcześniej niestety jak większość ludzi pracuję i nie jestem w domu postanowiłem odmówić i poczekać do kolejnego tygodnia według ustaleń początkowych. Otrzymuje telefon dn. 09.10 o możliwości podjechania w kolejnym dniu tj. 10.10 najlepiej w godzinach porannych pada propozycja godziny 8, sam sugeruje 7 z uwagi na konieczność pójścia do pracy (dostaję potwierdzenie od Pani w słuchawce że instalatorzy zawitają o godz. 7.00 dn. 10.10). Czekam na panów 7, 7:30, - o 7:40 postanowiłem zadzwonić pod nr pod których się kontaktowałem (do instalatorów telefonu nie otrzymałem) niestety nr nie odbiera. Czekam do godziny 8 o 8:01 dostaje sms z informacją, że panom przedłużył się montaż i mogą być o 11 - brak telefonu, brak informacji. Napisałem również sms do właściciela z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, niestety bez odzewu. Generalnie jeżeli znajdziesz dobrą firmę w swoim mieście nie pakuj się w problemy instalacji firm oddalonych 300-400 km, przed wyborem trafiłem na taki komentarz ale zaryzykowałem obecnie wiem że to był błąd. Po moich (i nie tylko) przygodach z myszką miki podpisuję się pod tym obiema "rencami" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cristoteles 11.10.2018 05:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Nie ma co się czarować, chodzi oto aby szybko sprzedać i szybko zapomnieć, no ale aby szybko sprzedać musi być perfekcyjna obsługa przedsprzedażowa. W przypadku CNC na pewno taka jest, bo zwracałem się do niego o oferty. Szybkość odpowiedzi, chęć wyjaśniania wszystkiego była wręcz porażająca. Z jego oferty jednak nie skorzystałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robos2234 11.10.2018 15:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2018 czyli coś jest na rzeczy z firmą CNC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.