Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Instalatorzy pomp ciepła - TYCH FIRM LEPIEJ UNIKAĆ


NC_PC

Recommended Posts

:goodnight:

Znacznie to wg mnie 3-4tys.zł bo to nie tylko bufor ale i dodatkowa pompka obiegowa i sterowanie.

Po to tylko żeby instalator mógł więcej zarobić .

 

Trochę nielogiczne . Montując bufor , pompę i sterowanie instalator narobi się więcej , a klientowi zostanie mniej kasy dla instalatora.

Dziwna logika , trochę jakby tendencyjna .

A bufor nie jest zazwyczaj potrzebny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 253
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Gość Arturo72
Trochę nielogiczne . Montując bufor , pompę i sterowanie instalator narobi się więcej , a klientowi zostanie mniej kasy dla instalatora.

Dziwna logika , trochę jakby tendencyjna .

A bufor nie jest zazwyczaj potrzebny

No ja patrzę z punktu widzenia inwestora,gdzie przy podlogowce bufor jest całkowicie zbędny i nie daje nic oprócz większej kasy przeznaczonej dla instalatora.

Podobnie jest ze sterowaniem strefami,kolejny bezsens który jedynie instalatora wzbogaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jest ze sterowaniem strefami,kolejny bezsens który jedynie instalatora wzbogaca.

A kto bogatemu zabroni? Jak inwestor ma potrzebę wydania nadmiaru kasy, to niech sobie montuje regulatory pokojowe po 400 zł za sztukę+ jeszcze siłowniki. Do niczego mu się to nie przyda, ale będzie się lepiej czuł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nielogiczne . Montując bufor , pompę i sterowanie instalator narobi się więcej , a klientowi zostanie mniej kasy dla instalatora.

Dziwna logika , trochę jakby tendencyjna .

A bufor nie jest zazwyczaj potrzebny

 

Rozwiązanie, które stosuje CNC będzie działać zawsze i wszędzie.

Nawet jak się podpina do nie swoich rur w podłodze.

 

Nie ma jakiś znaczących różnic w rachunkach, pomiędzy układami z buforem lub bez.

Instalacja działa jak należy, zadowolony klient przyciąga kolejnych.

Prosta zasada - "malej żyłeczki"

 

Robienie wszystkiego na podstawie obliczeń dobierając instalacje w punkt narażasz się na problemy, które mogą nie wynikać z twoich błędów.

Wystarczy, że ktoś spieprzy montaż okna i już mogą być problemu z dogrzaniem pomieszczenia.

Zaczynają się wyjazdy i udowadnianie klientowi, że instalacje ma zrobioną poprawnie.

Z tego "chleba nie będzie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie, które stosuje CNC będzie działać zawsze i wszędzie.

Nawet jak się podpina do nie swoich rur w podłodze.

 

Nie ma jakiś znaczących różnic w rachunkach, pomiędzy układami z buforem lub bez.

Instalacja działa jak należy, zadowolony klient przyciąga kolejnych.

Prosta zasada - "malej żyłeczki"

 

Robienie wszystkiego na podstawie obliczeń dobierając instalacje w punkt narażasz się na problemy, które mogą nie wynikać z twoich błędów.

Wystarczy, że ktoś spieprzy montaż okna i już mogą być problemu z dogrzaniem pomieszczenia.

...

Instalacja bufora spowoduje ze problem spieprzonego okna zniknie jak za dotknieciem czarodziejskiej różdżki?

Remedium na błedy wykonawcze izolacji termicznej, okien jest ich poprawa i usunięcie, a nie montaż bufora. To samo dotyczy obliczeń, zaden audytor nie ujmie w obliczeniach te błedy wykonawcze bo ich nie zna, jezeli o nich wie i wie ze nie będą usuwane to powinien je ując w obliczeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Arturo72
Proponowałbym te posty wyżej wyciąć i wywalić do innego tematu, albo usunąć. To nie ten temat panowie...

Jak najbardziej na temat bo opisuje sposób instalacji przez danego instalatora czyli uświadamia nie swiadomych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months później...
To może ja opiszę swoją przygodę z firmą CNC Pompy Ciepła (autor wątku). Sam początek uważam, za mega profesjonalny kontakt telefoniczny bez problemu wszelkiego rodzaju informację otrzymywałem za każdym razem. Doszło do umowy i montażu usługa wykonana i rozliczona i w sumie tutaj zaczynają się kłopoty. Po kilku dniach wyskoczył błąd na pompie i cała woda w instalacji spłynęła trzeba było na nowo napełnić układ(dobrze że dom nie był jeszcze zamieszkany a na zewnątrz nie było -20). Po stronie firmy nie pojawiła się jakakolwiek propozycja przyjechania w końcu montowali pompę za kilkadziesiąt tysięcy i przestała działać w ciągu kilku dni. Po montażu cały instruktarz wyłącznie przez telefon, ale stwierdziłem że jednak lepiej wiedzieć co i jak zrobić w takiej sytuacji, bo po zamieszkaniu przecież nie będę czekał na wolny termin w mrozach w domu. Wszystko wykonałem według instrukcji właściciela firmy przez kontakt telefoniczny(który już był znacznie bardziej utrudniony) początkowo pompa musiała chodzić na dodatkowej gorzałach ponieważ instalacja została uzupełniona zimną wodą, kolejno próbowałem podnieść temperaturę na podłodze - wszystko wykonywałem SAM firma nadal nie poczuwała się do konieczności przyjechania w końcu montaż został rozliczony (podobnie z odpowietrzeniem układu). Ponieważ większość rzeczy musiałem wykonywać SAM stwierdziłem że może uzyskam jakieś informację dodatkowe (instalacja podłogówki była wykonywana przez inną firmę) niestety Pan już chyba stwierdził, że nie ma sensu odpisywać. Dochodzimy do sytuacja po której postanowiłem wystawić opinię negatywną dokładnie tydzień temu zaplanowałem przegląd urządzenia wraz z montażem termostatu centralnego bezprzewodowego który wcześniej nie został zamontowany z uwagi na termostaty w każdym pomieszczeniu. Pani z kontaktu podanego w tej wizytówce Google poinformowała mnie że mają ekipę i postarają się przyjechać w ciągu tygodnia SUPER. Po kilku dniach dostaję telefon że panowie mogą przyjechać nawet wcześniej niestety jak większość ludzi pracuję i nie jestem w domu postanowiłem odmówić i poczekać do kolejnego tygodnia według ustaleń początkowych. Otrzymuje telefon dn. 09.10 o możliwości podjechania w kolejnym dniu tj. 10.10 najlepiej w godzinach porannych pada propozycja godziny 8, sam sugeruje 7 z uwagi na konieczność pójścia do pracy (dostaję potwierdzenie od Pani w słuchawce że instalatorzy zawitają o godz. 7.00 dn. 10.10). Czekam na panów 7, 7:30, - o 7:40 postanowiłem zadzwonić pod nr pod których się kontaktowałem (do instalatorów telefonu nie otrzymałem) niestety nr nie odbiera. Czekam do godziny 8 o 8:01 dostaje sms z informacją, że panom przedłużył się montaż i mogą być o 11 - brak telefonu, brak informacji. Napisałem również sms do właściciela z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, niestety bez odzewu. Generalnie jeżeli znajdziesz dobrą firmę w swoim mieście nie pakuj się w problemy instalacji firm oddalonych 300-400 km, przed wyborem trafiłem na taki komentarz ale zaryzykowałem obecnie wiem że to był błąd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TwojPan
A kto bogatemu zabroni? Jak inwestor ma potrzebę wydania nadmiaru kasy, to niech sobie montuje regulatory pokojowe po 400 zł za sztukę+ jeszcze siłowniki. Do niczego mu się to nie przyda, ale będzie się lepiej czuł.

A pomyślałeś, że nie każdy ma taki typowy polski domek jak ty (skoro wypisujesz takie bzdury) ?. Pomyślałeś, że ktoś może chcieć mieć bardziej komfortowo od ciebie i większości na tym forum ?. Pomyślałeś, że może wybierając taki średniowieczny układ grzewczy jak twój, oparty na kręceniu rotametrami (które nawiasem mówiąc nie służą wcale do regulacji temperatury) wcale nie zrobiłeś najlepiej?. Pomyślałeś, że jest XXI wiek i czas płynie do przodu, a nie cofa się?

Wiesz co to myślenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TwojPan
Rozwiązanie, które stosuje CNC będzie działać zawsze i wszędzie.

Co nie znaczy, że jest dobre.

Dla mnie największym chamstwem, jest to że sam CNC założył wątek o takim tytule. Pewnie chcąc się pozbyć nadmiernej konkurencji, lecz jak to w życiu bywa- sam trafił na tę czarną listę. I dobrze. ma za swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie znaczy, że jest dobre.

Dla mnie największym chamstwem, jest to że sam CNC założył wątek o takim tytule. Pewnie chcąc się pozbyć nadmiernej konkurencji, lecz jak to w życiu bywa- sam trafił na tę czarną listę. I dobrze. ma za swoje.

 

a jak widać z wypowiedzi quescik1337 CNC sam na siebie bat ukręcił :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja opiszę swoją przygodę z firmą CNC Pompy Ciepła (autor wątku). Sam początek uważam, za mega profesjonalny kontakt telefoniczny bez problemu wszelkiego rodzaju informację otrzymywałem za każdym razem. Doszło do umowy i montażu usługa wykonana i rozliczona i w sumie tutaj zaczynają się kłopoty. Po kilku dniach wyskoczył błąd na pompie i cała woda w instalacji spłynęła trzeba było na nowo napełnić układ(dobrze że dom nie był jeszcze zamieszkany a na zewnątrz nie było -20). Po stronie firmy nie pojawiła się jakakolwiek propozycja przyjechania w końcu montowali pompę za kilkadziesiąt tysięcy i przestała działać w ciągu kilku dni. Po montażu cały instruktarz wyłącznie przez telefon, ale stwierdziłem że jednak lepiej wiedzieć co i jak zrobić w takiej sytuacji, bo po zamieszkaniu przecież nie będę czekał na wolny termin w mrozach w domu. Wszystko wykonałem według instrukcji właściciela firmy przez kontakt telefoniczny(który już był znacznie bardziej utrudniony) początkowo pompa musiała chodzić na dodatkowej gorzałach ponieważ instalacja została uzupełniona zimną wodą, kolejno próbowałem podnieść temperaturę na podłodze - wszystko wykonywałem SAM firma nadal nie poczuwała się do konieczności przyjechania w końcu montaż został rozliczony (podobnie z odpowietrzeniem układu). Ponieważ większość rzeczy musiałem wykonywać SAM stwierdziłem że może uzyskam jakieś informację dodatkowe (instalacja podłogówki była wykonywana przez inną firmę) niestety Pan już chyba stwierdził, że nie ma sensu odpisywać. Dochodzimy do sytuacja po której postanowiłem wystawić opinię negatywną dokładnie tydzień temu zaplanowałem przegląd urządzenia wraz z montażem termostatu centralnego bezprzewodowego który wcześniej nie został zamontowany z uwagi na termostaty w każdym pomieszczeniu. Pani z kontaktu podanego w tej wizytówce Google poinformowała mnie że mają ekipę i postarają się przyjechać w ciągu tygodnia SUPER. Po kilku dniach dostaję telefon że panowie mogą przyjechać nawet wcześniej niestety jak większość ludzi pracuję i nie jestem w domu postanowiłem odmówić i poczekać do kolejnego tygodnia według ustaleń początkowych. Otrzymuje telefon dn. 09.10 o możliwości podjechania w kolejnym dniu tj. 10.10 najlepiej w godzinach porannych pada propozycja godziny 8, sam sugeruje 7 z uwagi na konieczność pójścia do pracy (dostaję potwierdzenie od Pani w słuchawce że instalatorzy zawitają o godz. 7.00 dn. 10.10). Czekam na panów 7, 7:30, - o 7:40 postanowiłem zadzwonić pod nr pod których się kontaktowałem (do instalatorów telefonu nie otrzymałem) niestety nr nie odbiera. Czekam do godziny 8 o 8:01 dostaje sms z informacją, że panom przedłużył się montaż i mogą być o 11 - brak telefonu, brak informacji. Napisałem również sms do właściciela z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, niestety bez odzewu. Generalnie jeżeli znajdziesz dobrą firmę w swoim mieście nie pakuj się w problemy instalacji firm oddalonych 300-400 km, przed wyborem trafiłem na taki komentarz ale zaryzykowałem obecnie wiem że to był błąd.

 

Jaki to błąd, który spowodował wyciek całej wody z instalacji i jakiej pompy dotyczył? To coś z elektroniką czy strzelił jakiś zawór?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja opiszę swoją przygodę z firmą CNC Pompy Ciepła (autor wątku). Sam początek uważam, za mega profesjonalny kontakt telefoniczny bez problemu wszelkiego rodzaju informację otrzymywałem za każdym razem. Doszło do umowy i montażu usługa wykonana i rozliczona i w sumie tutaj zaczynają się kłopoty. Po kilku dniach wyskoczył błąd na pompie i cała woda w instalacji spłynęła trzeba było na nowo napełnić układ(dobrze że dom nie był jeszcze zamieszkany a na zewnątrz nie było -20). Po stronie firmy nie pojawiła się jakakolwiek propozycja przyjechania w końcu montowali pompę za kilkadziesiąt tysięcy i przestała działać w ciągu kilku dni. Po montażu cały instruktarz wyłącznie przez telefon, ale stwierdziłem że jednak lepiej wiedzieć co i jak zrobić w takiej sytuacji, bo po zamieszkaniu przecież nie będę czekał na wolny termin w mrozach w domu. Wszystko wykonałem według instrukcji właściciela firmy przez kontakt telefoniczny(który już był znacznie bardziej utrudniony) początkowo pompa musiała chodzić na dodatkowej gorzałach ponieważ instalacja została uzupełniona zimną wodą, kolejno próbowałem podnieść temperaturę na podłodze - wszystko wykonywałem SAM firma nadal nie poczuwała się do konieczności przyjechania w końcu montaż został rozliczony (podobnie z odpowietrzeniem układu). Ponieważ większość rzeczy musiałem wykonywać SAM stwierdziłem że może uzyskam jakieś informację dodatkowe (instalacja podłogówki była wykonywana przez inną firmę) niestety Pan już chyba stwierdził, że nie ma sensu odpisywać. Dochodzimy do sytuacja po której postanowiłem wystawić opinię negatywną dokładnie tydzień temu zaplanowałem przegląd urządzenia wraz z montażem termostatu centralnego bezprzewodowego który wcześniej nie został zamontowany z uwagi na termostaty w każdym pomieszczeniu. Pani z kontaktu podanego w tej wizytówce Google poinformowała mnie że mają ekipę i postarają się przyjechać w ciągu tygodnia SUPER. Po kilku dniach dostaję telefon że panowie mogą przyjechać nawet wcześniej niestety jak większość ludzi pracuję i nie jestem w domu postanowiłem odmówić i poczekać do kolejnego tygodnia według ustaleń początkowych. Otrzymuje telefon dn. 09.10 o możliwości podjechania w kolejnym dniu tj. 10.10 najlepiej w godzinach porannych pada propozycja godziny 8, sam sugeruje 7 z uwagi na konieczność pójścia do pracy (dostaję potwierdzenie od Pani w słuchawce że instalatorzy zawitają o godz. 7.00 dn. 10.10). Czekam na panów 7, 7:30, - o 7:40 postanowiłem zadzwonić pod nr pod których się kontaktowałem (do instalatorów telefonu nie otrzymałem) niestety nr nie odbiera. Czekam do godziny 8 o 8:01 dostaje sms z informacją, że panom przedłużył się montaż i mogą być o 11 - brak telefonu, brak informacji. Napisałem również sms do właściciela z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, niestety bez odzewu. Generalnie jeżeli znajdziesz dobrą firmę w swoim mieście nie pakuj się w problemy instalacji firm oddalonych 300-400 km, przed wyborem trafiłem na taki komentarz ale zaryzykowałem obecnie wiem że to był błąd.

 

Po moich (i nie tylko) przygodach z myszką miki podpisuję się pod tym obiema "rencami" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się czarować, chodzi oto aby szybko sprzedać i szybko zapomnieć, no ale aby szybko sprzedać musi być perfekcyjna obsługa przedsprzedażowa. W przypadku CNC na pewno taka jest, bo zwracałem się do niego o oferty. Szybkość odpowiedzi, chęć wyjaśniania wszystkiego była wręcz porażająca. Z jego oferty jednak nie skorzystałem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...