piorunek76 14.01.2017 21:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2017 Witam mam pytanie i proszę o porade.Czym ogrzać dom Pompa ciepla firmy Panaconic czy kotlem olejowym 2 kondesacyjnym firmy Viesmman. Dom jest o powierzchni 220 m2 zbudowany z silki ocieplony styropianem grafitowym 20cm,okna 3 szybowew całym domu.I tu dylemat czy pompa da rade ogrzać tak wielki dom i czym będzie taniej ogrzewac?W domu na parterze podlogowka i u góry tylko w łazience w pokojach grzejniki lub klimakonwektory zależy od doboru ogrzewania Pozdrawiam Ireneusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 15.01.2017 00:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 Jakie OZC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piorunek76 15.01.2017 06:13 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 Witam nie wiem nie znam się na tym może mi Pan pomoze obliczyć ? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 15.01.2017 10:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2017 Też nie potrafię. Wstępne dostałem razem z projektem (pod nazwą Planowana Charakterystyka Energetyczna). Jak już modyfikacje zostaną zrealizowane/ostatecznie przesądzone, to zamierzam zamówić wg danych rzeczywistych.Jak chcesz sam się pobawić, to:http://pl.sankom.net/do-pobrania/programy-probne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania