masza22 17.01.2017 22:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 Niestety ekipa, ktora robiła mi remont okazała się nierzetelna. Po pierwsze po 2,5 miesiąch od terminu oddania z umowy dalej jest trochę niedoróbek - nierówna ściana, plamy w malowaniu, zniszczone listwy podłogowe. Części drobnych rzeczy w ogóle się nie doczekałam. Do tego ostatnio zniszczyli mi sprzęt elektroniczny, bo chcieli zaoszczędzić na folii do zabezpieczenia. Kontakt jest coraz trudniejszy: nie odbierają telefonów, na spotkania albo się spóźniają albo nie przychodzą. Ostatnio postraszyli prawnikami, że ich nękam:jawdrop: i zwiększeniem kwoty o vat, chociaż na umowie jest konkretna, bez słowa, że to netto. Mam umowę i kwity wpłaty.Zapłaciłam im sporą kwotę, mnóstwo nerwów mi zżarli, część rzeczy podczas prac sama załatwiałam, bo inaczej by było jeszcze gorzej i nie mam ochoty odpuszczać. Zacząć od rzecznika praw konsumenta czy może wezwań listownych? Sporo rozmów mam nagranych, również listy połączeń, kiedy ode mnie nie odbierali. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/225966-nierzetelni-fachowcy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 18.01.2017 11:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2017 Przedsądowne wezwanie do usunięcia usterek. A potem sąd cywilny. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/225966-nierzetelni-fachowcy/#findComment-7272864 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.