speaker200888 23.01.2017 16:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 Witam. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o elektryke, a niedawno postawiłem właśnie dom i obecny etap to założenie całej sieci elektrycznej no i właśnie aby zbytnio sie nie wykosztować ze względu na brak jakiejkolwiek wiedzy w tym zakresie, co powinienem wiedzieć? Dom o powierzchni 200m2, elektryk wyliczył około 200 punktów wraz z założeniem internetu, tv, alarmu czujek itp. Stawkę jaką zaproponował za cała usługę to 3tyś zł bez materiałów. To właściwa cena? Dodam, że on nie liczy według punktów a za całość wykonanej usługi. Co powinienem wiedzieć? jakie są obecnie standardy, ceny materiałów? itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ag2a 23.01.2017 16:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 to mega tanio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coachu13 23.01.2017 16:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 Bardzo tanio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
speaker200888 23.01.2017 19:03 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 Bardzo tanio. Ok to już wiem, że tanio, ale o czym pamiętać? Co warto jeszcze zastosować, jakie są nowości, chce, aby to było na full zrobione, tak żebym w przyszłości nic nie musiał dokładać, kładzie się puszki czy nie? Prosiłbym o podstawy lub linki do tematów podobnych bo szukałem i nic nie znalazłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania