czterylewerece 05.03.2017 10:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 W powstającego dla mnie projektu dach z góry będzie miał w przybliżeniu kształt litery T, obydwie "części" dwuspadowe. Nie planuję w przyszłości adaptacji poddasza na część typowo mieszkalną, raczej pozostanie graciarnią. W związku z tym pytanie: jakie są argumenty za/przeciw kupowaniu gotowej więźby? Jak wygląda chociażby różnica w ociepleniu, kiedy nie ma typowego stropu? W temacie dachowym jestem jeszcze zupełnie zielony Planuję pokryć blachodachówką. Bo czas montażu aż takim priorytetem dla mnie nie jest. A o porównanie kosztów wolę zapytać Was, niż katalogów firm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kemotxb 05.03.2017 13:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 U mnie projekt więźby prefabrykowanej niestety czynił strych bezużytecznym, cena była mniej więcej 30 % wyższa niż robiona tradycyjnie więźba z robocizną. Zaleta taka że wszystko dokładne, równe i kopiowane, z dobrą gwarancją na montaż i materiał, no i jak się ma parterówkę nie za dużą to można zrobić tak że żadna ze ścian wewnątrz nie musi być nośna, dach sobie leży na zewnętrznych ścianach. To daje wtedy dowolność układu pomieszczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 05.03.2017 13:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 Jakbyś pomyślał wcześniej, to miałbyś więźbę prefabrykowaną i użytkowy strych. Kwestia projektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania