Tomaszs131 08.03.2019 22:13 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 Wiesz, ja uparłem się wybrać instalatora, który zdejmuje kolektor do wiercenia. Zresztą zobczymy jak będzie. Najważniejsze, że mamy gaz w dobrej cenie. Oby jak najdłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 08.03.2019 22:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 Ok, ja szukałem z doświadczeniem w instalacjach nietypowych aut dużej mocy, a że jest taki 40km ode mnie więc jemu powierzyłem auto. Zresztą zrobił tylko w tym roku 4 takie hondy. Miałem kiedyś gaz w innym aucie i przejechał ponad 600tyś na LPG więc wiem jakie są wady i zalety, myślę, że szybko się zwróci..... .na razie zatankowałem do pełna za poniżej 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 09.03.2019 07:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 Trzy dni przed instalacją Lpg jadę ustawić zawory. Ponoć już przy 70kkm należy się tym zająć. W autoryzowanym serwisie zalecają co 100kkm, ale oni zawsze wydłużają interwał serwisowy.Przejechane mam coś ponad 51kkm ale przed instalacją gazu ponoć lepiej jest się tym zająć. Następna wizyta u fachowca po przejechaniu kolejnych 20kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 09.03.2019 09:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 Trzy dni przed instalacją Lpg jadę ustawić zawory. Raczej sprawdzić poprawność luzów u mnie zrobili to zgodnie z ostatnim przeglądem gwarancyjnym. A tak to zobacz jak to u mnie zrobili - wlew gazu duży, a w aucie zamontowany mały - po przetoczeniu możliwość zamknięcia klapki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 09.03.2019 09:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 (edytowane) Tak, chodziło mi ewentualną korekcję luzów na zaworach. Ładnie to wygląda, gratki. Wlew ukryty w klapce to w naszych autach standard i to bez przedłużki- wkręconego adaptera.Czy w Twoim przypadku auto jeździ tylko i wyłącznie na gazie, czy dodatkowo ustawione masz dopływ Pb? Edytowane 9 Marca 2019 przez Tomaszs131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 09.03.2019 09:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 Tylko na LPG A ja mam przedłużenie, ale ono zamyka się pod klapką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 09.03.2019 10:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 Żonka trochę panikuje z parkowaniem auta w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Robinson74 09.03.2019 14:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 Ok, ja szukałem z doświadczeniem w instalacjach nietypowych aut dużej mocy, a że jest taki 40km ode mnie więc jemu powierzyłem auto. Zresztą zrobił tylko w tym roku 4 takie hondy.Można wiedzieć gdzie robiłeś gaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 09.03.2019 15:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 Żonka trochę panikuje z parkowaniem auta w garażu. Parkuje w podziemnym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 09.03.2019 15:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 Nie, w garażu, w naszym domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 09.03.2019 15:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 (edytowane) Trzy dni przed instalacją Lpg jadę ustawić zawory. Ponoć już przy 70kkm należy się tym zająć. W autoryzowanym serwisie zalecają co 100kkm, ale oni zawsze wydłużają interwał serwisowy. Przejechane mam coś ponad 51kkm ale przed instalacją gazu ponoć lepiej jest się tym zająć. Następna wizyta u fachowca po przejechaniu kolejnych 20kkm. Mój leciwy Fiat nie wymaga ustawiania zaworów ani systemu lubryfikacji. I co powiecie? Ok, ja szukałem z doświadczeniem w instalacjach nietypowych aut dużej mocy, a że jest taki 40km ode mnie więc jemu powierzyłem auto. Zresztą zrobił tylko w tym roku 4 takie hondy. Miałem kiedyś gaz w innym aucie i przejechał ponad 600tyś na LPG więc wiem jakie są wady i zalety, myślę, że szybko się zwróci..... .na razie zatankowałem do pełna za poniżej 100 Dużej mocy czyli jakiej - 300, 400 a może 500 KM? Edytowane 9 Marca 2019 przez Tomaszs131 Łączenie postów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 09.03.2019 16:02 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 Mój leciwy Fiat nie wymaga ustawiania zaworów ani systemu lubryfikacji. I co powiecie? W Hondzie system lubryfikacji jest również zbędny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 09.03.2019 16:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 (edytowane) Dużej mocy czyli jakiej - 300, 400 a może 500 KM? Właściciel warsztatu ma BMW V8 ma chyba ponad 600 KM, na fotkach aut zagazowanych widziałem Mercedesa AMG tez ma ponad 300 KM i Panamere ze 400 ma jak nic. Skoro dają sobie radę z takimi autami to moja Hania jest "fiatem punto" w 2000 roku Nie lubię jak ktoś mi wmawia pewne rzeczy o których wiem (z for internetowych) od samych użytkowników , ich problemów, jak zostali naciągnięciu przez niby to "specy" od LPG. Wymiany świec na X elektrodowe, nieprawidłowego doboru parownika, , wtrysków, kombinowania na siłę z podzespołami o których nie ma się pojęcia. Już sam montaż dużego wlewu gazu bezpośrednio pod klapką zbiornika paliwa! przecież to powoduje że podczas tankowania gazu uderza się rączką "pistoletu" w karoserię auta, może niewiele , ale po kilkuset tankowaniach auto wygląda jak "skopane". Jeśli ktoś się nie rozwija , to w dzisiejszych czasach stoi w miejscu, brak dobrania odpowiedniej centralki do OBD Hondy powoduje falowanie obrotów , a wystarczy zastosować centralkę z pełnym wsparciem auto-adaptacji ze sterownika Hondy(nie nastawy sztywne w pewnym zakresie) i będzie wszystko dobrze. W moim mieście są cztery zakłady montujące LPG, ale nie oddał bym do nich mojego samochodu, we wszystkich na siłę chcą montować urządzenie do lubryfikacji (czy to ręczne czy elektroniczne) tylko po co? Są auta gdzie jest to niezbędne, ale nie w Hondzie. A teraz podsumują, zamontowałem gaz bo chcę jeździć taniej, Honda pali w trasie na odcinku 400km z prędkością do 120km/h - 7,8 l w trasie do i powyżej 160km/h 12-14l w mieście 14-16l/100km, . Jeśli jeżdżąc na gazie wydam 1/2 kasy jaką wydaję na benzynę cel osiągnę niezależnie co będzie pod maską i jak się będzie nazywać. Auto mam, mam i kosiarkę do trawy, autem przemieszczam się z punktu A do punktu B, a kosiarką koszę trawę. Edytowane 9 Marca 2019 przez CityMatic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 09.03.2019 19:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 W Hondzie system lubryfikacji jest również zbędny. Jesteś tego pewien? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 09.03.2019 19:51 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 09.03.2019 21:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 Nie, w garażu, w naszym domu. Jeżeli jest na poziomie 0,00 i ma sprawną wentylację z otworami w drzwiach lub przy poziomie posadzki w garażu i na przeciwległej ścianie, to chyba nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 09.03.2019 21:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 Pewnie , że nie ma problemu , bardziej obawiałbym się butli kuchennej jest częściej rozszczelniona i wymieniana, niż instalacja w aucie. A jeśli już się bardzo ktoś obawia to można zainstalować czujnik. Np DG-1 Satela zamontować tuż nad posadzką w garażu i podłączyć do centrali alarmowej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 09.03.2019 21:58 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 To jest myśl, CityMatic dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 15.03.2019 19:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2019 Dzisiaj z pomocą fachowca zajęliśmy się regulacją luzów na zaworach. Przed instalacją lpg konieczna operacja, w moim przypadku z 16 tylko dwa okazały się mieć odpowiedniej wielkości luz. Kolejnym krokiem będzie instalacja lpg, już w poniedziałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 16.03.2019 13:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2019 Dzisiaj z pomocą fachowca zajęliśmy się regulacją luzów na zaworach. Przed instalacją lpg konieczna operacja, w moim przypadku z 16 tylko dwa okazały się mieć odpowiedniej wielkości luz. Kolejnym krokiem będzie instalacja lpg, już w poniedziałek. Co dziwne, tak nie lubiany Fiat tego nie wymaga. Regulacja zaworów ...co to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.