marcin225 11.10.2017 10:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2017 Producenci przy znacznych odległościach między rozdzielnicami zalecają "ponawiać" drugi stopień ochrony a dopiero bezpośrednio przy urządzeniu czułym dawać T3. To już nie chodzi o obciążalność 5x4 która przy prowadzeniu w ziemi wynosi teoretycznie wg normy 31A (zalezy też jaki kabel) ale o SWZ. Żeby potem się nie okazało że pomiary nie wychodzą. Kaizen SZYBKIE ładowanie samochodu elektrycznego to są duże moce chyba że za kilka lat będą te stacje ładowania w lepszych technologiach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
emigrus 11.10.2017 10:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2017 Jaka dla Ciebie jest znaczna odległość? Wbrew pozorom przydomowe odległości to są krótkie odległości. To nie galeria handlowa, gdzie przewody i kable mają po kilkaset metrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcin225 11.10.2017 11:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2017 Jaka dla Ciebie jest znaczna odległość? Wbrew pozorom przydomowe odległości to są krótkie odległości. To nie galeria handlowa, gdzie przewody i kable mają po kilkaset metrów. No 40 metrów to jest jednak sporo W galerii handlowej przewody między rozdzielnicami nie mają po kilkaset metrów bo zazwyczaj masz szachty kablowe, wszystko tak przemyślane żeby było jak najkrócej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
emigrus 11.10.2017 11:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2017 (edytowane) To fakt. Z galerią to był zły przykład. Na 40 metrach owszem, wyindukuje się prąd wyładowczy, cząstkowy o kształcie 8/20 us, ale z tym sobie poradzi T3. Do tego rozdzielnica garażowa czy tam wiatowa do której będą bezpośrednio podłączane urządzenia. Edytowane 11 Października 2017 przez emigrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzcel 12.10.2017 08:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2017 Największe obciążenie jaki mi teraz przychodzi do głowy to pewnie szybkie ładowanie samochodu elektrycznego. Stacja szybkiego ładowania to przekroje rzędu 5*70mm2 Cu i moce rzędu 50kVA. Raczej się nie da tego zrobić jako element instalacji domku jednorodzinnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 12.10.2017 09:21 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2017 Stacja szybkiego ładowania to przekroje rzędu 5*70mm2 Cu i moce rzędu 50kVA. Raczej się nie da tego zrobić jako element instalacji domku jednorodzinnego No to problem odpada Chyba więc spawarka może być najbardziej prądożernym użądzeniem podłączonym do tego kabla. A swoją drogą to kabelki którymi podłączane są auta do stacji Innogy są jakieś niepozorne w tej sytuacji. To nie są stacje szybkiego ładowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
przemo1 12.10.2017 09:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2017 No to problem odpada Chyba więc spawarka może być najbardziej prądożernym użądzeniem podłączonym do tego kabla. A swoją drogą to kabelki którymi podłączane są auta do stacji Innogy są jakieś niepozorne w tej sytuacji. To nie są stacje szybkiego ładowania? Pewnie jest różnica pomiędzy przekrojem przewodu do zasilenia stacji szybkiego ładowania a przekrojem przewodu łączącego auto z "dystrybutorem" prądu na tej stacji. Ale mogę się mylić, poczekajmy na wypowiedź elektryków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzcel 12.10.2017 13:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2017 To nie są stacje szybkiego ładowania? Nie wiem co to znaczy szybkie ładowanie. Instalowałem stację ale nie ładowałem samochodu.W DTR stacji, którą stawiałem zalecano przekrój 5x70 Cu przy 50kW. Innogy ma prędkość ładowania od 3,7 do 22 kW, więc spokojnie nadaje się do garażu przy domku jednorodzinnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 12.10.2017 14:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2017 Tesla Supercharger daje do 120kW na samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.