axl2 17.10.2017 09:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2017 Witam, Wiąże się z zamiarem podłączenia zewnętrznego oświetlenia na 230V. Ogólnie będę miał ok 7-8szt lampy typu słupek po 40W. Całość myślę podpiąć przewodem YKY 2,5mm 1kV pod bezpiecznik z garażu 10A i chciałbym aby lampy wybudzały dwa czujniki ruchu (na początku chodnika i na końcu) oraz żebym mógł w razie potrzeby włączyć oświetlenie na stałem żeby świeciło do momentu aż go znowu nie przełączę na PIR. Zrobiłem mały schemat jednak z racji że nie jestem elektrykiem mam wątpliwości czy to zagra Proszę o pomoc i wszelkie opinie, pomysły. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
elpapiotr 17.10.2017 12:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2017 Rysunek jest poprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Remiks 17.10.2017 17:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2017 Elpapiotr przeczytaj dokładnie o co chodzi i czy tą funkcjonalność tym rozwiązaniem się uzyska, moim zdaniem nie. Do tego żo pozostawiony w powietrzu i co przerywa wyłącznik bo ja jakoś nie mogę się doszukać, nawet jako rysunek a nie schemat nie jest poprawny chyba że piszesz o walorach graficznych;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
elpapiotr 17.10.2017 18:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2017 Dalej twierdzę, że rysunek jest poprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Remiks 17.10.2017 18:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania