Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 185
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Punkty się zgadzają tylko cały numer polega na tym żeby odpowiednie punkty przypisać do konkretnego kotła ? Co w tym trudnego przecież tam byłeś. Serwisujesz kotły, byłeś na miejscu, masz doświedczenie wiec znalezienie przyczyny nie powinno stanowić problemu. Edytowane przez Puławiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

Witam.

Dziś dostałem wiadomość od Pani z Tomaszowa Maz. Ma taki sam kocioł jak ja i taki sam problem. Zamontowała odpowiedni wentylator i też dym jej się cofa. Dzwoniłem ostatnio do kolegi Pello w celu spotkania się i przeglądu mojego kotła i kotłowni i stwierdzenia przyczyny dymienia i wystawienia odpowiedniego pisma , ale kolega telefonu nie odebrał. Może się wystraszył :)

Trzeba działać

Pozdrawiam zzr1100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WIADOMOŚĆ od Pani z Tomaszowa Mazowieckiego ''Ja wczoraj napisałam pismo @ formularz reklamacyjny. Opisałam wszystko i wysłałam. Dziś zadzwonił Pan serwisant , że będą instalować jakieś turbiny w piecu ponieważ to wina kotła, oczywiście całkowicie za darmo. poinformował mnie , że wentylator w 80% przynosi pozytywne rezultaty, ale nie w moim przypadku. Jak masz na gwarancji to reklamować do bólu, tak mi doradziła Pani rzecznik i wszystko pisemnie nic telefonicznie. ''

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, jestem ostatnio dość zajęty i rzadko tu zaglądam. Ale telefony odbieram zawsze.... Zadzwoń ponownie. Pzdr
Witam.Dziś dostałem wiadomość od Pani z Tomaszowa Maz. Ma taki sam kocioł jak ja i taki sam problem. Zamontowała odpowiedni wentylator i też dym jej się cofa. Dzwoniłem ostatnio do kolegi Pello w celu spotkania się i przeglądu mojego kotła i kotłowni i stwierdzenia przyczyny dymienia i wystawienia odpowiedniego pisma , ale kolega telefonu nie odebrał. Może się wystraszył :) Trzeba działać Pozdrawiam zzr1100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...

Witam.

Poprosiłem seko o opis wizyty serwisu . Bo nie chcę coś źle napisać.

'' tak jak już informowaliśmy Pana, nasz serwis dokonał bezpłatnej wymiany turbulizatorów kotła na ich najnowszy model, wprowadzony do użytkowania w tym roku. Zamontowane u Pana fabrycznie turbulizatory nie były wadliwe, jednak ich najnowsza wersja poprawia komfort obsługi kotła minimalizując w pewnym stopniu skutki pracy kotła podłączonego do instalacji z niskim ciągiem kominowym. Dokonana wymiana została przeprowadzona w trosce o Pana jako naszego klienta bezpłatnie (cena usługi wynosi 350 zł).

 

Przypominamy również o konieczności poprawy montażu wentylatora wyciągowego (montaż wentylatora dokonany przez podmiot inny aniżeli producent) - w szczególności na przyłączu wentylatora wyciągowego i rury przyłączeniowej do komina brakuje uszczelnienia co powoduje dymienie w kotłowni.

Dziękujemy za kontakt z naszym zespołem obsługi Klienta.'

 

Więc po co było coś wymieniać skoro nie było wadliwe . I tym samym seko ponosi niepotrzebne koszta. Z tego co wiem to taka wymiana będzie przeprowadzona u innych klientów seko. Jak i wentylatory będą już montowane w standardzie. Więc nowi klienci mogą już zakupić kocioł z dodatkowym wentylatorem.

Poprawię to co jeszcze zasugerował serwis i zobaczymy co się będzie działo w nowym sezonie grzewczym.

Została jeszcze kwestia rozlatującego się zasobnika . Miałem go sam pospawać ale brak czasu mi to zadanie uniemożliwia wykonać. Koledzy myślą , że powinienem reklamować. Pozdrawiam zzr 1100

Edytowane przez zzr 1100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie opis wizyty serwisu zgadza się z moimi przypuszczeniami i w tłumaczeniu powinien wyglądać tak.

 

" niestety nasze dotąd stosowane turbulizatory były źle zaprojektowane i powodowały zbyt duży opór przepływy spalin w pionowej konstrukcji wymiennika kotła. Problem ten w połączeniu z brakiem wyobraźni i wcześniejszych testów fabrycznych skutkował jednoczesnym brakiem fabrycznego montażu wentylatora wyciągowego do naszych kotłów. Zdajemy sobie dopiero teraz sprawę, że skutkiem tego nie mogło być nic innego niż wydymianie spalin do kotłowni użytkownika.

Z uwagi na to, że użytkownicy i ich instalatorzy na ogół nie są zbyt bystrzy, zwalamy winę na brak ciągu kominowego, bo daje nam to czas na dokonanie niezbędnych poprawek w konstrukcji naszych kotłów, licząc na zrozumienie, uszanowanie w ich oczach jako ci, co dbają cały czas o produkt i dobro klienta, oraz pozwala minimalizować straty - 350 zł vs. wymiana kotła. Dziękujemy za kontakt i powodzenia..."

 

Tak sobie to wyobrażam....

 

Pzdr

 

 

"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic dodać nic ująć do tłumaczenia kolegi Pello. Może wyślę tłumaczenie do seko. Ja od samego początku podejrzenia miałem co do kotła. Ale w seko mnie nikt nie chciał słychać nikt nie chciał przyjechać i pomóc.. Zwalając winę na wszystko co możliwe. Co do seko ja ich kotła już nigdy nie kupię i każdemu odradzam tą firmę kocioł lipa i serwis do niczego brak im wyszkolenia. Tak jak wspominałem został do naprawy rozlatujący się zasobnik seko wie o tym ale widzę , że nic z tym nie chcą zrobić. Chyba złożę oficjalnie reklamację i zobaczymy. Kto ma ochotę na kupno kotła seko niech przeczyta moje posty i się zastanowi dobrze nad zakupem kotła seko. Jest dużo więcej firm mających dobre kotły . Ale pierw posłuchajcie rad dobrych fachowców , których to na forum nie brakuje.

Pozdrawiam zzr 1100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadomość seko na post Pello

Nie rozumiem w jakim celu wysłał Pan powyższą wiadomość. Przejrzałam całą historię wizyt serwisowych i korespondencji z Panem i z wielkim trudem powstrzymuję się od uwag które nie są związane z naszym produktem a z osobą Klienta. Po raz kolejny zwracam uwagę iż producent kotła nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwy dobór urządzenia/instalację/montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam, że tłumaczenie odpowiedzi nie powinna mijać się z intencją producenta:

 

"... Nie rozumiem w jakim celu wysłał Pan powyższą wiadomość od kogoś, kto nie jest naszym autoryzowanym serwisantem, przeszkolonym w naszej siedzibie, posiadający certyfikat wydany na zakończenie szkolenia. Przejrzałem naszą korespondencję, która już i tak jest zbyt obszerna i nas po prostu mówiąc tak po ludzku - wkurza. W zasadzie jesteśmy kulturalni, na tyle że nie powiemy o Panu wprost - ty ośle, idioto, spadaj na drzewo, od.... się od nas, czy jakoś tak, bo byłoby to stwierdzenie nie spełniające wyśrubowanych norm etycznych obowiązujących w naszej firmie, dlatego w tym momencie cytujemy klasyka: nie mamy pana płaszcza i co pan na zrobi....tak jest bardziej rubasznie... ha, ha, ha..i tak tam dalej, tra ta ta.

Aha - i nie ponosimy odpowiedzialności za Pana rozlatujący się zasobnik, bo miał Pan problem z ciągiem kominowym, o czym wspominaliśmy w naszej korespondencji.

Tak, że powodzenia i polecamy nasze produkty na przyszłość. Gdyby Pan chciał kupić drugi nasz kocioł do Pana kotłowni, to damy Panu 5 punktów do wklejenia oraz stary Paszport Polsatu...…."

 

:wiggle:

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś napisała do mnie Pani z Tomaszowa Maz. . I u niej była wymiana turbulizatorów.

''Był w zeszłym tygodniu , ale on nic nie wystawiał . Powiedział ze powinno być dobrze ledwo odjechał i za moment znów przegrzanie palnika . Ja już nie mam siły do tego badziewia. Napisze do nich to pismo zobaczymy.''

Chyba wymiana''wyciorów'' nie zdaje do końca egzaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna wiadomość od Pani z Tomaszowa Maz.

 

''Koszmar jak wyłączę piec i go włączę to ogień się cofa piec głupieje na maksa . Ten sterownik jakby nie myślał tylko wali babole. Reklamowałam zobaczymy kiedy teraz się pojawia . Mamy go serdecznie dosyć ''

 

Może z kolegów coś doradzi kobiecie bo ma naprawdę problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie tylko co Pani z Tomaszowa ma na myśli - "jak wyłączę piec i go włączę.."

Może wyłącza kocioł wyłącznikiem głównym bez fazy wygaszania i oczyszczania. Nie wiem jak jest podłączony wentylator wyciągowy,ale jeżeli jest tak jak napisałem to rzeczywiście, płomień może się cofać. Można w ten sposób zniszczyć kocioł i nie tylko.

Miałem ostatnio klientkę, która otrzymała informacje od serwisu HT, że przy uruchomieniu kotła rura podajnika musi być w pełni wypełniona pelletem. Zrozumiała to w ten sposób, że najpierw zawsze napełniała podajnik, aż przezroczysta rura flex była w pełni napełniona pelletem. Wtedy odpalała kocioł - i znowu wzywała serwis.

 

Pzdr

 

 

Kolejna wiadomość od Pani z Tomaszowa Maz.

 

''Koszmar jak wyłączę piec i go włączę to ogień się cofa piec głupieje na maksa . Ten sterownik jakby nie myślał tylko wali babole. Reklamowałam zobaczymy kiedy teraz się pojawia . Mamy go serdecznie dosyć ''

 

Może z kolegów coś doradzi kobiecie bo ma naprawdę problem.

Edytowane przez Pello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...