MD. 07.02.2018 18:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 Na wstępie dodam, że jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o kwestie techniczne związane z elektryką i elektroniką. Niedawno zakończyłem budowę domu i mam wstępnie zrobioną rozdzielnicę, niestety mam straszny bałagan. System jaki mam zainstalowany we wstępnej wersji to nexwell w swoje podstawowej postaci (płyta główna i parę modułów do podstawowego zarządzania domem). W każdym razie na ten moment jest to może ze 30% całości, w związku z czym mam sporo przewodów (w tym przede wszystkim skrętki), które kończą swój bieg w rozdzielni i na ten moment nie są nigdzie podłączone. Chciałbym zabrać się za zrobienie porządków. Całość zrobiona jest w gwiazdę, więc od każdego punktu idzie osobna skrętka. Jest tego sporo i chciałbym zrobić z tymi przewodami porządek rozszywając każdy kabelek skrętki osobno. Mam w związku z tym pytanie jak to najlepiej zrobić? Ponieważ w obecnej rozdzielni mam do tego celu za mało miejsca, chciałbym te wszystkie skrętki zakończyć w jakiejś "mini rozdzielni", żeby to miało ręce i nogi i żeby mi nieużywane kable skrętki (których obecnie jest większość) nie wisiały w rozdzielni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania