Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Remont domu z lat 80.

enzo89

Recommended Posts

Przede mną kapitalny remont domu z lat 80. Będzie nowa elewacja, dach i remont dwóch pięter wnętrza. W nowych domach często instalowane są różnego rodzaju innowacje. Co warto i można zrobić w tego rodzaju domu? Dom nie posiada żadnej klimatyzacji. Co sądzicie o rekuperacji? Czy jest to wykonalne i opłacalne w starym domu? Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę?

Obawiam się, że ogrzewanie bezobsługowe pociągnie zbyt duże koszty. Ogrzewanie podłogowe oczywiście jak najbardziej ale czy we wszystkich pokojach i piętrach? Chętnie pomogę poznać wam mój dom i potrzeby tylko musicie mnie naprowadzić gdyż jestem laikiem w tej dziedzinie.

mieszanie sposobu ogrzewania odradzam. Albo podłogówka albo kaloryfery w całym domu.

98% użytkowników podłogówki powie, że nigdy nie wróci do kaloryferów.

Ale przy piecu na paliwo stałe podłogówka to komplikowanie systemu mieszaczem obniżającym temperaturę czynnika grzewczego.

• 3 weeks później...
  • 2 weeks później...