ewa722 04.03.2018 17:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2018 Witam, Z uwagi na fakt, że nie mam doświadczenia w temacie, bardzo proszę Państwa o opinie a zarazem poradę. W połowie lutego tego roku zakupiłam mieszkanie z rynku pierwotnego (blok stoi niecałe 2 lata). Na początku grudnia roku poprzedniego, podczas odbioru mieszkania, zauważyłam pękniętą ścianę w przedpokoju mojego mieszkania. Usterkę tę oczywiście zgłosiłam deweloperowi, który pęknięcie „naprawił” z zastosowaniem akrylu. Niestety, już po miesiącu, obok pęknięcia pierwotnego pojawiło się nowe pęknięcie. Problem cały polega na tym, że to samo pęknięcie jest również widoczne od strony klatki schodowej, tuż nad drzwiami wejściowymi do mojego mieszkania oraz obok nich. Co więcej, jest to pęknięcie na kształt schodków i największy problem polega na tym, że cały czas się poszerza (teraz ma jakieś 3,2 mm szerokości). Bardzo proszę o odpowiedź, czym może być spowodowane to pękanie ściany? Czy jest ono w ogóle naprawialne, a jeżeli tak, to w jaki sposób? Czy jest ono związane tylko z osiadaniem budynku czy jest to też sprawa bardziej poważna? Na koniec chciałabym dodać, że podobne na kształt pęknięcia znajdują się nad drzwiami wejściowymi prawie wszystkich mieszkań z tym bloku. Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź. Ewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kemotxb 04.03.2018 17:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2018 Jeśli pękniecie jest powtarzalne w innych mieszkaniach w tym samym miejscu to być może jest to wada konstrukcyjna albo jak to ktoś woli "deweloperka" wykonawcy tzn albo niewłaściwy materiał, niewłaściwa spoina, albo niewłaściwe niezgodne z projektem wykonanie. Czy jest groźne trduno powiedzieć bo nie mamy planów i nie wiemy w którym miejscu budynku jest zlokalizowane, jaki to element konstrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania