matti1234567 22.05.2018 17:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2018 Mam 1,26 hektara. Czyli według gminy jestem rolnikiem. Na tej działce buduje dom mieszkalny. Teraz obok domu chce postawić budynek gospodarczy. Budynek będzie służył do magazynowania i garażowania zwiazanego z działalnością rolna. Jakie pisma potrzebne i gdzie sie udać by budynek był zwolniony z podatku od nieruchomosci?4 i 5 klasa użytków ornych. 661m2o są to grunty w trakcie zabudowy 600 m2 nieużytki a reszta grunty orne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bertha 22.05.2018 22:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2018 Mam 1,26 hektara. Czyli według gminy jestem rolnikiem. Na tej działce buduje dom mieszkalny. Teraz obok domu chce postawić budynek gospodarczy. Budynek będzie służył do magazynowania i garażowania zwiazanego z działalnością rolna. Jakie pisma potrzebne i gdzie sie udać by budynek był zwolniony z podatku od nieruchomosci? 4 i 5 klasa użytków ornych. 661m2o są to grunty w trakcie zabudowy 600 m2 nieużytki a reszta grunty orne Zapis w planie rzecz święta -> Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego. Czy tam twoja działka jest zapisana na cele rolne? Budujesz dom mieszkalny czy siedlisko rolnicze? Jeśli wybudowałeś budynek mieszkalny to czemu chcesz udawać rolnika? Chcesz zjeśc ciastko i mieć ciastko? Czyli według gminy jestem rolnikiem. - to jest twoja interpretacja, czy UG ją podziela? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
matti1234567 23.05.2018 08:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2018 Płace podatek rolny. Działka jest na wsi. A w około sami rolnicy. Działkę otrzymałem od ojca który prowadzi gospodarstwo rolne. Waronkow na siedlisko nie mam gdyż musiał bym mieć średnia powiechrznie gospodarstwa rolnego w gminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania