ElMaciej 05.07.2018 18:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2018 (edytowane) Cześć, dzień dobry!W tematach budownictwa jestem kompletnie zielony, więc o pomoc poproszę Was. Chciałbym wybudować dom wg projektu Archonu - Dom w mekintoszach 7. Dom ma stanąć w Sobinie k. Polkowic i wg informacji gminy jest to I kategoria szkód górniczych. Dom jest parterowy, bez poddasza użytkowego, układ ścian jest zadowalający, więc nic w projekcie nie będę zmieniać.Jednak pojawia się parę pytań :1. Jaki stosować strop? W projekcie jest płyta żelbetowa, za dodatkowe 2.5 tysiąca mogę otrzymać projekt ze stropem gęstożebrowym. Czy w przypadku parterówki bez poddasza można zrezygnować ze stropu w takiej postaci i zastosować po prostu deski, płyty g-k lub coś w tym stylu? 2. Jakie stosować dodatkowe zabezpieczenia ze względu na niewielkie szkody górnicze?Czy ktoś w ogóle budował ten projekt, ma jakieś opinie na ten temat?Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Maciej. Edytowane 5 Lipca 2018 przez ElMaciej Brak precyzyjnego określenia stropu w projekcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 05.07.2018 20:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2018 sa stropy na wiązarach dla parterówek bez użytkowego poddasza. Wówczas często można zrezygnować ze ścian nośnych wewnątrz budynku. Ale wymaga to przeprojektowania konstrukcji, więc koszt dojdzie taki jak projektu indywidualnego. Na forum o tym konkretnym projekcie nikt nie pisał, ale o wersji podstawowej i numerze 6 sa tematy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania