wodzirej 15.08.2018 20:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Witam z moim remontem jestem właśnie na etapie montażu/remontu instalacji C.O dom stary piętrowy klocek lat 80 jakich wiele wszędzie są stare rury metalowe , remontujemy dla siebie piętro i tam dajemy nowy pion C.O. od pieca w pexie pod skrzynkę rozdzielającą na 9 grzejników Parter zostaje puki co po staremu rury stalowe grzejniki żeliwne , stara instalacja miała 3 piony podłączone pod 1 naczynie przelewowe Obecnie hydraulik który się zajmuje tą wymianą twierdzi że robi obieg zamknięty stare piony odcina na parterze i korkuje i naczynie przelewowe jest zbędne Pytanie czy jest to poprawne ??? nie znam się dlatego zwracam się do Was z prośbą o podpowiedzi w tym temacie i ewentualnie czy można jeszcze to lepiej pogodzić lub co powinno się zastosować ??nie wiem czy to istotne piec na węgiel z pompą ma około 10lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bertha 15.08.2018 23:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 To nie jest naczynie przelewowe! To jest naczynie wzbiorcze. Naczynie wzbiorcze ZAWSZE musi być. Przy piecu węglowym jest osobnym elementem instalacji, przy piecu gazowym jest wbudowane w piec. Lepeij zmień hydraulika póki czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania