Mar_Mich 17.09.2018 09:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2018 Witajcie, Mamy instalację alarmową Satela, model Perfecta. Centrala, do której dokupiliśmy kartę z sieci Play, znajduje się w piwnicy (dom jednorodzinny, z użytkowym poddaszem, podpiwniczony). Od dłuższego czasu notorycznie pojawiają nam się informację o "awarii modułu GSM". Od pewnego czasu regularnie, niemal codziennie, albo kilka razy dziennie. Najpierw pomyśleliśmy, że być może w piwnicy jest słaby zasięg sieci. Ostatnio wyjechaliśmy na dwutygodniowy urlop, wyłączyliśmy wszystkie pozostałe obwody prądu, oprócz alarmu rzecz jasna. Nikogo nie było, nikt nie wyłączał załączonego alarmu - przez dwa tygodnie ani jednego smsa z informacją o awarii sieci gsm. Przypadek? Gdzie szukać przyczyn? Problem męczący, bo nie dość, że dioda informująca o awarii miga dzień i noc, to uniemożliwia uruchamianie alarmu zdalnie z telefonu - pozostaje wtedy tylko manipulator. Z góry dzięki za wskazówki.Mar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ksysju 17.09.2018 14:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2018 Witam A co w zdarzeniach (historii) centrali, może jest coś więcej. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bertha 17.09.2018 15:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2018 Co jest/było na pozostałych obwodach, tych wyłączonych? Na ten przykład - lodówka. Może wystarczyło ten obwód wyłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.