remontuje 20.09.2018 19:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Witam,zajmuję się remontem starego domu w którym wykonuje posadzkę w dwóch pokojach (około 20m2). We wtorek zamówiłem beton b25 na ostatnią warstwę która przychodzi na kolejno: 1. chudziak 2. folia 3. styropian 4. folia. Tego betonu dałem około 8 cm. Wypoziomowałem, zatarłem, etc. W taki sposób zostawiłem beton na noc. Następnego dnia (w środę) podlałem te 2 pokoje 2 razy łącznie około 30l wody. Dzisiaj również podlałem go 2 razy łącznie około 30l wody. Tu nachodzi moje pytanie ponieważ beton ten wciąż jest taki 'sypki' i nie jest zbytnio zżelowany. Czy tak powinno być? Jestem początkującym w tym temacie i bardzo się martwie więc bardzo proszę o poradę co z tym zrobić, czy dać więcej wody czy co. Chudziak po jednym podlaniu konewką o wiele mniejszej ilości zżelował i już następnego dnia można było po nim chodzić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania