mogiel16 08.10.2018 17:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2018 Witam. Planuję przeprowadzić remont pokoju, ale nie wiem jak się do tego zabrać. Ogranicza mnie brak wiedzy, mam problem ze swoimi ścianami i nie wiem w jaki sposób je zmienić. Wygląda to tak - tapeta pomalowana farbami w sprayu. Jak byłem mały to miałem zajawkę "graffiti" i w pokoju na moich ścianach jest dosłownie wszędzie. Może doradzicie co powinienem zrobić, żeby zakryło to te farby? Zerwać tapetę, i wtedy myśleć o farbie, czy może jest jakis sposób aby obyło się bez zrywania? Wiem, że znajomi bez problemu malowali na tapetach i nawet to wygląda, tylko i tapety były nienaruszone, a moje są w sprayu. Czy jeżeli ja zdecydowałbym się na malowanie po tapecie i zakrycie sprayu, to będą prześwity tego "graffiti"? Dodam, że na nowych ścianach interesuje mnie jakiś jasny kolor. Jak trzeba mogę powrzucać zdjęcia jak wyglądają te moje ściany. Proszę o pomoc, bo jestem zielony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 08.10.2018 21:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2018 (edytowane) Jak ma być porządnie to zerwać tapetę. Malowanie po tapecie to rzeczywiście mogło mieć sens jedynie dla zbuntowanego nastolatka.Ale farba pokryje, o ile nie rozmoczy tapety. Kwestia położenia kilku warstw. Ale pewnie struktura pomiędzy elementami pomalowanymi sprajem a oryginalną tapetą będzie się różnić - czyli odbicie światła, mimo pokrycia kolorem, może ujawniać grafitti. Edytowane 8 Października 2018 przez Elfir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 08.10.2018 21:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2018 Albo zdjęcie starej tapety albo położenie nowej tapety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania