NPS 04.11.2018 22:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2018 Zastanawiam się, jak to jest z gwarancją i rękojmią przy zakupie wyposażenia/materiałów przez wykonawcę/firmę wykończeniową. Czy dostaję wtedy normalnie gwarancję producenta (i o takiej samej długości)? Czy gwarancja jest wtedy "na mnie" (mogę sam reklamować w sklepie/u producenta) w razie czego, czy jest na firmę wykończeniową i muszę przez nich reklamować? Oprócz gwarancji wykończeniowiec udziela zdaje się jakiejś rękojmi - na co i ile? Rozumiem, że AGD w ogóle nie można w ten sposób kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 04.11.2018 22:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2018 Przeczytaj gwarancję, to uzyskasz odpowiedź w zakresie gwarancji. Rękojmię ma kupujący od sprzedającego. Nie przechodzi - jak jest kilku pośredników. Jest łańcuszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
NPS 04.11.2018 23:43 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2018 Co nie przechodzi - gwarancja czy reklamacja? Przeczytać nie mam czego, bo jeszcze niczego nie kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 05.11.2018 00:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Większość gwarantów umieszcza w necie gwarancje. Więc nie musisz kupować, żeby przeczytać. Rękojmia nie przechodzi na kolejnego nabywcę. Każdy nabywca ma rękojmię od tego, od kogo kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.