ireneusz77 29.11.2018 14:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2018 Witam,Na wstępie mam prośbę by się zbyt mocno ze mnie nie śmiać, od razu się przyznaję, że jestem laikiem i zdaję sobie sprawę, ze mogę miewać głupie pomysły, nie mniej jednak samemu czasem trudno ocenić na ile pomysł jest głupi, na ile nie stąd też prośba o garść konstruktywnej krytyki.Próbuję znaleźć pomysł na tańsze i rozsądne docieplenie ścian zewnętrznych. Na początek do docieplenia jest jedna północna ściana, w której nie ma okien.Rozważam następujący plan:- do ściany zewnętrznej przykręcam palety drewniane (palety są za darmo i są fumingowane – impregnowane na okoliczność grzybów insektów itp.)- do zewnętrznej części palet mocuję styropian o grubości 5 cm - na styropian już klasyka – siatka, klej docelowo tynk- przestrzeń między styropianem a ściana wypełniam granulatem PIR (koszt ok. 20 PLN za metr sześcienny) Pytanie gdzie w tych rozważaniach jest błąd? Liczę na to, że mnie odwiedziecie od tego pomysłu, ale rozsądnymi argumentami a nie bo nie bo tak się nie robi Z góry wielkie dzięki,Irek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacentyy 29.11.2018 16:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2018 ^^No pomysl kiepski , nie ma się co tu za bardzo rozpisywać nad argumentami przeciw, styropian mocuje sie do powierzchni nosnej taki przekladaniec z palet nie jest takim podłożem, palety sa różne zapewne w różnym stanie, nie jest to rozwiązanie systemowe, ale jak chcesz to kombinuj nikt Ci tego nie zabroni, tylko żebyś nie wyszedł na tym jak Zabłocki na mydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania