kornela450 05.01.2019 12:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Witam, jestem studentką studiów dziennych o kierunku Bezpieczeństwo i higiena pracy. Aktualnie jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej na temat Bezpieczeństwa pracy w budownictwie, dlatego też proszę w miarę możliwości, o wypełnienie poniższej ankiety, która pomoże mi w opracowaniu mojej pracy. Będę bardzo wdzięczna za każdą wypełnioną ankietę Link do ankiety: http://www.ebadania.pl/d2ea4b10ba0c7f5f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 05.01.2019 12:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Nie ma znaczenia kto wypełnia? inwestor, właściciel firmy budowlanej czy pracownik budowlany? Sądząc z pytań, powinna być skierowana tylko do pracowników. Warto o tym poinformować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jak_to_mozliwe 05.01.2019 15:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Jeśli już wyszczególniasz tak abstrakcyjne stanowisko jak "zbrojarz" to i dekarza i murarza można rozbić na kilkanaście pozycji. W pytaniu "13. Czy pracodawca wyposażył Pana/Panią w środki ochrony indywidualnej?" warto podać parę przykładów, bo to nie jest oczywiste moim zdaniem. Jak rozumieć pytanie "15. Czy każdy pracownik jest w stanie dojść bezpiecznie do stanowiska pracy?"? Pytanie "21. Czy prace wykonywane na drabinach są krótkotrwałe i wiążą się z niewielkim zagrożeniem?" jest nieprecyzyjne. Jakie niewielkie zagrożenia masz na myśli? I znów pytanie "22. Czy wszystkie drabiny są w dobrym stanie?" zdefiniuj dobry stan... Czy zerdzewiała, z brakującym szczeblem drabina jest w dobrym stanie? Można ominąć jeden szczebel i bezpiecznie wejść na górę - są osoby, które mogą tak pomyśleć i wtedy wyniki ankiety są o kant dupy. PS Do następnego pytania można przejść bez zaznaczania odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania