tomek256 24.01.2019 08:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 Dzień dobry Państwu Zwracam się z pytaniem:czy ktokolwiek miał z Państwa z podobną sytuacją jak ja i mój sąsiad?późnym latem 2016 dokonaliśmy instalacji paneli słonecznych na naszych dachach. U mnie robiła firma z Warszawy, u sąsiada RWE Stoen. jesienią 2016 nastąpiły odbiory przez elektrownię i wymiany liczników, na te, które zliczają prąd sprzedany do sieci a wyprodukowany przez solary i teraz najlepsze:-zarówno u mnie jak i u niego nastąpił ogromny wzrost w kolejnych rachunkach od STOEN w tym tygodniu odebrałem rachunki, gdzie do zapłaty mam w lutym 2000 złkiedy przed instalacją rachunki 2 miesięczne były na poziomie 250-400 zł coś jest nie tak, może ktoś coś podpowiedzieć? może źle wykonana jest instalacja, a może źle podłączona do sieci? A może to elektrownia źle wpięła licznik?nie wiem, najdziwniejsze, że u sąsiada jest taka sama sytuacja...Proszę o pomoc. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 24.01.2019 09:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 Wrzuć faktury. Taryfa się nie zmieniła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 24.01.2019 09:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 A ile wynosiły rachunki w 2017 i 2018 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 24.01.2019 09:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 Za bardzo się nie znam , ale podejrzewam błąd podłączenia przetworników. Jeśli przetwornik ma możliwość podłączenia akumulatorów i przez nieuwagę montera podłączone są tam panele wtedy przetwornica działa jako ładowarka(obciążenie) może spowodować wzrost opłat, a nie ich spadek. Zapewne macie rozliczenie roczne - skoro dotychczas nikt nie zorientował się o powstałym błędzie.Winny jest montaż, ale dziwię się , że w dwóch miejscach równocześnie - chyba , że monterzy "podpatrzeli" swoją pracę i spieprzyli obaj.Reklamacja do firmy montującej - ich błąd - powinni pokryć zobowiązania. Proponuję sfotografować wszystkie skrzynki, i połączenia - jako dowód w sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek256 24.01.2019 09:53 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 nie mam przy sobie rachunków (jestem w pracy teraz)... zastanawiam się czy nie wziąć firmy zewnętrznej, która zrobi audyt całej instalacji, bo jesli to wina firmy montującej to pewnie dobrowolnie nie pokryją kosztów i sprawa skończy się w sądzie. czy ktoś zna firmę w Warszawie, która zrobi taki audyt za odpłatnością oczywiście? Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 24.01.2019 10:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 (edytowane) Nawet jeśli roczne, to w 2017 było OK ?Coś się w 2018 zmieniło ? Edytowane 24 Stycznia 2019 przez fotohobby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 24.01.2019 10:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 nie mam przy sobie rachunków (jestem w pracy teraz)... zastanawiam się czy nie wziąć firmy zewnętrznej, która zrobi audyt całej instalacji, bo jesli to wina firmy montującej to pewnie dobrowolnie nie pokryją kosztów i sprawa skończy się w sądzie. Nie sądzę aby za 4 tyś poszli do sądu - pokryją i po sprawie. Co do audytu to oczywiście - bardzo dobry pomysł - zapewne większość sporządzi taki audyt i wyda opinie odpłatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 24.01.2019 10:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 Nawet jeśli roczne, to w 2017 było OK ? Coś się w 2018 zmieniło ? Wiesz co może nawet nie zauważyli , bo autor pisze , że jesienią - na rachunku może jeszcze nie było nic widoczne. W sumie dziwię się bo sam chciałbym wiedzieć ile wyprodukowało i ile zużyłem spisując licznik - lato 2018 było bardzo dobre dla instalacji FV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek256 24.01.2019 10:17 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 Nawet jeśli roczne, to w 2017 było OK ? Coś się w 2018 zmieniło ? od momentu instalacji i podlaczenia licznika przez elektrownie nastapil wzrost oplat za prad w proownaniu do okresu sprzed montazu baterii slonecznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 24.01.2019 10:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 Niepotrzebne zwlekałeś dwa lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miecio 301 24.01.2019 11:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 (edytowane) Przez dwa lata nie sprawdzaliście czy te instalacje coś wyprodukowały i czy coś wysłały?Jakieś odczyty z inwertera i licznika Edytowane 24 Stycznia 2019 przez miecio 301 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cuuube 24.01.2019 11:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 Wrzuć faktury... może naliczają za energie bierną . Pge kiedyś robiła takie cuda https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3241406.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 26.01.2019 09:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2019 Czy już wiadomo jaka była przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek256 28.01.2019 07:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2019 Czy już wiadomo jaka była przyczyna ? witam wszystkich, okazało się, że Innogy Stoen Operator nie dokonuje odczytu liczników, wszystkie dane na 2 stronie faktury mają oznaczenie S** co wg. legendy oznacza odczyta szacowany. Jest to dziwne biorąc pod uwagę, że gdy zmieniano mi licznik na Landis +Gyr E550 dołaczono do niego również modem/router z anteną. Jak sprawdziłem na nim połączenie jest prawidłowe, nie wiem, dlaczego Innogy nie dokonuje zdalnych odczytów licznika. Wczoraj na infolinii zgłosiłem reklamację. Przy okazji dowiedziałem się, że Innogy dokonuje rozliczeń energii wyprodukowanej przez instalacje fotowoltaniczne co 6 miesięcy, oraz dla punktów gdzie one są zamontowane nie ma możliwości włączenia usługi comiesięcznego pomiaru przez elektrownię. Tak więc wczoraj zgłosiłem reklamację, a dziś dodatkowo mam przesłać na ich e-mail wczorajsze odczyty wskazań licznika. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cuuube 28.01.2019 08:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2019 XXI wiek kuźwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcinbbb 28.01.2019 14:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2019 Przy okazji dowiedziałem się, że Innogy dokonuje rozliczeń energii wyprodukowanej przez instalacje fotowoltaniczne co 6 miesięcy Co za brednie... Autor posta chyba nie wie co i po co założył. A na infolinii wiedzą że coś dzwoni ale nie wiedzą gdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.