Marvelll 27.02.2019 18:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Cześć, dzień dobry, przeczytałem ostatnio gdzieś, że pomiędzy ubitym piaskiem a chudziakiem powinna znaleźć się folia oraz "twardy" styropian.. (kolejność: ubity piasek - folia - styropian - chudziak). Czy ktokolwiek może mi powiedzieć czy to rozwiązanie jest prawidłowe? Czy mógłby mi ktoś wypisać w kolejności od samego dołu (ubitego piasku) wszystkie warstwy jakie powinny być aż do samej góry -> czytaj aż do płytek Będę ogromnie wdzięczny, jestem kompletnie zielony a chciałbym ogarnąć dobrze wszystkie tematy jeszcze przed budową. Pozdrawiam, Tomasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 27.02.2019 19:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Piasek zagęszczony warstwamichudziakdysperbit (jako grunt)papa termozgrzewalna zgrzana na zakładach (tylko na zakładach)(opcjonalnie - jak nie wierzysz zapewnieniom producenta o braku rozpuszczalników we współczesnej papie) foliastyropian (część)hydraulika - istotne zwłaszcza CWU i cyrkulacja, żeby nie grzać chudziakastyropian (reszta)(IMO opcjonalnie - ale większość wykonawców podłogówki domaga się) foliapodłogówkajastrych(w pomieszczeniach mokrych) folia w płyniegruntklejpłytka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
khazal22 11.12.2023 12:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2023 (edytowane) Tak, mam wycenę zewnętrznego drenażu i membrany francuskiej, ale cena 17 tys. to na razie trochę poza moim budżetem. Mają oryginalny francuski odpływ i smołę na ścianach zewnętrznych, ale inspektor nigdy nie znalazł francuskiego odpływu, po 30 latach mógł być pełny lub zakorzeniony 10.0.0.0.1 192.168.1.254 . Edytowane 13 Grudnia 2023 przez khazal22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania