Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Pompa ciepła NIBE™ F1245 PC

Munder

Recommended Posts

Witam !

DO mojego domu chcę zainstalować gruntową pompę ciepła. Instalator zaproponował mi ten rodzaj pompy NIBE™ F1245 PC

Nie znam się na niczym, więc proszę Was o radę....

Całość (montaż+odwierty+i cały sprzęt) wyliczył mi na 60000 PLN (już po odliczeniu 5000 dotacji)

Czy w/g Was to rozsądna cena i czy w ogóle ta marka jest dobra i bezawaryjna(lub mało awaryjna)...

Co sądzicie o tej pompie...? ?

Pozdrawiam

Całość (montaż+odwierty+i cały sprzęt) wyliczył mi na 60000 PLN (już po odliczeniu 5000 dotacji)

Razem z podłogówką?

Ile rocznie potrzebujesz kWh na CO i CWU? Bo coś mi się zdaje, że jak porównasz z prądem, to nawet jak PC dokona żywota za 20 lat nie generując po drodze żadnych kosztów serwisowych, to i tak się nie opłaci.

Witam !

DO mojego domu chcę zainstalować gruntową pompę ciepła. Instalator zaproponował mi ten rodzaj pompy NIBE™ F1245 PC

Nie znam się na niczym, więc proszę Was o radę....

Czy w/g Was to rozsądna cena i czy w ogóle ta marka jest dobra i bezawaryjna(lub mało awaryjna)...

Co sądzicie o tej pompie...? ?

Pozdrawiam

Ja dwa lata temu prawie zmieściłem się w tych kosztach ale przy metrażu 3x większym od twojego (oczywiście bez podłogówki). Więc albo podajesz ten koszt razem z podłogówką, albo przez dwa lata tak to podrożało, albo oferta jest delikatnie mówiąc, "lekko" naciągana.

Witam !

Dzięki z odzew.....

Koszt 60.000, wziął się z tego, że katalogowa cena pompy(brutto) to 49.815 + odwierty (ponoć na 60 m, bo oficialnie tylko na 30m) 12.000 + cały osprzęt+ podłogówka.

Można spradzić na stronie https://www.nibe.pl/wiedza/cenniki-i-katalogi/

Całość po odliczeniu dotacji 5.000 wyszła 61.450, ale powiedział, że zrobi to za 60.000.

Wspominał, że serwisy(coroczne) są płatne, ale on, zrobi, pierwsze dwa za darmo a potem pokaże jak czyścić filtr i będzie również za darmo....