Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Taka sytuacja. Na początku kwietnia złożyłem zamówienie na 2x geberty + 2x pojemnik na wodę. Sklep to 123lazienka.pl

 

Pomyślałem: duży, dużo sprzedają - pewnie mają jakieś standardy i są pewni.

Zapytałem Panią na infolinii czy ten pojemnik na wodę będzie pasował do geberytu. Powiedziała, że owszem, jak najbardziej. Dziś mam hydraulika, który stwierdził, że to nie pasuje do siebie. Dzwoniłem na infolinię, pierwsza rozmowa: proszę wysłać reklamację, wszystko sprawdziwmy, zapisujemy wszystkie rozmowy(są nagrywane). Druga rozmowa za jakiś czas: "zapisujemy losowe rozmowy - nie mamy państwa rozmowy", ale proszę wysłać na swój koszt zwrot.

Krótko mówiąc wina jest po ich stronie, a teraz ja muszę za to ponosić koszta. Co można z tym zrobić? Sytuacja trochę patowa, bo oni ewidentnie się wypinają na mniej. Coś na zasadzie: i tak nam nic nie zrobisz.

Oczywiście nagranie odsłuchali, i wiedzą, że wina leży po ich stronie, bo nawet wyslali formularz zwrotu (a przecież na zwrot mam 14 dni), tutaj jest po przeszło 2 miesiącach. I nie nie idą mi na rękę, minimalizują własne straty.

Edytowane przez ngreen

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...