ngreen 14.06.2019 11:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2019 (edytowane) Taka sytuacja. Na początku kwietnia złożyłem zamówienie na 2x geberty + 2x pojemnik na wodę. Sklep to 123lazienka.pl Pomyślałem: duży, dużo sprzedają - pewnie mają jakieś standardy i są pewni.Zapytałem Panią na infolinii czy ten pojemnik na wodę będzie pasował do geberytu. Powiedziała, że owszem, jak najbardziej. Dziś mam hydraulika, który stwierdził, że to nie pasuje do siebie. Dzwoniłem na infolinię, pierwsza rozmowa: proszę wysłać reklamację, wszystko sprawdziwmy, zapisujemy wszystkie rozmowy(są nagrywane). Druga rozmowa za jakiś czas: "zapisujemy losowe rozmowy - nie mamy państwa rozmowy", ale proszę wysłać na swój koszt zwrot.Krótko mówiąc wina jest po ich stronie, a teraz ja muszę za to ponosić koszta. Co można z tym zrobić? Sytuacja trochę patowa, bo oni ewidentnie się wypinają na mniej. Coś na zasadzie: i tak nam nic nie zrobisz.Oczywiście nagranie odsłuchali, i wiedzą, że wina leży po ich stronie, bo nawet wyslali formularz zwrotu (a przecież na zwrot mam 14 dni), tutaj jest po przeszło 2 miesiącach. I nie nie idą mi na rękę, minimalizują własne straty. Edytowane 14 Czerwca 2019 przez ngreen Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/247810-sklep-internetowy-123-%C5%82azienka-nie-poczywa-si%C4%99-do-winy-b%C5%82%C4%99dne-zam%C3%B3wienie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.