Kaizen 18.07.2019 17:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 Dlatego przełączniki, które mają grawerunek sprawiają, że łatwiej jest obsługiwać dom. Nawet dla osób starszych. Wiesz co klikasz. Że niby czują, jaki obrazek jest wygrawerowany? I niby w małe pole dotykowe łatwiej trafić, niż w taki zwykły przycisk? I na macanego zapalą światło? Chyba w międzyczasie uruchamiając wszystkie urządzenia podpięte do takiego panelu. Ja tam w windzie nie potrafiłem poczuć różnicy pomiędzy różnymi napisami Braille'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Exudio 18.07.2019 17:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 Że niby czują, jaki obrazek jest wygrawerowany? I niby w małe pole dotykowe łatwiej trafić, niż w taki zwykły przycisk? I na macanego zapalą światło? Chyba w międzyczasie uruchamiając wszystkie urządzenia podpięte do takiego panelu. Ja tam w windzie nie potrafiłem poczuć różnicy pomiędzy różnymi napisami Braille'a. Nie czują, a widzą. Łatwiej trafić w funkcję którą się chce włączyć niż z ciągu 5 przełączników wybrać ten odpowiedni. Nie na macanego, bo panel jest podświetlony, więc widać co jest czym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 18.07.2019 17:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 Nie czują, a widzą. Łatwiej trafić w funkcję którą się chce włączyć niż z ciągu 5 przełączników wybrać ten odpowiedni. Nie na macanego, bo panel jest podświetlony, więc widać co jest czym. Skoro nie na macanego, to co daje grawerowanie więcej, niż zwykły podświetlony znaczek? No właśnie o to chodzi, że trochę wygodniej starszym osobom robić na macanego. Nie muszą szukać okularów a często i w okularach nie widzą za dobrze. Dlatego ja w ogóle zrezygnowałem z dotykowych włącznikow. I po co 5 przełączników w ciągu? Do podstawowych rzeczy wystarczy jeden, góra dwa. Z czego zapalenie podstawowego oświetlenia to zwykłe wciśnięcie. A bardziej skomplikowane rzeczy z tableta/telefonu. Ale nawet z pięciu przycisków fizycznych łatwiej na macanego wybrać właściwy na macanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Exudio 18.07.2019 17:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 Ewidentnie mamy dwie rózne wizje inteligentnego domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 18.07.2019 17:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 Ewidentnie mamy dwie rózne wizje inteligentnego domu Jeżeli nie wycofujesz się z tego stwierdzenia: Oczekiwana jest estetyka, prostota i minimalizm. to masz taką wizje, jak ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Exudio 18.07.2019 18:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 W takim razie pozostaje nam wizja estetyki i planowanie obsługi systemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Janekk1234 18.07.2019 19:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 Wg mnie to powinno być tak zrobione że człowiek z zewnątrz będzie mógł po wejściu do domu obsłużyć te pomocne opcje. Łatwość w obsłudze a nie że jak chcesz obniżyć żaluzje to trzeba jakichś działań na tablecie. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
justynamaczka 19.07.2019 08:14 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 Należy tylko pamiętać o kilku faktach - Jeżeli cena tabletu jest niższa to należy do niej doliczyć dodatkowo cenę mocowania - odpowiedniej ramki, która jest nie tanim rozwiązaniem. - Tablet jest urządzeniem mobilnym i ma wbudowaną baterię. Jeżeli przymocujesz go na ścianę w ramce to pamiętaj że po kilku miesiącach może mu spuchnąć bateria. - W przypadku iPad należy pamiętać, że po kilku latach urządzenie jest już bezużyteczne, gdyż nie można zainstalować nowych aktualizacji, a bardzo często aplikację nie działają na starszych wersjach iOS. W androidzie z resztą jest podobnie. - Na starszych iPadach jest jeszcze problem wydajności. Nowoczesne aplikację (producenci je rozbudowują w zasadzie permanentnie wymagają coraz większych mocy obliczeniowych i na urządzeniach sprzed kilku lat słabo będą działały (lub w ogóle) - W przypadku paneli dotykowych dedykowanych należy pamiętać, że bardzo często nie mają oprogramowania otwartego co uniemożliwia instalowanie aplikacji innych producentów. Tak jest w przypadku systemu KNX. - W przypadku producentów paneli dedykowanych np. Nexwell czy Gira możesz wybrać wielkość panelu i dopasować go do pomieszczenia. Nie chcę rozpętać kolejnej burzy,ale... Jaka aplikacja jest najlepsza? Którą polecacie? Bo Domoticz jest ewidentnie z tego co czytam samoróbką. A mnie interesują systemy z gwarancją i wsparciem. Proszę o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rec 19.07.2019 10:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 (edytowane) justynamaczka napisała: Jaka aplikacja jest najlepsza? Którą polecacie? Odpowiadałem Ci już w tym wątku, że nie ma jednoznacznej odpowiedzi który system jest najlepszy o czym świadczy powyższa dyskusja bo to co dla jednego jest dobre innej osobie już nie odpowiada. Aby poważnie podejść do tematu musisz koniecznie zapoznać się z poszczególnymi systemami w praktycznym działaniu, wybrać funkcjonalności odpowiednie dla siebie, określić budżet i wybrać instalatora. Skoro systemy typu OH lub Domoticz określasz mianem samoróby będziesz zależna od serwisu i tu warto aby był blisko czyli w Twoim przypadku Grenton z Krakowa. Mam ten sam system i po blisko 3 latach bardzo mało zastrzeżeń co do jego działania. PS Panel nie musi mieć grawerunków, może być czytelny i obsługiwać dowolną ilość punktów. Edytowane 19 Lipca 2019 przez Rec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 19.07.2019 11:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 PS Panel nie musi mieć grawerunków, może być czytelny i obsługiwać dowolną ilość punktów. [ATTACH=CONFIG]432655[/ATTACH] Tragedia. Bacia bez okularów nie przeczyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rec 19.07.2019 12:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 Można zwiększyć rozmiar czcionki dodać sygnał akustyczny i co istotne w przypadku przypisanej tu babci uruchomić wibrację przy dotyku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
justynamaczka 19.07.2019 14:46 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 Można zwiększyć rozmiar czcionki dodać sygnał akustyczny i co istotne w przypadku przypisanej tu babci uruchomić wibrację przy dotyku System dla mnie i męża ma być przede wszystkim intuicyjny. Twoją propozycję wyeliminowaliśmy, bo mają za mały wyświetlacz i zbyt mało klawiszy. Nie wyobrażam sobie mieć w tak drobnym przełączniku 20 funkcji i żeby włączyć gdzieś światło to muszę machać w lewo i prawo aż będzie odpowiednia funkcja. To nie dla Nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Uzytkowniczka1719515710 19.07.2019 14:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 System dla mnie i męża ma być przede wszystkim intuicyjny. Twoją propozycję wyeliminowaliśmy, bo mają za mały wyświetlacz i zbyt mało klawiszy. Nie wyobrażam sobie mieć w tak drobnym przełączniku 20 funkcji i żeby włączyć gdzieś światło to muszę machać w lewo i prawo aż będzie odpowiednia funkcja. To nie dla Nas. Podłączę się ponownie na chwilę do wątku. Ja jestem szczęśliwą posiadaczką systemu Nexwell i szczerze polecam. Przełączniki dopasowane do moich potrzeb. Gdy mam nawet najdrobniejszy problem, to dzwonię do handlowca, który sprzedawał mi system i pomaga mi zarówno ze strony softowej i hardware’owej (choć czasem słuchawkę oddaję mężowi). System działa niezawodnie i cały czas dodają nowe funkcjonalności. Więc jak się zastanawiasz Justyna nad systemem i aplikacją, to polecam Nexwell. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 19.07.2019 16:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 Podłączę się ponownie na chwilę do wątku. Ja jestem szczęśliwą posiadaczką systemu Nexwell i szczerze polecam. Przełączniki dopasowane do moich potrzeb. Gdy mam nawet najdrobniejszy problem, to dzwonię do handlowca, który sprzedawał mi system i pomaga mi zarówno ze strony softowej i hardware’owej (choć czasem słuchawkę oddaję mężowi). System działa niezawodnie i cały czas dodają nowe funkcjonalności. Więc jak się zastanawiasz Justyna nad systemem i aplikacją, to polecam Nexwell. Brzmi jak tekst marketingowy. Czemu dzwonisz do handlowca? Nie masz bezpośredniego kontaktu do konsultanta/technika (czy jak nazywają go) co u Ciebie konfigurował sprzęt i soft? Bo chyba nie robił tego handlowiec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rec 19.07.2019 17:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 Kaizen napisał: Brzmi jak tekst marketingowy Ciepło, coraz cieplej. W kilka dni zarejestrowały się cztery osoby z ugruntowaną wiedzą wspomagające Nexwella. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Uzytkowniczka1719515710 22.07.2019 09:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2019 Brzmi jak tekst marketingowy. Czemu dzwonisz do handlowca? Nie masz bezpośredniego kontaktu do konsultanta/technika (czy jak nazywają go) co u Ciebie konfigurował sprzęt i soft? Bo chyba nie robił tego handlowiec? Może tak brzmieć, ale z instalatorami ciężko się złapać, bo mamy gorący sezon. Z każdą pierdołą też nie będę do niego dzwonić. Dlatego wspieram się ich handlowcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 22.07.2019 10:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2019 Może tak brzmieć, ale z instalatorami ciężko się złapać, bo mamy gorący sezon. Z każdą pierdołą też nie będę do niego dzwonić. Dlatego wspieram się ich handlowcami. Którzy, dla odmiany, nie mają co robić a mają kompetencje instalatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Uzytkowniczka1719515710 22.07.2019 15:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2019 Którzy, dla odmiany, nie mają co robić a mają kompetencje instalatora? Nie mnie to oceniać. Ważne, że są w stanie pomóc i nie olewają po sprzedaży klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 22.07.2019 16:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2019 Nie mnie to oceniać. Ważne, że są w stanie pomóc i nie olewają po sprzedaży klienta A instalatorzy olewają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Uzytkowniczka1719515710 24.07.2019 08:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2019 A instalatorzy olewają? A instalatorzy nie maja czasu. Plus jak chciałam mieć fajny sprzęt i fajną automatykę, to też trochę zapłaciłam za instalację. Więc skoro mogę liczyć na "darmową" pomoc od producenta to czemu mam nie korzystac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.