carlos1234 21.01.2020 19:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 Witam. Potrzebuje pomocy i wyjaśnienia czy taka instalacja może działać poprawnie? Mam ciągle problemy z ciepłą wodą w kranie (leci tylko wtedy kiedy jest duże ciśnienie, odkręcajac kran normalnie np. do zmywania leci zawsze zimna) hydraulicy mówią że za długie rury:lol2: Wiem że ostatnio był wymieniany wymiennik ciepła bo przeciekał, ale problem dalej istnieje. Chociaż jestem amatorem przestawiam czasem zawór (nad licznikiem po lewej) i czasami jest lepiej na chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 21.01.2020 20:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 Od początku był taki problem z ciepłą wodą?Jaką masz odległość między kranem z zasobnikiem wody / kotłem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mareks77 22.01.2020 11:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2020 (edytowane) Od początku był taki problem z ciepłą wodą? Jaką masz odległość między kranem z zasobnikiem wody / kotłem ? d7d@....Tu nie ma kotła tylko jest mieszkaniowy węzeł cieplny. Jeśli kiedykolwiek było dobrze to należało by się przyjrzeć pracy zaworu mieszającego lub termostatycznego , jeśli jednak problem istnieje od zawsze to niestety taki urok i dopóki nie zleci zimna woda w rurach pomiędzy wymiennikiem a kranem to ciepłej wody nie będzie. Edytowane 22 Stycznia 2020 przez Mareks77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
carlos1234 22.01.2020 19:56 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2020 Problem praktycznie występuję od początku również u sąsiadów. Często są gdzieś przecieki. Raz udało mi się ustawić tak, że leciał wrzątek nawet przy małym ciśnieniu jakoś przed wymianą wymiennika. Było dobrze tylko z instalacji aż parowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania