marian4411 29.02.2020 20:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lutego 2020 Witam Jestem nowy na forum. Planuję budowę domu i zastanawiam się nad wykorzystaniem pompy ciepła. Jakie urządzenia polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 29.02.2020 20:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lutego 2020 Witaj na forum! Napisz coś więcej o swoim planowanym domu. Nad jaką pompą ciepła się zastanawiasz? Gruntową czy powietrzną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 29.02.2020 20:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lutego 2020 Jakie urządzenia polecacie? Komputer z Excelem. PC w większości nowych domów opłaca się tylko sprzedawcom i serwisowi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marian4411 29.02.2020 20:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lutego 2020 Szczerze mówiąc jestem totalnym laikiem, dlatego najpierw chciałem zrobić jakiś wstępny research i później się rozejrzeć. Dom ma być nieduży, jednorodzinny, w projekcie o powierzchni 86,85 m2. 4 pokoje, 4 domowników i planowane ogrzewanie podłogowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marian4411 29.02.2020 20:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lutego 2020 Komputer z Excelem. PC w większości nowych domów opłaca się tylko sprzedawcom i serwisowi. To co się opłaca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania