Smyq999 09.04.2020 18:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 Hej, Nie wiem czy to jest przylacze, ale pociagneli mi dzisiaj wode do domu na budowie. Odleglosc to z 10-12 metrow. Dzialka byla uzbrojona, wiec pociagnieli mi to do garazu. Czy to mozna nazwac przylaczem? Jest zasuwa, licznik, koszt materialow plus robocizna (koparka, ktora to wykopala i polozyli rure pod ziemia). Wykonawca chce 1800 zl za calosc z materialem. Czy to dobra cena? Bo jestem zielony. Czy to juz jest przylacze i bede mogl robic w przyszlosci instalacje wody w domu? Czy jeszcze cos trzeba porobic Wybaczcie pewnie dla wielu glupie pytania. To moja pierwsza budowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 09.04.2020 18:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 Zgodne z projektem który z kolei jest zgodny z warunkami z wodociągów? Kwity do wodociągów, zgodnie z ich regulaminem, wypełnili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
boconek03 09.04.2020 19:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 Przechodziłeś procedurę : warunki przyłączenia>projekt>podpisanie umowy o przyłączenie>wykonanie przyłączenia ? Skoro licznik jest to zakładam, że tak. Tylko czemu do garażu a nie do domu ?Potem jeszcze umowa o zaopatrzenie w wodę. Ja miałem sporo dalej i płaciłem sporo więcej więc do ceny się nie odniosę obiektywnie ale wg mnie tanio te 1800zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania