marcinbbb 26.07.2020 20:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2020 A ja czekałem na wymianę wentyla we Froniusie 3 miesiące, bo sami nie wiedzieli kto ma to zrobić. PS. Nowy wentyl to taki sam paździerz jak stary, warczy jak stara sieczkarnia. Właśnie z tego powodu należy powiedzieć że Fronius nie jest najlepszym rozwiązaniem ze względu na hałas. Chińczyki mają pasywne chłodzenie, i gwarancję 10 lat o czym się przekonałem po 6 latach od instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 27.07.2020 13:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2020 To może Cię uświadomię. Wszystkie wnioski składane elektronicznie przez portal GOV.PL są fizycznie drukowane i cały obieg dokumentów pomiędzy poszczególnymi komórkami w Funduszu odbywa papierowo. Budżetówka ciągle jeszcze tkwi w latach 90-tych, dlatego wygląda to tak a nie inaczej. Szczerze mówiąc mam nadzieję i liczę na to, że to nieprawda, bo gdyby tak było, to cały mechanizm uruchamiania elektronicznego kanału były pozbawiony sensu. Zresztą, uruchomienie kanału elektronicznego w Moim Prądzie tłumaczone było tym, że opóźnienia spowodowane są niekompletnymi papierowymi wnioskami, które zalały nfos przed końcem pierwszego naboru. Dlatego ciężko mi uwierzyć, że sobie drukują. Myślę, że opóźnienia wynikają z tego, że po prostu jest dużo wniosków i nie nadążają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Grisza_ 27.07.2020 15:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2020 Szczerze mówiąc mam nadzieję i liczę na to, że to nieprawda, bo gdyby tak było, to cały mechanizm uruchamiania elektronicznego kanału były pozbawiony sensu. Zresztą, uruchomienie kanału elektronicznego w Moim Prądzie tłumaczone było tym, że opóźnienia spowodowane są niekompletnymi papierowymi wnioskami, które zalały nfos przed końcem pierwszego naboru. Dlatego ciężko mi uwierzyć, że sobie drukują. Myślę, że opóźnienia wynikają z tego, że po prostu jest dużo wniosków i nie nadążają. Ty masz nadzieję , myślisz że tak nie jest, że to nieprawda. Ja natomiast wiem, że tak jest. W Funduszu do drukowania wniosków zostały nawet stworzone specjalne etaty. Ja np. zostałem wezwany o uzupełnienie wniosku o załącznik. Tylko że ja go załączyłem, z resztą w portalu GOV to widać. Okazało się po prostu, że "dziewczyny nie wydrukowały". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcinbbb 27.07.2020 19:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2020 Ja szczerze szanuję Konsultanta Viessmiana za jego stronniczość że widzi jak bardzo świat jest piękny i kolorowy, że wnioski obsługuje sztuczna inteligencja i przelewa pieniądze natychmiast po spełnieniu około 95% poprawności wyliczeń. Szkoda tylko że firma viessman to ledwo utrzymujący się na powierzchni statek - ceny zaporowe, produkują już wszystko od kolektorów słonecznych, przez kotły na gaz ziemny i LPG, przez pompy ciepła na PV skończywszy. O czymś zapomniałem tak o grzejnikach i wentylacji. A jak stare powiedzenie mówi jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego i jasko wskazuje to rynek Niemiecki używane urządzenia tej firmy sprzedają się na potęgę. Ludzie tego sprzętu się pozbywają z jakiegoś powodu może napisze nam o tym Viessman (on pewnie stwierdzi że wymieniają na nowe tej samej firmy ). Przypadkiem jestem posiadaczem kilku sztuk tych paneli nawet nie wiecie jakie to badziew. Czy dacie wiarę że instalacja o mocy 0,6kW miesięcznie produkuje max 50kWh jaką to da wydajność? 50 / 0,6kWp = 83kWh/kWp i to w lepszych miesiącach pomyślcie. Oczywiście viessman twierdzi że wszystko jest ok nie oni montowali i to nie ich sprzęt. Pokazując naklejkę ich paneli i ich numerów seryjnych stwierdzają że oni potrzebują PV zakupy. Przecież firma ubezpieczeniowa nie przelewa mi kasy abym se kupił co chce tylko płacy tyle ile uważa za sprzęt porównywalny nie gorszy.Patrząc na cenę w 2015r za Suntechy płaciłem dużo, bardzo dużo teraz kosztują jeszcze więcej, ale to były suntech 275W a viessman na 310W i niby są lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 28.07.2020 12:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lipca 2020 Dziękuję za zainteresowanie kondycją firmy. Nie potrzebnie się Pan martwi i nie o tym jest wątek. Jeżeli chodzi o wnioski, to oczywiste, że obsługują je ludzie, a nie sztuczna inteligencja. Jeżeli faktycznie je drukują, to i tak rozpatrywanie przebiega szybciej, bo wnioski są czytelnie wypełnione - na komputerze, a nie jako bazgroły - długopisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 28.07.2020 12:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lipca 2020 Sprzedwca. Masz pełne prawo wysłać mu uszkodzony towar. Gwarantem jest gwarant - w przypadku towaru zazwyczaj jest to producent albo importer. Należy sprawdzić w karcie gwarancyjnej. Mylisz gwarancję z rękojmią. Warto korzystać z tego uprawnienia, które jest korzystniejsze (zazwyczaj gwarancja). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Grisza_ 28.07.2020 16:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lipca 2020 Jeżeli faktycznie je drukują, to i tak rozpatrywanie przebiega szybciej, bo wnioski są czytelnie wypełnione - na komputerze, a nie jako bazgroły - długopisem. Kierując się tą logiką można było narzucić ludziom wypełniać wnioski na maszynie do pisania. LITOŚCI !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mariuszste 29.07.2020 10:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lipca 2020 Polsat? Jestem zaskoczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GracjanRoz 03.08.2020 05:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2020 Również nie slyszałem wcześniej o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aydin 24.04.2021 11:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2021 No i co, temat umarł, czy przeniósł się gdzie indziej?W 2020 roku Polsat dopiero wchodził na ten rynek, ale mamy już kolejny rok i może ktoś korzystający z ich usług się wypowie? Ja robiłem kilka wycen PV w ub. roku, a na początku tego również w polsatowskim Esoleo. Cena za 9,9kWp z montażem 42 tys. więc porównywalna z innymi wycenami, które w ub. roku opiewały na 41-45 tys.Z plusów (nomen omen) jakie widzę, to rabaty za pakiet usług Polsatu/Plusa/Esoleo itp. (SmartDom). A czytając komentarze użytkowników różnych innych systemów PV można stwierdzić, że nie ma idealnego: taniego, wydajnego, bezawaryjnego, z długą i łatwo egzekwowaną gwarancją. W przypadku Polsatu to prawdopodobieństwo jest większe - firma polska, istniejąca na rynku wiele lat (i raczej nie zwijająca żagli). Do tego najbardziej kuszące jest owe 100% odbioru produkcji, choć to umowa promocyjna na 2 lata. Później jednak ma także być możliwość odbioru pełnej nadprodukcji. Szkoda, że nie działają już ponad 2 lata, żeby były rzetelne opinie użytkowników w temacie warunków przedłużania umowy. Kto wie (to moje domysły), czy nie okaże się, że rezygnując z umowy na telefon, internet czy telewizję nie straci się tej promocji w przyszłości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.